Erdogan ärähti Putlerille onko kriminaalit joutuneen tukkanuottasille

Anonyymi-ap

Erdoganin mukaan Turkki ei tunnusta Krimin liittämistä. "Krim on osa Ukrainaa. Tuemme edelleen Ukrainan alueellista koskemattomuutta. Erdogan vaatii Venäjän vangitsemien Krimin tatarien johtajien vapauttamista

10

196

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erdogania jurppii, kun haluaisi Krimin Turkille

• Anonyymi

Puhut paskaa.

• Anonyymi

Mahtavaa

• Anonyymi

Siinähän possut keskenään kinastelee.- Molemmat joutais hitorian romukoppaan !

Pravda

• Anonyymi

Erdogan arvioi, että Venäjä joutuu lopulta lähtemään Krimiltä. On kiva todeta sitten, että mitä minä sanoin. Voittajan on helppo hymyillä ja kansa hurraa. EU ja Nato ovat Turkille paljon tärkeämpiä kuin Venäjä.

• Anonyymi

Tietoisku: mikään valtio ei hyväksy Venäjän laittomia aluevaltauksia!

• Anonyymi

Saadakseen Suomeen nykyisen hallituksen Erdogan oli valmis toimimaan Venäjän halun mukaisesti. Mutta hän ei silti halua Venäjän voimistuvan liikaa. Tapansa mukaan hän käyttää konfliktia hyödykseen parhaansa mukaan ja hyödyntää siinä molempia osapuolia. Eihän missään tapauksessa halua Venäjän voimistuvat liikaa tai tulevan liian lähelle maansa rajoja.

Erdo on kuin Kekkonen potenssiin kymmenen.

• Anonyymi

Turkki ja Kreikka ovat tukkanuottasilla koko ajan kun on hieman aluekiistoja.
      Nyt kun Kreikka haluaa Bricsiin niin Turkin pitää tietenkin valita vastapuoli kun EU-jäsenyys houkuttaa.
      Turkki haluaa Kreikan ulos EU:sta ja Nato-setä, että pääsee uusien jenkkihävittäjien avulla siirtelemään rajojaan.

Erdogan on vanha basaari kauppias, joka ajaa Turkin vallan laajentamista Syyriaan ja Kreikkaan.
      Syyriassa vastassa on Venäjä ja Kreikassa EU sekä Nato.

Sortuu vielä omaan näppäryyteensä Erdogan.

• Anonyymi

Sellainen kutku on, että rauhansopimus allekirjoitetaan Turkin välityksellä Turkin maaperällä...

• Anonyymi

Jeps.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      111
      1951
    2. Tunnut niin oikealta kuin osa minua

Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,
      Ikävä
      89
      1659
    3. Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!

Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1384
    4. Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin

Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si
      Ikävä
      59
      1138
    5. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?

Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s
      Maailman menoa
      277
      1087
    6. Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa

Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi
      Haapavesi
      72
      997
    7. En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku

Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.
      Ikävä
      59
      898
    8. Ikävä sinua, voimmeko tavata?

Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l
      Ikävä
      44
      877
    9. Jos joskus pääsen halaamaan sinua

niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.
      Ikävä
      58
      829
    10. Voitko ystävällisesti

Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua
      Ikävä
      67
      780
    Aihe