Erdoganin mukaan Turkki ei tunnusta Krimin liittämistä. "Krim on osa Ukrainaa. Tuemme edelleen Ukrainan alueellista koskemattomuutta. Erdogan vaatii Venäjän vangitsemien Krimin tatarien johtajien vapauttamista
Erdogan ärähti Putlerille onko kriminaalit joutuneen tukkanuottasille
10
196
Vastaukset
- Anonyymi
Erdogania jurppii, kun haluaisi Krimin Turkille
- Anonyymi
Puhut paskaa.
- Anonyymi
Mahtavaa
- Anonyymi
Siinähän possut keskenään kinastelee.- Molemmat joutais hitorian romukoppaan !
Pravda - Anonyymi
Erdogan arvioi, että Venäjä joutuu lopulta lähtemään Krimiltä. On kiva todeta sitten, että mitä minä sanoin. Voittajan on helppo hymyillä ja kansa hurraa. EU ja Nato ovat Turkille paljon tärkeämpiä kuin Venäjä.
- Anonyymi
Tietoisku: mikään valtio ei hyväksy Venäjän laittomia aluevaltauksia!
- Anonyymi
Saadakseen Suomeen nykyisen hallituksen Erdogan oli valmis toimimaan Venäjän halun mukaisesti. Mutta hän ei silti halua Venäjän voimistuvan liikaa. Tapansa mukaan hän käyttää konfliktia hyödykseen parhaansa mukaan ja hyödyntää siinä molempia osapuolia. Eihän missään tapauksessa halua Venäjän voimistuvat liikaa tai tulevan liian lähelle maansa rajoja.
Erdo on kuin Kekkonen potenssiin kymmenen. - Anonyymi
Turkki ja Kreikka ovat tukkanuottasilla koko ajan kun on hieman aluekiistoja.
Nyt kun Kreikka haluaa Bricsiin niin Turkin pitää tietenkin valita vastapuoli kun EU-jäsenyys houkuttaa.
Turkki haluaa Kreikan ulos EU:sta ja Nato-setä, että pääsee uusien jenkkihävittäjien avulla siirtelemään rajojaan.
Erdogan on vanha basaari kauppias, joka ajaa Turkin vallan laajentamista Syyriaan ja Kreikkaan.
Syyriassa vastassa on Venäjä ja Kreikassa EU sekä Nato.
Sortuu vielä omaan näppäryyteensä Erdogan. - Anonyymi
Sellainen kutku on, että rauhansopimus allekirjoitetaan Turkin välityksellä Turkin maaperällä...
- Anonyymi
Jeps.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111951
Tunnut niin oikealta kuin osa minua
Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,891659Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!
Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse411384Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin
Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si591138Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?
Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s2771087Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa
Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi72997En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku
Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.59898Ikävä sinua, voimmeko tavata?
Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l44877Jos joskus pääsen halaamaan sinua
niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.58829Voitko ystävällisesti
Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua67780