Olisi kiva tietää kuka jatkaa keskisen kauppaa sitten aikanaan. Vai laitetaanko lappu luukulle, ja paikka matalaksi ? ?
Keskiselle jatkaja
14
508
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän v.....a sinä sillä tiedolla tekisit.
- Anonyymi
Aloittaja voisi murehtia vain omia asioitaan.
- Anonyymi
Jo tuli 2 huonoa vastausta. Koska vastaatte kysymykseen ? ?
- Anonyymi
TarjousJorma haukkana jatkaa kauppaa..
- Anonyymi
Toivottavasti Sukari ostaisi paikan, ja uudistaisi sen ja nostaisi kukoistukseen.
- Anonyymi
Huhun mukaan neuvottelut sukarin kanssa olis jo käynnissä..
- Anonyymi
Sukari on sairasmies.
- Anonyymi
Jatkajaa tuskin löytyy. Siihen päättyy sen paikan taru, Ja paikka homehtuu ja lahoaa hiljalleen tomuksi. . .
- Anonyymi
Ja tähän ei välttämättä mene edes kovin kauaa aikaa..
- Anonyymi
Kas nallevaras on taas saanut liikaa Sipraleksiä
- Anonyymi
Tai kokous juomaa
- Anonyymi
Kukas tää nalle varas mahtaa olla ?
- Anonyymi
Eläkkeelle jäätyään Vesan lapset alkaa johtamaan yritystä, jos he eivät halua johtohommiin niin sitten johtajaksi palkataan ulkopuolinen yhtä pätevä ja idearikas henkilö kuin Vesa.
Näinhän Sukarikin on tehnyt, perheen ulkopuolelta tulevat ammattijohtajat hoitavat Sukari konsernia. - Anonyymi
Pitää osata puhua.kirjoittaa ja laskutaitokin olis suotavaa.
Annan teille pennin ja te annatte minulle miljoonan sekä nallet Ahterista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014