Nyt kannattaa ostaa Fortumia, kun firma ottaa taas pakosti sähkön siirron perusmaksusta 2 euroa/kk lisää. Riihikuivaa rahaa firmalle. Syy on taas sama mikä 4 vuotta sittenkin oli. Silloin siirron perusmaksu oli 3,8 euroa ja nyt korotuksen jälkeen 12 euroa/kk.
Pitäisi pistää hintavalvonta virasto asialle tutkimaan käyttääkö Fortum väärin yksinvaltaansa. EON on Espoossa luvannut laskea samaa maksua.
Osta Fortumia
2
878
Vastaukset
- ENÄÄ
minä ostin pari vuotta sitten perintörahoilla fortumia,vaikka "asiantuntijat" sanoivat,ettei varmasti tuota,no onneksi uskoin itseäni ja kaikki tietää mitä sen jälkeen on tapahtunut....
- Nimetön
Suomesta on vain 3 yritystä maailman 500 parhaan joukossa, Nokia tienasi v 2004 liki 4 miljardia, Fortum yli 1,5 miljardia ja Stora Enso vajaat 1 miljardia.
Nokia ja Stora Enso hankkivat rahansa kilpailussa maailmanmarkkinoilta, Fortum kerää rahat lain turvin suomalaisilta ja ruotsalaisilta yhteistoimintayritys Vattenfallin kanssa. Onkin turvallisempaa ostaa ja omistaa Fortumin osakkeita joita myös valtio tukee, jos on mitä sijoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24110493
- 1266851
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486494- 865223
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324720- 404014
- 613364
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253298On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283255Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263063