Olisi kiva tietää kuka jatkaa keskisen kauppaa sitten aikanaan. Vai laitetaanko lappu luukulle, ja paikka matalaksi ? ?
Keskiselle jatkaja
14
531
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän v.....a sinä sillä tiedolla tekisit.
- Anonyymi
Aloittaja voisi murehtia vain omia asioitaan.
- Anonyymi
Jo tuli 2 huonoa vastausta. Koska vastaatte kysymykseen ? ?
- Anonyymi
TarjousJorma haukkana jatkaa kauppaa..
- Anonyymi
Toivottavasti Sukari ostaisi paikan, ja uudistaisi sen ja nostaisi kukoistukseen.
- Anonyymi
Huhun mukaan neuvottelut sukarin kanssa olis jo käynnissä..
- Anonyymi
Sukari on sairasmies.
- Anonyymi
Jatkajaa tuskin löytyy. Siihen päättyy sen paikan taru, Ja paikka homehtuu ja lahoaa hiljalleen tomuksi. . .
- Anonyymi
Ja tähän ei välttämättä mene edes kovin kauaa aikaa..
- Anonyymi
Kas nallevaras on taas saanut liikaa Sipraleksiä
- Anonyymi
Tai kokous juomaa
- Anonyymi
Kukas tää nalle varas mahtaa olla ?
- Anonyymi
Eläkkeelle jäätyään Vesan lapset alkaa johtamaan yritystä, jos he eivät halua johtohommiin niin sitten johtajaksi palkataan ulkopuolinen yhtä pätevä ja idearikas henkilö kuin Vesa.
Näinhän Sukarikin on tehnyt, perheen ulkopuolelta tulevat ammattijohtajat hoitavat Sukari konsernia. - Anonyymi
Pitää osata puhua.kirjoittaa ja laskutaitokin olis suotavaa.
Annan teille pennin ja te annatte minulle miljoonan sekä nallet Ahterista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713075
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222