https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-kuulustelee-lukuisia-ihmisia-tampereen-parvekeputoamisesta-suurin-kysymys-viela-auki/8761480
ei kai kunnia-asiaa kyseessä?
-tampereen-parvekeputoamisesta-suurin-kysymys-viela-auki
50
813
Vastaukset
Aikaisemmasta kokemuksesta tiedämme, että putinismi ja erityisesti irtautumisyritykset putinismin vaikutuspiiristä johtavat usein äkilliseen ja yllättävää parvekkeelta putoamiseen. Myöskin se, että henkilö tietää asiasta enemmän kuin on terveellistä tietää, voi johtaa pahaan parvekehuimaukseen.
Tietysti kyseessä on kunnia-asia. Putinin kunnia on vaarassa.
Parhain terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
ruotsissa on useampi muslimityttö pudonnut ilman lentävää mattoa...
Ja syy oli Moktar Mikä? Anonyymi kirjoitti:
Ja syy oli Moktar Mikä?"Ja syy oli Moktar Mikä?"
Yrität arvata.
Jos sen lentävän muslimitytön jälkeen lensi palava ikkunasta ulos koraani, syynä lienee se niksahtanut koraanin polttaja. Jos taas seuraavana lensi televisio ja sitten anoppi, kyseessä oli perheriita. Jos taas toisena lensi kiivaasti käsiään huitova persumies, tyttären isä ei suostunut siihen, että tyttö naisi vajaakanttisen miehen.
Oliko joku arvauksistani mahdollisesti oikea vastaus kysymykseesi?
Kysyy, Moktar. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Ja syy oli Moktar Mikä?"
Yrität arvata.
Jos sen lentävän muslimitytön jälkeen lensi palava ikkunasta ulos koraani, syynä lienee se niksahtanut koraanin polttaja. Jos taas seuraavana lensi televisio ja sitten anoppi, kyseessä oli perheriita. Jos taas toisena lensi kiivaasti käsiään huitova persumies, tyttären isä ei suostunut siihen, että tyttö naisi vajaakanttisen miehen.
Oliko joku arvauksistani mahdollisesti oikea vastaus kysymykseesi?
Kysyy, Moktar. ;)Sdp islammaailma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja syy oli Moktar Mikä?Suomi ei tee riittävästi kunniamurhien ehkäisemiseksi. Ruotsi on jo menetetty tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi ei tee riittävästi kunniamurhien ehkäisemiseksi. Ruotsi on jo menetetty tapaus.
Kyse on häpeämurhista joissa ei ole mitään kunniallista. Pitäisi korjata kielenkäyttö täsmällisemmäksi ettei vääriä mielikuvia ruokita. Häpeäkulttuurin mies murhaa koska kokee jostakin syystä paljon naisiin liittyvää häpeää.
Tämä tapaus taisi olla kiukuttelevan epäkypsän suomalaisen elämänkoululaismihen itkupotkuraivari. Mitään tekemistä ei näillä ole minkään kunniallisuuden kanssa.
- Anonyymi
Silloin kun poliisi ei kerro mitään, saattaa kyseessä olla arkaluontoinen tapaus.
Kantasuomalaisen persumiehen putoaminen parvekkeelta on aina arkaluontoinen asia. Kova oli kirkumaan, todistivat naapurit.
Terveisin, Moktar.;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Kantasuomalaisen persumiehen putoaminen parvekkeelta on aina arkaluontoinen asia. Kova oli kirkumaan, todistivat naapurit.
Terveisin, Moktar.;)Kantis se on koska niin avoimesti uutisoidaan.
- Anonyymi
Vai olisiko ALLAAAAAHIN kunniaa loukattu?
Tuskinpa Allah itse viitsisi vaivautua niin paljon, että heittäisi persun parvekkeelta. Keski-ikäinen pariskunta siellä riiteli keskenään. Yle jo kertoi asiasta riittävästi.
Ajattelee, Moktar. ;)
- Anonyymi
Jukka tarkoittaa että parvekkeelta voi pudota muutenkin kuin loukkaamalla muslimimiehen kunniaa.
Harvinaista se kyllä on. - Anonyymi
Ruotsissa noita putoilee 🤔 eli olisiko sama tapaus ei sillä festarilla ole mitään tekemistä asian kanssa , paitsi että liittyy siihen 🤣
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000009798638.html
"llta-Sanomien tietojen mukaan kuudennen kerroksen ranskalaiselta parvekkeelta putosi 34-vuotias nainen. Hän on takavuosina tullut tunnetuksi paikallisesta kauneuskilpailusta Miss Tampere -finalistina."
Nyt öyhöt tarvitaan vielä lisää yritystä. Tästä pitäisi teidän vielä yrittää vääntää kunniamurhaa ja islamia. Huonolta tosin näyttää.
Huutonaurua vartti. ;)- Anonyymi
Kaiva vielä esille mamujen tekemät raiskaukset mm oulussa.tampereella ja helsingissä..
Tarvitko apua
Sdp moraali ei suojeleva Anonyymi kirjoitti:
Kaiva vielä esille mamujen tekemät raiskaukset mm oulussa.tampereella ja helsingissä..
Tarvitko apua
Sdp moraali ei suojelevaÄlä nyt noin helpolla luovuta. Väännä, väännä!
Muista avauksesi terävä näkemys: "ei kai kunnia-asiaa kyseessä?"
IS:n tietojen mukaan kiinniotettu mies on töissä turma-asunnon lähistöllä sijaitsevassa ravintola-alan yrityksessä. Voi kertoa jotakin aiheesta, tai voi olla kertomatta siitä mitään.
- Anonyymi
Mansen vuokra kasarmi siis kyseesh, kun kaikki on pultattu ketjulla kiinni?🙄
Hölmö. Eihän tätäkään 34-vuotiasta naista ei oltu pultattu kiinni.
Seinään pultattua ei voi pudottaa parvekkeelta. ;)
- Anonyymi
Ilmeisen selvä jotta matu heitti akkansa, koska MOKTAR GUBTAN täytyy kovin puolustella tapahtunutta.**
- Anonyymi
Moktar.Gubta
2023-08-21 19:02:15
UUSI
Tuskinpa Allah itse viitsisi vaivautua niin paljon, että heittäisi persun parvekkeelta. Keski-ikäinen pariskunta siellä riiteli keskenään. Yle jo kertoi asiasta riittävästi.
Ajattelee, Moktar. ;)
Tähänkö on tultu allah heittelee persuja parvekkeelta. JOTAIN TOLKKUA NYT SENTÄÄN....MOKTAR.**"Vai olisiko ALLAAAAAHIN kunniaa loukattu?"
Älä minulle öyhötä. Syytön minä olen. Avaaja se höpötti, että kyseessä olisi ollut kunnia-asia ja Allahin kunniaa olisi loukattu.
Lue huolellisesti, pohdi kirjoittajan viestiä ja öyhötä vasta sitten.
parhain terveisin, Moktar. ;)
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/584771e5-03ae-40a6-aeea-485b48b4bc72
"Paikan päältä otettiin kiinni naisen seurustelukumppani. Vuonna 1985 syntynyttä miestä epäillään taposta."
Tässähän niitä yksityiskohtia sitten tuleekin lisää.
Nyt on jäljellä enää yksi kysymys. Miten te pölvästit osaatte nähdä kunniaväkivaltaa jo aitokantaperussuomalaisten keskinäisessä väkivallassakin?
Olisiko lanttunne pahastikin tyvilahoinen?
Nauretaan vartti.- Anonyymi
Sinun kirjoituksesi kertoo jo monille lukijoille kuka parveke pudottaja oli, kun sitä noin kovin puolustelet.**
- Anonyymi
Aika monta kantasuomalaista ALLAAAAHIN oppien mukaan on tapettu ja raiskattu…
Hieman epäilen, tapahtuiko tämä parvekesurma ihan islamin oppien mukaisesti. Eiköhän tässä ollut taustalla enemmänkin surmaajan evankelisluterilainen kotikasvatus.
Epäilee, Moktar. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Hieman epäilen, tapahtuiko tämä parvekesurma ihan islamin oppien mukaisesti. Eiköhän tässä ollut taustalla enemmänkin surmaajan evankelisluterilainen kotikasvatus.
Epäilee, Moktar. ;)Ihan islamin oppien mukaisesti täytyy rappurallitkin köyttää ketjulla kiinni.
Ennen islamin aikaa ei maaseudulla edes ovissa ollut lukkoja.** Anonyymi kirjoitti:
Ihan islamin oppien mukaisesti täytyy rappurallitkin köyttää ketjulla kiinni.
Ennen islamin aikaa ei maaseudulla edes ovissa ollut lukkoja.**Eiköhän se kuitenkin ollut niin, että mopoaika opetti maaseudunkin asukkaat lukitsemaan ovensa. Mopolla kun pääsi kauempaakin varkaisiin. Mopolla myös pääsi äkkiä karkuun.
Muistan kuinka kotikyläni vanhat ukot kiroilivat jo 60-luvulla, että mopoilevat persut ovat pahempia kuin konsanaan raamatulliset vitsaukset; mopopersussa on rutto ja heinäsirkat samassa paketissa.
Nauretaan yhdessä. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Eiköhän se kuitenkin ollut niin, että mopoaika opetti maaseudunkin asukkaat lukitsemaan ovensa. Mopolla kun pääsi kauempaakin varkaisiin. Mopolla myös pääsi äkkiä karkuun.
Muistan kuinka kotikyläni vanhat ukot kiroilivat jo 60-luvulla, että mopoilevat persut ovat pahempia kuin konsanaan raamatulliset vitsaukset; mopopersussa on rutto ja heinäsirkat samassa paketissa.
Nauretaan yhdessä. ;)En kyllä muista kuulleeni Persuista mitään 60-luvulla,mopopojista kylläkin kun itsekin olin.
Putiniltako hait mallia historian vääristelyyn.**
- Anonyymi
Ja 2…
- Anonyymi
Miten tämä kuppa-ukko saa mellastaa mielin määrin joka keskustelussa. Vastaa itselleen ja puhuu ihan pehmosia. Täällä poistetaan ihan ok mielipiteitä mutta ei tämän honkkelin. Vaadimme että Moktar.Gubtan profiili poistetaan kokonaan.
Oletkos vaihtanut leiriä?
Perussuomalaiset ovat täällä pää punaisena puolustaneet sananvapautta ja oikeuttaan esittää rajuakin kritiikkiä. Läpällä ja sarkasmialla pitää saada esittää tätäkin enemmän, selittää ex-puheenjohtaja Halla-ahokin.
Nythän sinä lässytät kuin cityvihreä femakko, että hyi , hyi Moktaria.
Moktar.Gubta kirjoitti:
Perussuomalaiset ovat täällä pää punaisena puolustaneet sananvapautta ja oikeuttaan esittää rajuakin kritiikkiä. Läpällä ja sarkasmialla pitää saada esittää tätäkin enemmän, selittää ex-puheenjohtaja Halla-ahokin.
Huutonaurua vartti. ;)Missä välissä MG ehtii kirjotteleen kun se tuppaa nauramaan vartin joka viides minuutti?
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Huutonaurua vartti. ;)Persut tarkoitti maahanmuuttokritiikkiä sananvapaudella. Mutta saa sen noinkin henkilöön käyvästi ottaa, jos ei ole muuhun aineksia. Se on se mielikuvituksen vapaus myös.
Anonyymi kirjoitti:
Persut tarkoitti maahanmuuttokritiikkiä sananvapaudella. Mutta saa sen noinkin henkilöön käyvästi ottaa, jos ei ole muuhun aineksia. Se on se mielikuvituksen vapaus myös.
"Persut tarkoitti maahanmuuttokritiikkiä sananvapaudella"
Tässä olet ihan oikeassa. Tosin persujen käsityksen mukaan sananvapaus koskee vain heidän omia puheitaan.
https://yle.fi/a/74-20044937
"..alkoi silmittömyydessään ennennäkemätön perussuomalaisten vanhojen sanomisten ajojahti, joka tulee jäämään Suomen poliittiseen mediahistoriaan."
Kun lehdistö käyttää sananvapauttaan ja kritisoin perussuomalaisen poliittisen eliitin puheita ja toimintaa, persut joko hyökkää tai uhriutuu.
Onkin silmitöntä ajojahti se, jos lehdistö kritisoi valtiovaraministerin kirjoituksia, jossa kehotetaan sylkemään kerjäläisten päälle tai läpsimään nekkuun jätesäkkejä.
Eiköhän yhdessä naureta raikuvat naurut tälle Riikan uhriutumiselle. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Persut tarkoitti maahanmuuttokritiikkiä sananvapaudella"
Tässä olet ihan oikeassa. Tosin persujen käsityksen mukaan sananvapaus koskee vain heidän omia puheitaan.
https://yle.fi/a/74-20044937
"..alkoi silmittömyydessään ennennäkemätön perussuomalaisten vanhojen sanomisten ajojahti, joka tulee jäämään Suomen poliittiseen mediahistoriaan."
Kun lehdistö käyttää sananvapauttaan ja kritisoin perussuomalaisen poliittisen eliitin puheita ja toimintaa, persut joko hyökkää tai uhriutuu.
Onkin silmitöntä ajojahti se, jos lehdistö kritisoi valtiovaraministerin kirjoituksia, jossa kehotetaan sylkemään kerjäläisten päälle tai läpsimään nekkuun jätesäkkejä.
Eiköhän yhdessä naureta raikuvat naurut tälle Riikan uhriutumiselle. ;)Riikan juttuja ei kuitenkaan ollut suljettu Supon kassakaappiin, kuten vasemmiston maanpetos jutut. Ne pitäisi vähitellen kaivaa esille,jotta totuus tuostakin ajasta selviäisi.**
- Anonyymi
Kunniamurha perussuomalaiseen tyyliin, ensin vuosia pahoinpidellään vaimoa ja sitten lopuksi tapetaan! Sitä tämä Tampereen tapaus oli.
- Anonyymi
sen nimen voi tilata tampereen käräjäoikeudesta ja voi mennä sitten tuomiota myöhemmin katsomaan
Tilaapa se oululainen pölvästi kyttäämään käräjäoikeuden juttulistoja. Sehän on ihan ammattilainen näissä asioissa.
Nauretaan vartti. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Tilaapa se oululainen pölvästi kyttäämään käräjäoikeuden juttulistoja. Sehän on ihan ammattilainen näissä asioissa.
Nauretaan vartti. ;)"Se oululainen pölvästi" sai aikanaan paljon enemmän ajettua oikeita asioita,kuin sinä vaikka istut päivät näppiksen takana.
Anonyymi kirjoitti:
"Se oululainen pölvästi" sai aikanaan paljon enemmän ajettua oikeita asioita,kuin sinä vaikka istut päivät näppiksen takana.
"...sai aikanaan paljon enemmän ajettua oikeita asioita..."
Jos useat rikostuomiot ja sakkorangaistukset katsotaan aikaansaannoksiksi, niin mikäpä ettei.
Itse en ihannoi rikollisuutta tai rikollisia. Se olisi liian lapsellista touhua minulle.
Parhain terveisin, Moktar. ;)
- Anonyymi
Nimet olleet minfossa ja ylilaudalla jo.monta päivää . Kantiksia molemmat
Eiköhän tämä ollut tässä. Viaton, kantasuomalainen nainen joutui rikoksen uhriksi. Hänet pudotettiin parvekkeelta.
Törkymöykky, rikollinen venäläinen joutui hänkin rikoksen uhriksi. Hänet pudotettiin 6 kilometrin korkeudesta. Putinkin tulee putoamaan korkealta, hänen laskeutumispaikkansa on vielä avoinna.
Putoaminen on kiusallisesti yleistynyt epidemia. Pahoin pelkään, että persutkin kohtsillään putoavat hallituksesta.
Parhain terveisin, Moktar.;)- Anonyymi
Se, että nimeä tai etnistä taustaa ei kerrota, kertoo yleensä paljon.
Miksipä Suomessa pitäisi tarkasti kertoa suomalaisen etnistä taustaa? Ei se minua kiinnosta, onko henkilö Kainuusta vai Raisiosta. Tosin nyt olikin kyse tamperelaisista, nääs.
Terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Miksipä Suomessa pitäisi tarkasti kertoa suomalaisen etnistä taustaa? Ei se minua kiinnosta, onko henkilö Kainuusta vai Raisiosta. Tosin nyt olikin kyse tamperelaisista, nääs.
Terveisin, Moktar. ;)Jätä edes yksi keskustelu rauhaan mielipiteiltäsi.
Anonyymi kirjoitti:
Jätä edes yksi keskustelu rauhaan mielipiteiltäsi.
"Jätä edes yksi keskustelu rauhaan mielipiteiltäsi."
Kas kummaa? Tämäkään ei kiinnosta minua.
Parahin terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Terveisin, Moktar. ;)se herwoodin vajakki sakki on minun sydäntäni lähellä 🤣
vertailutietoja nekalan vastaaviin kaivataan 🤣🤣🤣
Eugeniikkalääkäri 🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se herwoodin vajakki sakki on minun sydäntäni lähellä 🤣
vertailutietoja nekalan vastaaviin kaivataan 🤣🤣🤣
Eugeniikkalääkäri 🙂tesoomasta nyt puhumattakaan 🤔
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664195
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006