Palstalaisten kirjoitustaito

Anonyymi-ap

Onko kirjoitustaito ihan kuralla ihmisillä vai kirjoittaako tänne joku massapostaaja. Yhdyssanavirheitä on palstan jutuissa valtavasti ja niinkin selvissä sanoissa kuin saapasfetissi tai pissaleikit. Varsinkin kyseisiä aiheita tuntuu kirjoittelevan vain kirjoitustaidottomat.

10

381

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä haluat oikeastaan kertoa? Tämä palsta on pillun nuolija setien ja runkku ukko miesten foorumi!
      Kirjoitus (-oikein) taito ei ole vaatimus täällä ja riittää kun osaa tuoda esiin sen pää viestinsä!
      Vrt. esim. Heinolan sedän massa postaukset!
      Emme usko täällä käytetään " teko älyä" tai että palstaa ohjaa ja dominoi Venäjän trolli tehdas!?
      Kullin nuolenta ja pillun runkkaamisen "ilmoitukset" ovat tärkeintä! OK. Kiitis!

    • Anonyymi

      Kyllä kirjoitusvirheet kertovat koulutuksen ja sivistyksen puutteesta, ei anna oikein hyvää kuvaa itsestään.

      Useimmiten naiset tykkäävät älykkäistä miehistä jotka pystyvät ilmaisemaan itseään selkeästi.

      • Anonyymi

        Mitä väliä pääasia ettei puhuessa sanalliset kirj. viheet sulle paljasu!?
        Riittää kun avaat reitesi siinä sulla on kait
        sitä väliviivaa yhteen ja erikseen ja ryhmä hauhauhun?
        Lukihärö on myös varsin yleinen ongelma kuten ADHD myös!


    • Anonyymi

      Tämä on yhdys sana virhe fetisistien unelma palsta!

    • Anonyymi

      Äidinkielen proffa on herännyt.

    • Anonyymi

      Itse ainakin kirjoitan ihan tahallani väärin että hölmöimmät saa hyppiä seinille.

    • Olen pistänyt saman merkille. Kyllä tämä osaakin ärsyttää myös minua!

      • Anonyymi

        Kannattaa siirtyä sitten pois tältä sivustolta tai kirjoittaa itse parempia kirjoituksista tänne, jos huomaa vaan kirjoitusvirheet.


      • Anonyymi

        Minua tuokaan sinun ärsyyntyminen ei kiinnosta pätkääkään.


    • Osittain johtui varmaan puhelimien oikoluvusta. Ainakin oma kännykkä, jolla näitä tulee luppoaikana kirjoiteltua, pätkii kysymättä yhdyssanat välillä ja kääntää jotkut sanat aivan toiseksi. Nopeasti kirjoitettuna jälkeen päin luettuna voi teksti olla liki lukukelvotonta. Kunnon näppiksellä kun pääsee päästelemään, sehän on suorastaan pelkkää juhlaa.

    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe