Onko Rory Kaye huijari?

Onko Suomen seurakunnissa kiertävä juutalaisena esiintyvä Rory Kaye huijari?

Lukekaapa ajatuksella Rory Kayen perustaman säätiön IAM:n nettisivulta löytyvä suureellinen kuvaus miehestä ja hänen säätiönsä toiminnasta.

https://iaminfo.net/

Jos englanti ei ole hallussa, niin google translate-ohjelma kääntää kätevästi nettisivut englannista suomeksi.

https://iaminfo-net.translate.goog/?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=fi&_x_tr_hl=fi&_x_tr_pto=wapp

Suureellisista puheista huolimatta miehen perustaman International Arts & Median kansainvälisellä Facebook-sivulla on vain 62 seuraajaa ja suomenkielisillä Facebook-sivulla on vain 396 seuraajaa.

IAM:n internetsivun kalenterin mukaan Rory Kaye vieraili elokuussa 2023 vain hyvin pienissä seurakunnissa puhumassa, ja vain Suomessa.

Googettamalla käy selväksi, että IAM:n internetsivujen Yhdysvaltojen toimistosoitteesta ei löydy Roryn IAM-säätiötä, vaan His Tabernacle Church-seurakunta, jolla ei ole mitään tekemistä miehen kanssa.

Googlettamalla ei löydy myöskään mitään informaatiota (tekstiä ja kuvia) miehen yhteyksistä poliittisiin päättäjiin maailmassa, juutalaisiin rabbbeihin jne. Netistä löytyy lähinnä vain hänen omia puhevideoitaan Suomesta ja Ruotsista.

Oma veikkaukseni on se, ettei mies ole oikeasti juutalainen eikä syntynyt Yhdysvalloissa, vaan on kehittänyt hyvän tarinan, jolla hyväuskoisten uskovien lompakot avautuvat. Kristityt haluavat siunata juutalaisia, ja jos tällä juutalaisella on vieläpä jänniä tarinoita kerrottavana itsestään ja toiminnastaan, niin kyllä sillä portit avautuvat moneen yhteisöön.

7

2282

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskomatonta panettelua

• Anonyymi

On huijari. Pastorin pulinat -YouTubekanavalla tätä kuviota on käsitelty. Todisteita uskomattomiin väitteisiin ei ole ja siksi niihin ei voi uskoa. Rohkeaa vielä nyt Suomeen tultuaan arvostella uskovia uskon puutteesta kun eivät ole hänelle antaneet tarpeeksi rahaa. Hänen olisi korkea aika tehdä parannus.

Pidetään seurakunta hyväksikäyttövapaana vyöhykkeenä.

https://youtu.be/6MaRrrcRa_c?si=h4cNj9tN94KJHEJk

• Anonyymi

Huijaripa hyvinkin.

Muistan hänet kristillisestä mediasta jo -90-luvulta. Oli silloinkin lihava, joka tekee minusta epäuskottavan vaikutelman varsinkin sananjulistajasta. Ei ainakaan syömisen suhteen hallitse ruumistaan, tai sitten on tunne-elämän ongelmia, joihin ylensyö. Ei oikein kelpaa muita opettamaan kummassakaan tapauksessa.
      Syöppöys on melkein yhtä paha kuin juoppous.

Oli kaksi tuolloista uskontuttavaa, jotka olivat osallistuneet tilaisuuksiinsa, ja joilla oli myönteinen käsitys hänestä. Oli ruotsal. kanssa aviossa ja asui Ruotsissa tuolloin. Sen jälkeen tyyppi tuli vastaan juurikin eilispäivän Pastorin pulinoissa (19,8,) Ekalla haulla selvisi nimensä. vajonnut noin

Miksei hän olisi juutalainen ja usalainen? Missä sitten syntynyt ja kasvanut, jos ei siellä? Puhuu amerikkaa kuin natiivi, vai kuinka?

Pastori Timo A-H oli työntekijänä mukana Nokiamission hurlumheissä. Kun parannus siitä jaitse tutkinta eksyksiin joutumisen syistä on tekemättä, hoopotettavuus pysyy ja jopa lisääntyy. Säälittävää.

• Anonyymi00005

Kyseinen kaveri kiertää jälleen Suomea viihdyttämässä ihmisiä epätosijja jutuilla. Joka kokouksessa pidetään myös tuttuun tapaan rahankeräyspuheet.

• Anonyymi00006

Myös epäasiallista naisten kohtelua, jopa rukoustilanteessa. Nimim. Kahdelta ystävättäreltä kuullut.

• Anonyymi00008

Minäkin olen kuullut hänen toiminnastaan huolestuttavia piirteitä.

• Anonyymi00007

Paljastaako Rory Kaye tässä äskettäisessä videossa todellisen sisimpänsä?

https://youtu.be/NXHD0kcenw0?si=cKt0nMrpg5HH5XW2

"Ennen uskontuloani mä olin itsekäs. Mä olin playboy, rattopoika, epäpuhdas ja mä keksin tarinoita yrittäessäni olla tärkeämpi kuin olen. Mutta jos mä yritin vaikka pikkuisen keksiä jotakin tarinaa uskontulonin jälkeen, niin mä sain kyllä aikamoiset
      läimäytykset takapuolelleni ja se oli kovaa." 1:25:22-1:26:00

"Pastorina mut oli lähetetty lähetystyöntekijäksi perustamaan seurakuntaa sinne punaisten lyhtyjen alueelle. Mä pyysin koko seurakuntaa, miehiä ja naisia rukoilemaan mun puolesta,
      että mulla ei olisi silmien himoa tai himoa silmissäni.
      Mä halusin oikein extra rukoussuojan. Vaikka mä olin ihan okei, niin mä halusin kuitenkin erityisavun. Amsterdamissa tytöllä on vain alusvaatteet eikä mitään siinä ylävartalon päällä. Prostituoidut siis siellä ikkuno näyteikkunoillaan punaisten lyhtyjen alueella.
      Ja he mainostaa itseään. Ja kun mun tehtäväni oli julistaa siellä evankeliumia ja perustaa seurakunta sinne, mä kysyn Jumalta miten mun pitäisi toimia, että kulkea niinku laput silmillä koko ajan ja pelätä.
      Ja Herra sanoi, katso niitä naisia silmiin. Älä mene etelään. Älä katso alaspäin. Mä harjoittelin tätä ja mä opin tekemään niin." 1:39:01-1:41:06

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      105
      1810
    2. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      1650
    3. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      45
      1270
    4. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      23
      1010
    5. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      177
      875
    6. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      820
    7. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      49
      766
    8. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      16
      733
    9. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      201
      723
    10. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      41
      678
    Aihe