Jos täällä jollakin on parantamisen lahja rukoilisitko että Jeesus parantaisi minut.
Tällä tavoin elämäni on aika hankalaa kipujen ja muiden oireiden takia.
Elämän iloi minulla ei enää ole tämän sairauden takia.
Onko parantajaa
57
420
Vastaukset
- Anonyymi
Helluntailaiset ovat eksyttäjiä, heresioita. Ei ne ketään voi auttaa.
He parantavat minun kansani vamman kepeästi, sanoen: "Rauha, rauha!" vaikka ei rauhaa ole.- Anonyymi
Eksyttäjiä löytyy joka seurakunnasta. Miksi pitää tulla sairaan ihmisen rukouspyyntökin pilaamaan.
Ei parantamisen lahja kaikilla ole ja Jeesus on hän joka parantaa ei ihminen. - Anonyymi
Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin. Helluntaipalstalla rikotaan avoimesti Suomen lakeja ja pilkataan Jumalaa ja vainotaan helluntailaisia ja levitetään valheita anabaptisteista, joita helluntailaiset ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin. Helluntaipalstalla rikotaan avoimesti Suomen lakeja ja pilkataan Jumalaa ja vainotaan helluntailaisia ja levitetään valheita anabaptisteista, joita helluntailaiset ovat.
Olen huomannut että joku ei tykkää helluntalaisista ja solvaa heidän uskoaan ja opetusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut että joku ei tykkää helluntalaisista ja solvaa heidän uskoaan ja opetusta.
Joo mutta tuo nyt oli salaliittoteoriaa.
- Anonyymi
Ei ole parantajaa ja Jeesuskin oli feikki sillä saralla. Koskaan ei ole ihminen parantunut ihmeen kautta Jumalan voimalla, koska Jumalaa ei ole olemassa.
- Anonyymi
Minä uskon toisin kuin sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärään uskominen ei paranna ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parantumisista ei ole kuin saarnamiesten höpinöitä ja huhupuheita. Ei yhtään ainoaa todistettua tapausta! Näitä on sentään tutkittu tuhansittain. Raamatun tarinoiden Jeesus oli siis suurisuinen valehtelija. Se myös vannoi ja vakuutti palaavansa vielä kuulijoidensa eläessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parantumisista ei ole kuin saarnamiesten höpinöitä ja huhupuheita. Ei yhtään ainoaa todistettua tapausta! Näitä on sentään tutkittu tuhansittain. Raamatun tarinoiden Jeesus oli siis suurisuinen valehtelija. Se myös vannoi ja vakuutti palaavansa vielä kuulijoidensa eläessä.
Ootko ihan pösilö?!
Ei Jeesus ollut! Siihen aikaan vain oli ihan normaalia, että kun kirjoitit proosaa, niin laitoit muutamat ihmeet tekstin joukkoon. Jos et laittanut, et ollut uskottava. Jeesus ei kirjoittanut riviäkään, joka olisi päättynyt Raamattuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko ihan pösilö?!
Ei Jeesus ollut! Siihen aikaan vain oli ihan normaalia, että kun kirjoitit proosaa, niin laitoit muutamat ihmeet tekstin joukkoon. Jos et laittanut, et ollut uskottava. Jeesus ei kirjoittanut riviäkään, joka olisi päättynyt Raamattuun.Oli valehtelija tai kokonaan keksitty hahmo. Kumpikaan ei mirittele siihen uskovia.
- Anonyymi
Jabes huusi Israelin Jumalaa, sanoen: "Jospa sinä siunaisit minua ja laajentaisit minun alueeni; jospa sinun kätesi olisi minun kanssani ja sinä varjelisit pahasta, niin että minä pääsisin kipuja kärsimästä!" Ja Jumala antoi hänen pyyntönsä toteutua.
Rukoilen puolestasi,
-Herran profeetta-- Anonyymi
Jabesilla ei ole mitän tekemistä linnaan viedyllä helluntailailiikken perustajan Parhamin kanssa.
- Anonyymi
Voitko todistaa että olet oikea profeetta !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jabesilla ei ole mitän tekemistä linnaan viedyllä helluntailailiikken perustajan Parhamin kanssa.
Parhamin on Intian budhia koittakaa tajuta hindut elää budhassa ja parantaa jogassa
- Anonyymi
JABES OLI ENNEN JEESUSTA JA KUOLLUT UKKO
- Anonyymi
Minulla ei ole parantamisen lahjaa, mutta Jeesuksella on.
Voimme rukoilla Jeesusta parantamaan sinut, tai ainakin lievittämään kipujasi ja kärsimyksiäsi. Niinkuin Hän Itse parhaaksi näkee.
✨Jeesus, vastaa aloittajan pyyntöön ja auta häntä hänen kärsimyksissään. Paranna hänet täysin, tai, niinkuin Itse tahdot, lievitä hänen kipujaan, helpota hänen oloaan, niin että hän voi vielä nauttia elämästään, kokea elämän pieniä iloja. Kosketa häntä ja lohduta häntä, anna fyysistä ja henkistä voimaa, vahvista hänen uskoaan, tuo iloa hänen elämäänsä. Tapahtukoon Sinun tahtosi. Aamen. ✨- Anonyymi
Ei Jeesus toimi enää maapallolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jeesus toimi enää maapallolla.
Aivan varmasti toimii.
Mene pois, saatana! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan varmasti toimii.
Mene pois, saatana!En ole Saatana. Jeesus itse sanoi, että hän menee pois, jotta Pyhä henki voi toimia...hän kun ei enää voisi. Sinä Perkele!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan varmasti toimii.
Mene pois, saatana!Käy jordanilla niin spiraali lähtee naemanista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy jordanilla niin spiraali lähtee naemanista
Mikähän Jeesus varastelee !
- Anonyymi
"Paranna hänet täysin, tai, niinkuin Itse tahdot,"
Epäiletkö tässä että Jeesus ei halua parantaa sairasta täysin?? Miksi Hän sitten teki niin aina maan päällä ollessaan. Vai haetko vain itsellesi hyvää oloa tällä rukouksella? Älä enää ainakaan enempää manipuloi muita vilpittömiä uskovia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäiletkö tässä että Jeesus ei halua parantaa sairasta täysin?? Miksi Hän sitten teki niin aina maan päällä ollessaan. Vai haetko vain itsellesi hyvää oloa tällä rukouksella? Älä enää ainakaan enempää manipuloi muita vilpittömiä uskovia.Kylläpä tuo lyhyt rukous herätti paljon närää ja vastustusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäiletkö tässä että Jeesus ei halua parantaa sairasta täysin?? Miksi Hän sitten teki niin aina maan päällä ollessaan. Vai haetko vain itsellesi hyvää oloa tällä rukouksella? Älä enää ainakaan enempää manipuloi muita vilpittömiä uskovia.Room. 12:3
Sillä sen armon kautta, mikä minulle on annettu, minä sanon teille jokaiselle, ettei tule ajatella itsestänsä enempää, kuin ajatella sopii, vaan ajatella kohtuullisesti, sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut.
* - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Saatana. Jeesus itse sanoi, että hän menee pois, jotta Pyhä henki voi toimia...hän kun ei enää voisi. Sinä Perkele!
Etkö ole lukenut Raamatusta, että Jeesus ja Isä tulivat
helluntaipäivänä Pyhässä Hengessä? Nyt Jumala on
läsnä jokaisen Jeesukseen Kristukseen uskovan luona
Sanassa ja Pyhässä Hengessä.
https://www.jumala-kanssamme.se/439641483/440034901
Mvh J - K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä tuo lyhyt rukous herätti paljon närää ja vastustusta.
Joillakin ihmisillä on riidanhalu tulevat rukousta pyytävänkin kiusaamaan ja tällä tarkoitan noita ilkkujia ja turhuuksien kirjoittajia.
Hänen tahtonsa tapahtuu ompa se mikä on. Nämä kaikki rukoukset ovat minulle tärkeitä.
T:aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillakin ihmisillä on riidanhalu tulevat rukousta pyytävänkin kiusaamaan ja tällä tarkoitan noita ilkkujia ja turhuuksien kirjoittajia.
Hänen tahtonsa tapahtuu ompa se mikä on. Nämä kaikki rukoukset ovat minulle tärkeitä.
T:aloittajaKiitos vastauksestasi.
Jeesus, Isä Meidän rukouksessa opetti: "Tapahtukoon Sinun tahtosi..."
Hän Ylimmäispapillisessa rukouksessaan lausui: "Isä, ota minulta pois tämä malja, ei kuitenkaan niinkuin minä tahdon, vaan niinkuin Sinä..."
Fariseukset pilkkasivat Jeesusta, koska Hän suostui Isän tahtoon, ei "astunut alas ristiltä, jos olet Jumalan Poika" ja jota fariseukset, jumalaton kansa ja roomalaiset sotilaat yhdessä nauraen vaativat.
Jeesuksen kanssa kulkeminen on kulkua Ristintiellä.
Itsellänikin on monia sairauksia. Enkö muka siksi ole "oikea uskova"? (Menestysteologiaa, josta puuttuu Risti.)
Kristitty saa tottua jopa "omiensa" pilkkaan, sillä meitä on moneksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole lukenut Raamatusta, että Jeesus ja Isä tulivat
helluntaipäivänä Pyhässä Hengessä? Nyt Jumala on
läsnä jokaisen Jeesukseen Kristukseen uskovan luona
Sanassa ja Pyhässä Hengessä.
https://www.jumala-kanssamme.se/439641483/440034901
Mvh J - KMiksi uskovien on valehdeltava itselleen uskonsa säilyttämiseksi? Tarinoiden Jeesus lupasi mennä pois, lupasi lähettää henkensä, mutta myös palata vielä kuulijoidensa eläessä. Sitä ei koskaan tapahtunut.
27 Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.
28 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."
Moni kuvittelee Jeesuksen viitanneen seuraavan luvun alkuun. Ei viitannut, vaan vuosien, ehkä kymmenienkin vuosien päähän. Voi miettiä, sanoisiko kukaan kuulijoilleen: "Totisesti, muutama teistä ei kuole ennen ensi viikkoa"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Saatana. Jeesus itse sanoi, että hän menee pois, jotta Pyhä henki voi toimia...hän kun ei enää voisi. Sinä Perkele!
Sanoi menevänsä pois, mutta lupasi totisesti palata vielä kuulijoidensa aikana. Niin että se siitä.
- Anonyymi
Kaikki sairaat eivät parane. Uskon päämäärä on sielujen pelastus.
- Anonyymi
Lahkojen harhaoppisen uskon päämäärä on eksyttää niin monta kuin mahdollista.
Matt. 24:5
Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:11
Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
1. Joh. 2:26
Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.Jeesus täällä Jeesus tuolla älkää menkö telttoihin missä rahasta myydään pelastusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.Kaikki profeetat ovat järjestään vääriä.
- Anonyymi
Ei Raamattu tunne parantajaa.
- Anonyymi
Lue Raamatusta Matteus 8:5-13 ja Markus 5:25-34. Lue kyseiset sanankohdat sydämesi ajatuksen kanssa ja usko ainoastaan. Ja kiitä Herraa Jeesusta myös siitä, että saat olla kipujesi ja muiden oireittesi kautta osallinen Kristuksen kärsimyksistä, niin Isä Jumala ottaa vaarin Sinun rukouksistasi ja saat Isä Jumalan siunauksen asiallesi.
- Anonyymi
>>... NIIN Isä Jumala ottaa vaarin Sinun rukouksistasi ja saat Isä Jumalan siunauksen asiallesi.<<
Jumalan armoa ja siunausta ei voi "hurskain" ihmisteoin ansaita.
Jumala armahtaa, kenet armahtaa.
Nöyrä rukous riittää. ✨
Vain Jeesus on pyhä. Häneen turvaamme. - Anonyymi
Hellarit synnyttää vammaisia hoidettavaksi
- Anonyymi
Helluntailiike ei ole tervettä kristinuskoa nähnytkään.
- Anonyymi
Rukoillakin saa vain jos usko on täydellistä, sokeaa.
Heikkouskoisemmat älkööt rukoilko, vaan vaietkoon.
- Anonyymi
kumma kun ei löydy ainoatakaan joka olisi tunnettu että on parantamisen armolahja joka kanssa toimii. Näitä on kuitenkin ollut: Pirkko Jalovaara ja Seppo Juntunen. He tekivät ahkerasti Herran työtä. En nyt muista muita, on varmasti olut, kenties Niilo Ylivainio??
TIedän yhden mutta en nyt ala nimiä heittämään kun en ole varma toimiiko se lahja kaikkien kohdalla vai oliko kyse vain minun kohdalla...- Anonyymi
Terveeksi tekemiseen ei välttämättä tarvita parantamisen armolahjaa. Jos joku teistä sairastaa, kutsukoon tykönsä seurakunnan vanhimmat, ja he rukoilkoot hänen edestään, voidellen häntä öljyllä Herran nimessä.
Ja uskon rukous pelastaa sairaan, ja Herra antaa hänen nousta jälleen; ja jos hän on syntejä tehnyt, niin ne annetaan hänelle anteeksi.
- Anonyymi
Tältä palstalta on turha kysyä, mutta rukoillaan tietysti puolestasi.
- Anonyymi
Yhdyn edelliseen täysin. Jeesus kyllä parantaa. Mutta etsi srk. Tämä on väittely-, Parhamfani paikka. Täällä ei kannata mitään henkilökohtaista tuoda esille. Rukoilen minäkin puolestasi. Sinä paranet Jeesuksen nimessä.
- Anonyymi
Kuulin tai luin kerran todistuksen. Eräs henkilö kertoi, että erästä saarnaajaa oli pyydetty rukoilemaan sairaiden puolesta eräässä hengellisessä tilaisuudessa mutta hän ei saisi julistaa sanaa. Hänen tuli vain tulla kokoukseen rukoilemaan sairaiden puolesta. Miksi häntä pyydettiin rukoilemaan? Siksi koska hänellä oli se maine, että Jumala käyttää häntä sairaiden parantamisessa.
Tämä saarnaaja pyysi ja vetosi kokouksen järjestäjiin, että saisi ensin opettaa kuulijakuntaa jumalallisesta parantumisesta. Häneltä evättiin puheenvuoro jonka johdosta hän kieltäytyi rukoilemasta sairaiden puolesta. Hän oli voimakkaasti sitä mieltä, että Jumala toimiin julistetun sanan mukaisesti yhteistyössä Sanan kanssa. Ja koska hän ei saanut julistaa sanaa, hän ei voinut rukoilla sairaiden puolesta menestyksekkäästi ja kieltäytyi tehtävästä.
Minä olen hänen kanssaan samoilla linjoilla. Ensi julistus, Sana, ja sitten teot.
Tietenkin rukoilen sinun puolestasi mutta lue myös tämän linkin teksti.
https://www.jumala-kanssamme.se/439641483/439645701
Mvh J - K - Anonyymi
Pyydä Isännältä itse.
- Anonyymi
Jos Jeesus parantaa, niin sitten ei ole sattunut kohdalle. Useita tuttujani on sairastunut vakavaan sairauteen ja kärsinyt siitä vaikeasti vuosikausia ja kuollut sitten pois. Vaimoni sydän sammuu ihan lähivuosina yli 20 vuoden taistelun jälkeen. Itse olen ollut petipotilas vaikeiden oireiden murtamana vuodesta 2011 lähtien. Ei paranna ei.
Uskon, että parantumisia ei oikeasti tapahtunut enää Jeesuksen kuoleman jälkeen. Ja jos tapahtui, ne tapahtuivat vain evankeliumin leviämisen tehostamiseksi. Muutenkin siihen aikaan oli vain tapana laittaa kirjoihin näitä parantumisia, ihan kaikessa kirjallisuudessa, ja ihan vain huvikseen. - Anonyymi
On se kumma miksei se helluntailaisten henkijeesus osannut parantaa niitä mielen sairauksia, kun Ylivainion pyytämä lääkäri teki psykologisia kokeita ja totesi, että tutkituista vain 20% oli "normaaleja" ?
Ei parantunut kyllä mitään fyysisiäkään sairauksia.
Siitäkös hellarit nosti metelin. Yliopiston väitöstilaisuuden turvatoimia piti lisätä.- Anonyymi
oletko todella sitä mieltä että kaikki ne 1403 tapausta matkusti tohtorin luo monipäiväisiin kokeisiin joka iikka ?
miten siinä kävisi jos pikkuisen käyttäisit järkeäsi ennekuin kirjoitat mitään, mitä luulet! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko todella sitä mieltä että kaikki ne 1403 tapausta matkusti tohtorin luo monipäiväisiin kokeisiin joka iikka ?
miten siinä kävisi jos pikkuisen käyttäisit järkeäsi ennekuin kirjoitat mitään, mitä luulet!jos oikeuslaitos tekee mielentilatutkimuksen se kestää viikkoja ja jopa enemmän, usein kerrotaan että oikeus odottaa mielentilatutkimuksen valmistumista!
nyt täällä joku mielestään viisas kirjoittaa kuinka tohtori tutki kaikki 1403 tapausta ...noin vain tutki... ja totesi samantien tutkiessaan...!
sitä joksus ajattelee onko suomalaiset todella noin tyhmiä vaiko vain pahansuopia ja vääristelijöitä ym mitä pimeä ihmisluonto voikin olla vai mistä on kysmys.
jännä juttu
- Anonyymi
Mitä sitten saarnaamme jos mihinkään ei uskota!?
- Anonyymi
Ei ole mitään saarnaamispakkoa.
- Anonyymi
Hyvin!
- Anonyymi
Älä saarnaa. Hanki jokin parempi harrastus. Vaikka kalastus. Sitä voi tehdä ympäri vuoden, ja tutustuu tervepäisiin ihmisiin. Saa raitista ilmaa ja joskus jopa ruokaa pöytään.
- Anonyymi
Paranemista on myös monenlaista. Me voimme rukoilla fyysistä parantumista, mutta Jumala vastaakin rauhallaan, joka on "kaikkea ymmärrystä ylempi". Vaikka sairaus ei parane, niin voi löytää tasapainon ja oppia elämään päivä kerrallaan. On kiitollinen eletystä elämästä ja paremmista hetkistä, mutta samalla hyväksyy, että nyt irrotellaan teltan köysiä. Minulle on käynyt näin ja pidän sitä suurena ihmeenä. Rukoilen samalla, että aloittaja saisi apua kipuihinsa ja tilanteeseensa sekä löytäisi rauhan ja ilon pilkahduksia.
- Anonyymi
Lääkäri parantaa, ei taikurit tai helluntaisaarnaajat. Äläkä usko kaiken maailman huuhaata jota aiheeseen liittyen suu vaahdossa paasataan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540