Erdoganin mukaan Turkki ei tunnusta Krimin liittämistä. "Krim on osa Ukrainaa. Tuemme edelleen Ukrainan alueellista koskemattomuutta. Erdogan vaatii Venäjän vangitsemien Krimin tatarien johtajien vapauttamista
Erdogan ärähti Putlerille onko kriminaalit joutuneen tukkanuottasille
11
237
Vastaukset
- Anonyymi
Erdogania jurppii, kun haluaisi Krimin Turkille
- Anonyymi
Puhut paskaa.
- Anonyymi
Mahtavaa
- Anonyymi
Siinähän possut keskenään kinastelee.- Molemmat joutais hitorian romukoppaan !
Pravda - Anonyymi
Erdogan arvioi, että Venäjä joutuu lopulta lähtemään Krimiltä. On kiva todeta sitten, että mitä minä sanoin. Voittajan on helppo hymyillä ja kansa hurraa. EU ja Nato ovat Turkille paljon tärkeämpiä kuin Venäjä.
- Anonyymi
Tietoisku: mikään valtio ei hyväksy Venäjän laittomia aluevaltauksia!
- Anonyymi
Saadakseen Suomeen nykyisen hallituksen Erdogan oli valmis toimimaan Venäjän halun mukaisesti. Mutta hän ei silti halua Venäjän voimistuvan liikaa. Tapansa mukaan hän käyttää konfliktia hyödykseen parhaansa mukaan ja hyödyntää siinä molempia osapuolia. Eihän missään tapauksessa halua Venäjän voimistuvat liikaa tai tulevan liian lähelle maansa rajoja.
Erdo on kuin Kekkonen potenssiin kymmenen. - Anonyymi
Turkki ja Kreikka ovat tukkanuottasilla koko ajan kun on hieman aluekiistoja.
Nyt kun Kreikka haluaa Bricsiin niin Turkin pitää tietenkin valita vastapuoli kun EU-jäsenyys houkuttaa.
Turkki haluaa Kreikan ulos EU:sta ja Nato-setä, että pääsee uusien jenkkihävittäjien avulla siirtelemään rajojaan.
Erdogan on vanha basaari kauppias, joka ajaa Turkin vallan laajentamista Syyriaan ja Kreikkaan.
Syyriassa vastassa on Venäjä ja Kreikassa EU sekä Nato.
Sortuu vielä omaan näppäryyteensä Erdogan. - Anonyymi
Sellainen kutku on, että rauhansopimus allekirjoitetaan Turkin välityksellä Turkin maaperällä...
- Anonyymi
Jeps.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222251Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 502107
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2201484- 301396
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261086