On olemassa

Anonyymi-ap

8

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tempaisen tulevaisuudessa uskovia niin etteivät herää 🤣

      • Anonyymi

        "On olemassa uskovaisten ylöstempaus, "

        Jeesus lupasi tulla takaisin hakemaan omiaan.
        Joh14:1. "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
        2. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
        3. Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.

        Aiheesta esim Paavalin teksti on varsin selkeää.

        1Tess4:13. Tahdomme, veljet, teidän olevan selvillä siitä, mitä tapahtuu kuoleman uneen nukkuville, jotta ette surisi niin kuin nuo toiset, joilla ei ole toivoa.
        14. Jos kerran Jeesus on kuollut ja noussut kuolleista, niin kuin me uskomme, silloin Jumala myös on Jeesuksen tullessa tuova poisnukkuneet elämään yhdessä hänen kanssaan.
        15. Ilmoitamme teille, mitä Herra on sanonut: Me elossa olevat, jotka saamme jäädä tänne siihen asti kun Herra tulee, emme ehdi poisnukkuneiden edelle.
        16. Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina.
        17. Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.
        18. Rohkaiskaa siis toisianne näillä sanoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "On olemassa uskovaisten ylöstempaus, "

        Jeesus lupasi tulla takaisin hakemaan omiaan.
        Joh14:1. "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
        2. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
        3. Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.

        Aiheesta esim Paavalin teksti on varsin selkeää.

        1Tess4:13. Tahdomme, veljet, teidän olevan selvillä siitä, mitä tapahtuu kuoleman uneen nukkuville, jotta ette surisi niin kuin nuo toiset, joilla ei ole toivoa.
        14. Jos kerran Jeesus on kuollut ja noussut kuolleista, niin kuin me uskomme, silloin Jumala myös on Jeesuksen tullessa tuova poisnukkuneet elämään yhdessä hänen kanssaan.
        15. Ilmoitamme teille, mitä Herra on sanonut: Me elossa olevat, jotka saamme jäädä tänne siihen asti kun Herra tulee, emme ehdi poisnukkuneiden edelle.
        16. Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina.
        17. Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.
        18. Rohkaiskaa siis toisianne näillä sanoilla.

        minä en uskoisi kaveriin, jonka viimeiset sanat olivat , jumalani miksi minut hylkäsit 🤣


    • Anonyymi

      Miten se voi olla olemassa jos sitä ei ole ollut olemassa eikä ole edelleenkään.

    • Anonyymi

      Ilmestyskirjan mukaan Jumala tulee vuodattamaan vihansa maan päälle. Siihen asti me saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta pelastuksena jokaiselle joka uskoo. Kun Jumala vuodattaa vihansa, hän ei enää vuodata armoansa samallalailla. Silloin on kestettävä loppuun asti ja olla ottamatta pedon merkkiä ja kumartamatta pedon kuvaa. Eli joko meidät otetaan taivaaseen tai meille annetaan ymmärrys, että armon aika on päättynyt. Paavalin kirjeiden mukaan me muutumme ja nousemme Herran luokse yläilmoihin. Itse pidän tempausta, ennen vihanaikaa, todellisena tästä syystä.
      Nythän on liikkeellä monia sellaisia oppeja että vihanaika olisi meneillään. Ei se että näemme palapelin kasautuvan tarkoita että Herran päivä on alkanut. Tuo julistus on vahingollista siksi että Jumalan tahto on, että julistamme Jeesusta, anteeksiantamusta hänen veressään ja hänen kuolleista nousemistaan. Meidän kauttaan Jumala vuodattaa armoaan syntisellemaailmalle. Israelin tehtävä taas on opettaa Jumalan lakeja Uuden liiton mukaan, kun Israel pelastuu lopulta.

    • Anonyymi

      Olematon on olemassa, vai miten se menikään?

    • Anonyymi

      Salattu jumala on olematon jumala.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe