Tahtoisin seksiä nyt. Ihan sama kenen kanssa. Tule Ylivieskaan nyt tämä yönä.
Seksiä nyt heti
14
1687
Vastaukset
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa poskeen ja pyllistää
- Anonyymi
Buaahaa buaahaa mitäs olet sielllä, olet nyt hullujenhuoneen horona buaahaa.
- Anonyymi
Niuvanniemelläkin spede on taas hereillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaa buaahaa mitäs olet sielllä, olet nyt hullujenhuoneen horona buaahaa.
Sää mää ja bää on nyt horona hullujen huoneella buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää on nyt horona hullujen huoneella buaahaa
Sää mää ja bää viiraa nupissa ja toistat taas itseäsi mikä reppana nyt olet siis t horona hullujen huoneella buaahaa
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://alegroup.info/H/J2m9L8
- Anonyymi
Hei... Itse olen Hyvin kiimainen Mutta 15v... Onko normaalia? Horny Alot... But i dont want anything Bad.
- Anonyymi00022
Delaa idiootti
- Anonyymi
Olen 15v Nainen. Hyviin kiimainen...
Toivon että se on normaalia. Jos joku haluaa jutella niin saat kiinni instagramissani [Tasty_Chocolate_Sweetness] käyttäjä- Anonyymi
Vaan miksipä ei löydy
- Anonyymi00021
Lapset pois täältä
- Anonyymi
No kaipa ylivieskastakin niitä maksullisia löytyy
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial211800Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3471514Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118- 1421116
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928