Tahtoisin seksiä nyt. Ihan sama kenen kanssa. Tule Ylivieskaan nyt tämä yönä.
Seksiä nyt heti
11
1133
Vastaukset
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa poskeen ja pyllistää
- Anonyymi
Buaahaa buaahaa mitäs olet sielllä, olet nyt hullujenhuoneen horona buaahaa.
- Anonyymi
Niuvanniemelläkin spede on taas hereillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaa buaahaa mitäs olet sielllä, olet nyt hullujenhuoneen horona buaahaa.
Sää mää ja bää on nyt horona hullujen huoneella buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää on nyt horona hullujen huoneella buaahaa
Sää mää ja bää viiraa nupissa ja toistat taas itseäsi mikä reppana nyt olet siis t horona hullujen huoneella buaahaa
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://alegroup.info/H/J2m9L8
- Anonyymi
Hei... Itse olen Hyvin kiimainen Mutta 15v... Onko normaalia? Horny Alot... But i dont want anything Bad.
- Anonyymi
Olen 15v Nainen. Hyviin kiimainen...
Toivon että se on normaalia. Jos joku haluaa jutella niin saat kiinni instagramissani [Tasty_Chocolate_Sweetness] käyttäjä- Anonyymi
Vaan miksipä ei löydy
- Anonyymi
No kaipa ylivieskastakin niitä maksullisia löytyy
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624392Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141553Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401331Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681093- 58939
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.170855Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791