PAREMPI KUIN LOTTOVOITTO

Kyllä vain, usko Jeesukseen siten kuin Raamattu hänestä opettaa on parempi kuin lottovoitto!

Sitäpaitsi lottovoitosta on iloa vain tässä maailmassa ja vain korkeintaan muutamaksi kymmeneksi vuodeksi, miten nopeaan sen nyt saa kulutettua.

Jeesus sen sijaan tarjoaa tähän elämään rakkautta ja myös verta, hikeä ja kyyneleitä,
mutta näille vastuksille vastapainoksi Jeesus lupaa täydellisen onnellisen ikuisuuden, siis ikuisuuden!

Tuo ihmisen ikuisuus alkaa kuoleman jälkeen ja jos olet eläissäsi uskonut Jeesukseen siten kun Raamattu hänestä opettaa, eli että hän on kärsinyt ristillä sijaisena sen rangaistuksen mikä olisi kuulunut meille ihmisille, siis sinulle ja minulle, meille kaikille. Ja tämä samainen Jeesus on vielä kuollutkin ristillä, mutta on noussut kuolleista kolmannen päivän jälkeen, ja näin voittanut kuoleman.

Tunnetko Jeesusta? Haluatko tulla uskoon?

Mikäli haluat tulla uskoon ja saada itsellesi lottovoittoakin parempaa, voit rukoilla seuraavasti:

Oi Jeesus, minä haluan tulla tuntemaan sinut, anna minun tulla sinun lapseksesi ja minun seurata sinua tästä lähtien!

Jos olet tosi mielessä rukoillut tuon, sinusta on tullut Jumalan lapsi ja perillinen.

12

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikuisuutesi päättyy kuollessasi. Lottovoittoa et edes saa.

    • Anonyymi

      Ukko Nooa oli kunnon mies. Muu porukka on vähän epäilyttävää.

    • Anonyymi

      Lottovoitolla voisin tehdä monenlaisia mukavia asioita ja jelppiä läheisiä, mutta Jeesuksella ja Jumalalla ei voi pyyhkiä edes persettä, kun Raamatun lehdet eivät siihen sovellu.

    • Anonyymi

      Niin Jumala kuoli ristillä jotta maailma saisi elää uskoen ja luottaen ylösnousseeseen Kristukseen joka parantaa sairaita ja on hänen nimessään kokoontuvien keskellä. Joka perusti seurakunnan Pietari kalliolle tehden siitä kuolleen Jumalan symbolisen ruumiin, jota eivät tuonelan portit voita kun se uskollisesti on yhden miehen morsian. Eikä porttoile.

      Tänä päivänä uskosta luopumus on kylläkin totta ja kymmenpäinen antikristus hallitsee. Sen tähden hetki ei ole otollisin mahdollinen kääntyä Kristuksen puoleen. 1998 Ilmestyksessä Jeesus sanoi SAATANALLE ON ANNETTU JUMALAN KOKO VOIMA 3.5 VUODEKSI JOTTA HÄN EKSYTTÄISI KOKO MAAILMAN TAIKUUTEEN.

      Voi olla että Isäntä on jo sulkemassa ovia ja että pakanain luku on jo tullut täyteen. Islam opettaa että Dabbah al Ard peto estää kääntymyksen.
      Jos vain Mahdi, Isa ja Elia voittaa antikristuksen niin sen jälkeen ehkä on Jumalan valtakuntaan kutsu mahdollinen vaikka taivasten valtakunnan portit suljetaan?

      • Anonyymi

        Jumala ei voi kuolla. Jeesus ei ollut Jumala kuollessaan ristillä. Ihminen siellä kuoli ja ihminen nousi ylös kuolleista Paavalin evankeliumin mukaan.

        1.Korinttolaiskirje:
        15:21 Sillä koska kuolema on tullut ihmisen kautta, niin on myöskin kuolleitten ylösnousemus tullut ihmisen kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei voi kuolla. Jeesus ei ollut Jumala kuollessaan ristillä. Ihminen siellä kuoli ja ihminen nousi ylös kuolleista Paavalin evankeliumin mukaan.

        1.Korinttolaiskirje:
        15:21 Sillä koska kuolema on tullut ihmisen kautta, niin on myöskin kuolleitten ylösnousemus tullut ihmisen kautta.

        Isä rakastaa MINUA, koska minä annan elämäni, jotta saisin sen takaisin. Kukaan ei ota sitä minulta pois, vaan minä annan sen omasta aloitteestani. MINULLA ON VALTA ANTAA SE JA MINULLA ON VALTA SAADA SE TAKAISIN.

        on hieman raamatun sana sen tähden että siihen samaistuttaisiin monitulkintainen.

        Kirkko päätyi kai pitämään Jeesusta Jumalana ja ihmisenä eli kaksiluontoisena. Mä olen päätynyt siihen tulokseen että Jumala antoi oman ruumiinsa inkarnaation ainutkertaisesti ja lopullisesti. Paavalin manifestaatiot teologiset ovat usein profetiaa ja käytännön teologiaa. Niiden merkitys harvoin aukee mulle.

        Niin on Jumala maailmaa rakastanut että antoi oman ainokaisen ruumiinsa.....
        Aika kumma on tuo Paavalin manifestaatio että Jeesus onkin vain ihminen.....


    • Kyllähän se on kaikki väärin geenilotossa, jos sattuu syntymään synnynnäisellä alttiudella fundamentalistiseen uskontoon.

      • Anonyymi

        Jos olisit syntynyt Saudi-Arabiassa muslimiperheeseen, niin olisit nyt muslimi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit syntynyt Saudi-Arabiassa muslimiperheeseen, niin olisit nyt muslimi.

        Toki, mutta fundamentalistisuus vaatii vielä tiettyjä virtapiirejä vikakytkentään...


    • Anonyymi

      Jos naahumin höpötys ei olisi "uskontoa", hänelle suositeltaisiin psykiatrista hoitoa.

    • Anonyymi

      mikanaamahumu kerro yksi luku 100 niin katsotaan osutko oikeaan 🤣🤣🤣
      kai tiedät mikä todennäköisyys on voittaa lotossa

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe