Onko kirjoitustaito ihan kuralla ihmisillä vai kirjoittaako tänne joku massapostaaja. Yhdyssanavirheitä on palstan jutuissa valtavasti ja niinkin selvissä sanoissa kuin saapasfetissi tai pissaleikit. Varsinkin kyseisiä aiheita tuntuu kirjoittelevan vain kirjoitustaidottomat.
Palstalaisten kirjoitustaito
10
413
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä haluat oikeastaan kertoa? Tämä palsta on pillun nuolija setien ja runkku ukko miesten foorumi!
Kirjoitus (-oikein) taito ei ole vaatimus täällä ja riittää kun osaa tuoda esiin sen pää viestinsä!
Vrt. esim. Heinolan sedän massa postaukset!
Emme usko täällä käytetään " teko älyä" tai että palstaa ohjaa ja dominoi Venäjän trolli tehdas!?
Kullin nuolenta ja pillun runkkaamisen "ilmoitukset" ovat tärkeintä! OK. Kiitis! - Anonyymi
Kyllä kirjoitusvirheet kertovat koulutuksen ja sivistyksen puutteesta, ei anna oikein hyvää kuvaa itsestään.
Useimmiten naiset tykkäävät älykkäistä miehistä jotka pystyvät ilmaisemaan itseään selkeästi.- Anonyymi
Mitä väliä pääasia ettei puhuessa sanalliset kirj. viheet sulle paljasu!?
Riittää kun avaat reitesi siinä sulla on kait
sitä väliviivaa yhteen ja erikseen ja ryhmä hauhauhun?
Lukihärö on myös varsin yleinen ongelma kuten ADHD myös!
- Anonyymi
Tämä on yhdys sana virhe fetisistien unelma palsta!
- Anonyymi
Äidinkielen proffa on herännyt.
- Anonyymi
Itse ainakin kirjoitan ihan tahallani väärin että hölmöimmät saa hyppiä seinille.
Olen pistänyt saman merkille. Kyllä tämä osaakin ärsyttää myös minua!
- Anonyymi
Kannattaa siirtyä sitten pois tältä sivustolta tai kirjoittaa itse parempia kirjoituksista tänne, jos huomaa vaan kirjoitusvirheet.
- Anonyymi
Minua tuokaan sinun ärsyyntyminen ei kiinnosta pätkääkään.
Osittain johtui varmaan puhelimien oikoluvusta. Ainakin oma kännykkä, jolla näitä tulee luppoaikana kirjoiteltua, pätkii kysymättä yhdyssanat välillä ja kääntää jotkut sanat aivan toiseksi. Nopeasti kirjoitettuna jälkeen päin luettuna voi teksti olla liki lukukelvotonta. Kunnon näppiksellä kun pääsee päästelemään, sehän on suorastaan pelkkää juhlaa.
Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609275Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492859Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja332639- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971945- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241816Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501351Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281211