Olen mustasukkainen sinusta

Anonyymi-ap

Vaikka emme näe, emme kohtaa, emme ole tekemisissä. Mistä se kertoo?

108

3420

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin minäkin miehestä. Sattuisihan se nähdä hänet jonkun naisen kanssa.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

❤️ ­­­N­y­­­m­­f­­o­­­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17979962F

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

En tiedä?☹️
      Mustasukkaisuus ei ole hyvästä.
      Et luota toiseen, olet epävarma omista tunteistasi.
      Miksi, et ole yhteydessä?
      😳🧡

• Anonyymi

Miksi sä olet noin katkera? Kauheen negatiivinen sävy sinun kirjoituksissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä ole mitään negatiivista sävyä vaan totta, ettei mustasukkaisuus ole koskaan hyvästä. 😳🧡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkeraa ei minusta saa tekemälläkään.😀😳🧡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä ole mitään negatiivista sävyä vaan totta, ettei mustasukkaisuus ole koskaan hyvästä. 😳🧡

Hyvin sanottu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mustasukkaisuus ole mitään rakkautta ainoastaan omistamisen halua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mustasukkaisuus ole mitään rakkautta ainoastaan omistamisen halua

Rakkaudesta päästää toisen myös menemään, jos tilanne on sellainen. Itse tein niin.

• Anonyymi

Omistuksenhalusta vai ihastumisesta?

• Anonyymi

Ehkä siitä että sentään vielä välität...

• Anonyymi

Intohimosta.

• Anonyymi

Jos oot varma nakki

No need to

• Anonyymi

Juu, ei ole pelkkää kaveruutta tuo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oot varma nakki

No need to

Kun en ole mustasukkainen ,tunteet ovat latistuneet kaveripohjalle.Tykkään myös jos minusta ollaan mustasukkaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oot varma nakki

No need to

Minulla on miesten suhteen hyvä maku.Kaikki haluu mun miestä ja sehän on mahtavaa😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun en ole mustasukkainen ,tunteet ovat latistuneet kaveripohjalle.Tykkään myös jos minusta ollaan mustasukkaisia.

Minä en kyllä tykkäisi jos minusta oltaisiin mustasukkaista. Sellaiset miehet olen jo alkumetreillä heivannut. Jos niin on ettei minuun luoteta ihmisenä niin sellaisen kanssa en olisi koskaan alkanut edes olemaan siksipä sainkin miehen jolla ei ollut luottamus ongelmia sillä oli sinut itsensä kanssa .
        Kun on katsellut niitä työkavereiden mustasukkaisuus kohtauksia ja joitakin hakattikkin kun mies on ollut epäluuloinen ihan suotta. Sitten on kaikista kamalinta nainen joka on mustasukkainen , sellaiset naiset eivät ole kenenkään arvoisia , kun jos vaikka työkaveri tervehtii kadulla niin kuulemma oli saanut kuulla että ” se yrittää sua” siis mustasukkaisen naisen miehet ovat säälittäviä tossu sankareita , jotka eivät saa edes tervehtiä tuttuja. Niille pitäis laittaa sellaiset laput päähän kun hevosilla on etteivät katsele muuta kun eteen päin

• Anonyymi

Psyykkisestä sairaudesta. Pakkomielteestä.

• Anonyymi

Olet hulluna rakastunut häneen...

• Anonyymi

Niin se toinenkin on seonnut rakkaudesta.
      Antaisit sille jo sattumalta mahdollisuuden

• Anonyymi

Et luota häneen.
      Et luota itseesi ja projisoit.

Tai jotain muuta.

• Anonyymi

Minäkin olen vaikka en saisi olla.

• Anonyymi

Miksi ei jos tuntee toista kohtaan kiinnostusta ja intohimoa, sitten vaan on niin. En ole aloittaja, ajattelen erästä vanhempaa tuttua naista, jonka kanssa ei ole erinäisistä syista vielä voitu mennä sen pidemmälle, vain pientä flirttiä on ollut. Uskon ja luotan että saamme vielä painautua toisiamme vasten ja antautua kuumaan syleilyyn...

• Anonyymi

Siitä että olet rakastunut.

• Anonyymi

Pinkit sukat on jees

• Anonyymi

Mustasukkaisuus on sitä , että haluaa pitää oman oven auki mahdollisille uusille paremmille tärpeille. Mutta samalla pelkää , että toinen tekee samaa.

• Anonyymi

Hyvin muotoiltu. Kyllä se mustasukkaisuus kertoo jotain siitä itse mustasukkaisesta. Eikä mitään kovin imartelevaa kerrokaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin muotoiltu. Kyllä se mustasukkaisuus kertoo jotain siitä itse mustasukkaisesta. Eikä mitään kovin imartelevaa kerrokaan...

Kyllä olette kyynisiä. Kamala maailma
        Voi kun minusta ei koskaan tulisi tuollaista. Itse en petä. Minä luotan. En omista ketään. Jos rakkaus on suuri ei se katoa koskaan
        Mutta suora kannattaa olla. Rakkautta on myös laskea irti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun minusta ei koskaan tulisi tuollaista. Itse en petä. Minä luotan. En omista ketään. Jos rakkaus on suuri ei se katoa koskaan

Jos toinen haluaa pettää. Se tekee sen tiedostaen. Itse en voisi enää elää itseni kanssa.

• Anonyymi

Ymmärrän et haluat. Kyllä minäkin olen susta mustasukkainen. Mut mulle ei kelpaa muut ku sinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän et haluat. Kyllä minäkin olen susta mustasukkainen. Mut mulle ei kelpaa muut ku sinä

Mulle kelpaa vain yksi mies. Aina💖💚👩‍❤️‍👨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On eri asia olla mustasukkainen, jos on ihmissuhteessa ja pelkää, että toinen rikkoo sovittuja rajoja, kuin olla mustasukkainen henkilöstä kenen kanssa ei ole minkäänlaisessa suhteessa. Jälkimmäisessä harvoin on kyse luottamuksesta, vaan siitä että pelkää menettävänsä mahdollisuuden johonkin mitä itsellään ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei päde kaikkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan siinä juuri oli pointtina. Sellainen, joka voisi pettää, on usein mustasukkainen, koska luulee, että toinen osapuoli on samanlainen kuin hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On eri asia olla mustasukkainen, jos on ihmissuhteessa ja pelkää, että toinen rikkoo sovittuja rajoja, kuin olla mustasukkainen henkilöstä kenen kanssa ei ole minkäänlaisessa suhteessa. Jälkimmäisessä harvoin on kyse luottamuksesta, vaan siitä että pelkää menettävänsä mahdollisuuden johonkin mitä itsellään ei ole.

Et menetä mahdollisuutta. Käytkö pupuseni somessa katsoon mun kuvii 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan siinä juuri oli pointtina. Sellainen, joka voisi pettää, on usein mustasukkainen, koska luulee, että toinen osapuoli on samanlainen kuin hän.

Vuosien takainen ex akkani luuli että petän häntä jos halusin olla muutaman päivän omissa oloissani. Itse kuitenkin petti ja lopulta lähti suhteesta pettämällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut kyse vielä seurustelusta, joten ei voi pettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosien takainen ex akkani luuli että petän häntä jos halusin olla muutaman päivän omissa oloissani. Itse kuitenkin petti ja lopulta lähti suhteesta pettämällä.

Nus...inen ei ole vain pettämistä.Pettää voi lukemattomilla tavoilla.Kosto on suloinen pettäjä- lähtiä ajattelee.Olet ansainnut ,siitä ei epäillystäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut kyse vielä seurustelusta, joten ei voi pettää.

No ota sitten tuo toinen näkemys tuosta:

"pelkää menettävänsä mahdollisuuden johonkin mitä itsellään ei ole"

Mustasukkainen ajattelee itse löytävänsä kuitenkin jonkun paremman, ja siksi pelkää, että toinenkin tekee niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nus...inen ei ole vain pettämistä.Pettää voi lukemattomilla tavoilla.Kosto on suloinen pettäjä- lähtiä ajattelee.Olet ansainnut ,siitä ei epäillystäkään.

Ai minä ansaitsin tuon kohtelun? Sinähän sen ilmeisesti tiedät minkälainen ihminen olen tai olin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai minä ansaitsin tuon kohtelun? Sinähän sen ilmeisesti tiedät minkälainen ihminen olen tai olin

Kukaan ei tee toiselle tuolleen jos kaikki on hyvin .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei tee toiselle tuolleen jos kaikki on hyvin .

On kuule tehnyt akka monille muille samaa ja hyppinyt kukasta kukkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvästi ystävän muotoilu. Tärve ei ole tarve. Puuro on terve ilman velliäkin. Kyllä on.

• Anonyymi

Eikä ole. Mustasukkaisuus voi olla myös sitä, että on epävarma itsestään, eikä usko kelpaavansa toiselle, ja tästä syystä kokee oman asemansa uhatuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ole. Mustasukkaisuus voi olla myös sitä, että on epävarma itsestään, eikä usko kelpaavansa toiselle, ja tästä syystä kokee oman asemansa uhatuksi.

Voi olla,minulla se on ollut kosto.Osu ja uppos hyvin.Asiat selvesi näin molemmille.Emme enään yrittäneet korjata liittoamme.Se oli loppuun kaluttu.Olen ollut sen jälkeen vuosia yksin ja nautin siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleinen kommentti mikä pätee aika moneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä rakkautta se muka on jos pitää pelätä että toinen rikkoo sovittuja rajoja , se ei ole enää rakkautta ainoastaan olet huonolla itseluottamuksella varustettu ihminen pelkojesi kanssa.
        Mustasukkaisuus ihon aina sairasta oli sitä avioliitossa tai muissa suhteissa .
        En kyllä olisi jaksanut sellaista avioliittoa missä minun pitäisi vielä pelätäkkin menettäväni se jota rakastan
        Sinä et siis luota siihen että mies itse arvioi mitä hän tekee ja mc-menestys väärille polulle
        Rakkaus on kun elohopea sitä ei voi pidellä kiinni , ja mustasukkaisuus vie eroon aika nopeasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se aina onkin että se joka on mustasukkaisia pettää helposti itse. Sekin on nähty niin monen monta kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ota sitten tuo toinen näkemys tuosta:

"pelkää menettävänsä mahdollisuuden johonkin mitä itsellään ei ole"

Mustasukkainen ajattelee itse löytävänsä kuitenkin jonkun paremman, ja siksi pelkää, että toinenkin tekee niin.

Narsisistit ovat aina mustasukkaisia , se osoitetaan usein sellaisella tavalla että siitä on ihmisyys pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan niin ja mustasukkaisuutensa tähden usein se toinen lopulta lähteekin

• Anonyymi

Ei kerro hyvää.

• Anonyymi

Sydän on menny sit muualle

Ei sillä mitää voi

• Anonyymi

Varmaan haluaisit omistaa hänet kokonaan. Itsekin olen sitä mieltä että naisen tulee olla kokonaan omani tai ei ollenkaan. Mutta en ole kauhean mustis ja olen valmis hyväksymään jos se nainen ei koskaan rakasta minua edes. Rakkaudessa on tärkeää molemminpuolisuus. Jos hän ei rakasta minua niin että haluaa kokonaan omaksi ja pitää aina, niin ei meidän sitten kannata mitään miettiä edes.

• Anonyymi

Niin, vähän sama fiilis

• Anonyymi

Sitten varmaan otat yhteyttä jotta asiat olisi todellisia oikeassa elämässä.

• Anonyymi

Niin varmaan

• Anonyymi

Silkasta hulluudesta. Mustasukkasuus on pystysuora seinä, este jota ei edes kannata koittaa ylittää.

• Anonyymi

Joen seinästä, siinä kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joen seinästä, siinä kaikki.

Sama ku veteen piirretty viiva. Epäselvää, mihinkään johtamatonta touhua. Ei vesileikeille tai muille leikeille.

• Anonyymi

Kyllä se jonkinasteisesta kiinnostuksesta kielii.

• Anonyymi

Kysyvä ei tieltä eksy: kenelle tämä?

• Anonyymi

Olet sielusi pahin hukuttaja.

• Anonyymi

Kenties siitä että et ole itse luotettava

• Anonyymi

Tästä se yleensä kertoo

• Anonyymi

Olemme molemmat niin varovaisia.... Sinulle m>n

• Anonyymi

Oo kiltti ja laita mulle viesti päiväsaikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oo kiltti ja laita mulle viesti päiväsaikaan.

Olenko ylipäätään laittanut sinulle viestiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko ylipäätään laittanut sinulle viestiä?

Kuumalinja on muuttunut ahdistavaksi hiljaisuudeksi💔 - ap

• Anonyymi

Ehkä sulla on syytäkin. Odotan että vapaudun näistä tunteista ja vähän toivon, että joku muu tulisi ja sotkisi pääni kuten "sinä" teit silloin kerran... vuosiksi.

• Anonyymi

Vuosi oli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosi oli?

Vuosi oli ja meni.

• Anonyymi

Että sinulla hikoo jalat näillä keleillä? 🤔

• Anonyymi

No ei kyllä hikoa 🤣😅 - ap

• Anonyymi

Syvästä demokratiasta johon ei pisimmällä kepilläkään koskisi kertoo se. Just se.

• Anonyymi

Se kertoo siitä että ajattelet minulla olevan tunteita etkä haluaisi niiden vaihtavan kohdettaan.

• Anonyymi

Olen ajatellut tätä aloitusta päässäni ja tulin vain sanomaan, että tämä oli aika hyvä vastaus.

sivusta

• Anonyymi

Että pitäisi nähdä, kohdata, olla tekemisissä. Eipä se muuta kerro.

• Anonyymi

No tuskinmpa olet mustis

• Anonyymi

Pakkomielteestä

• Anonyymi

Sait vapautesi. Siirrä tuntees ihan mihin vaan.
      Mua sä ET SAA KOSKAAAAAAAAN🤬ET KOSKAAN

• Anonyymi

Toi kirjoittaja EI ole s!

• Anonyymi

Et ole psyykkisesti tasapainossa.

• Anonyymi

Näiden aloitusten kompulsiiviset tunnistelijat/henkilöijät ei välttämättä tosiaan ole henkisesti aivan kunnossa.

• Anonyymi

Halusta olla toisen oma.

• Anonyymi

Olin myös joskus todella mustasukkainen hänestä. Oli pakko hellittää siitä, etten olisi seonnut. Asiat joille ei mitään mahda, on syytä jättää "Herran haltuun".

• Anonyymi

Arvelisin, että rakastat häntä yli kaiken... Tunne ei ole yksipuolinen... Sinulle m>n

• Anonyymi

Kertoo ettet halua oikeasti olla tekemisissä.

• Anonyymi

Kerropa mitä se mustasukkaisuus on näin aluksi?

• Anonyymi

Mustasukkaisuus mitä tunnen, ei näy eikä kuulu ulospäin. Pidän sen sisälläni. Et ole tietoinen siitä.

• Anonyymi

Mielestäni se kertoo siitä, että sinulla on vahvoja tunteita. Tää täältä sivusta katsottuna.

• Anonyymi

Mustasukkaisuus on ok jos se ei aiheuta toisen kontrollointia. Pitää muistaa, että jokaisella on oikeus keskustella ja olla muiden ihmisten kanssa. Periaatteessa ja käytännössä tehdä, mitä haluaa. Laki puuttuu sitten siihen, jos jokin on laitonta. Sellaista ei tietystikään saa tehdä.

Nämä on tärkeimmät. Kenelläkään ei ole oikeutta alkaa määritellä jonkun toisen tekemisiä oman mustasukkaisuuden vuoksi. Se on sairasta.

• Anonyymi

Luulekohan hän, että minä yritän kontrolloida hänen elämäänsä? Nyt taas ilmaisin itseäni väärin. Ja tuntuu pahalta tää kommentti, jos koskee mua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulekohan hän, että minä yritän kontrolloida hänen elämäänsä? Nyt taas ilmaisin itseäni väärin. Ja tuntuu pahalta tää kommentti, jos koskee mua.

Ehkä hän ajattelee vaan, että välität. Itse ainakin tahtoisin, etten olisi yhdentekevä toiselle. On vaan tärkeää ymmärtää, missä kulkee se raja, että ottaa sellaista valtaa toisen asioissa, mikä ei ole oikein, eikä hyväksyttävää. Pahimmillaanhan mustasukkaisuus on puhdasta väkivaltaa. Siitä on lukuisia esimerkkejä.

• Anonyymi

Jos toinen osapuoli on ihminen, joka ei voisi edes kuvitella jakavansa huomiotaan kumppanimielessä, mustasukkaisuus on lähinnä vain loukkaavaa.

• Anonyymi

Tykkäät minusta niin paljon ehkä se kiusaaminenkin on vaan rakkautta ja tykkäämistä

• Anonyymi

Hakeudu hoitoon, siitä se kertoo!

• Anonyymi

Vanha hampaaton sydänvikainen ukko mutta ihan kiva sinänsä ja varakaskin .

• Anonyymi

Ootteko töihin aatellu

• Anonyymi

No, sinä pidät toista varafaijana, taikka elät itse elämääsi, sidottuna varafaijasi kanssa, mikä on tietenkin yksityisasia. Ehkä molempia, minä en tiedä.

Rauhallista illanjatkoa, turvallista.

https://m.youtube.com/watch?v=QfH1560FcWc

• Anonyymi

Eihän tuota tartte edes kysyä... Olet hulluna ihastunut/ rakastunut häneen.
      Kerro se hänelle niin saat mielen rauhan ja uskoisin, että hänetkin... m>n

• Anonyymi

Mustasukkaisuus on normaali tunne jota tuntee ihmistä kohtaan jota rakastaa. Siinä ei ole mitään huonoa paitsi jos se menee liian pitkälle. Sen jälkeen se on ongelma. Jos et tunne minkäänlaista mustasukkaisuutta kumppaniasi kohtaan kannattaa miettiä oletko oikeasti kiinnostunut hänestä vai miksi olette yhdessä. Enemmän olisin huolissani mustasukkaisuuden puuttumisesta.

• Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä tästä. Kun ei ole mustis, niin ei välitä tarpeeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä tästä. Kun ei ole mustis, niin ei välitä tarpeeksi.

Minä en ole mustasukkainen koska luotan kumppaniin. Se että pettääkö hän luottamukseni on lopulta vain ja ainoastaan hänen oma päätöksensä johon minä en voi vaikuttaa olemalla mustasukkainen. Jos hän edellyttäisi mustasukkaisuutta tunteakseen itsensä tärkeäksi niin se kertoo siitä että terapiaa tarvitaan. Minusta tuntuisi myös pahalta jos hän olisi mustasukkainen koska se kertoisi ettei hän luota minuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole mustasukkainen koska luotan kumppaniin. Se että pettääkö hän luottamukseni on lopulta vain ja ainoastaan hänen oma päätöksensä johon minä en voi vaikuttaa olemalla mustasukkainen. Jos hän edellyttäisi mustasukkaisuutta tunteakseen itsensä tärkeäksi niin se kertoo siitä että terapiaa tarvitaan. Minusta tuntuisi myös pahalta jos hän olisi mustasukkainen koska se kertoisi ettei hän luota minuun.

Minä ajattelen samoin. Luottamus on tärkein, sen päälle rakennetaan kaikki muu.

• Anonyymi

Älä kysele. Mustasukkaisuus on sairaus, vittu. Käytä ihan omia aivojasi, jos olet jostain mustasukkainen, lähde vittuun siitä ihmissuhteesta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ottakaahan nyt iisisti... Sitä tunnetta ei voi lääkkeillä tai millään parantaa...
      Hänet pitää saada kiinni... Kaikin mahdollisilla keinoilla saada omaksi...
      Ei se helppoa ole... Mutta mahdollista... Me annamme anteeksi kaiken naiselle,
      jota rakastamme... Se juuri tekee rakkauden niin painostavaksi... > Sinulle

• Pelkäät menettäväsi ja oot ihastunut.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen