Luovuttanut olen. Ei jaksa. Toinen jalka haudassa, lapion kanssa kuopan reunalla istun
Ei mulla ole enää muuta. Paitsi toki murheet lapsesta
Kirjoitan tämän nyt ihan vaan tähän
9
993
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntuu järjettömän pahalta olla nainen, jota yksikään mies ei halua
- Anonyymi
Hei, en usko tuohon. Varmasti on miehiä ottamassa mutta itse olet asettanut riman liian korkealle eli kranttu taidat olla? Ymmärrän hyvin tuon ja sehän on ihan normaalia.
Neuvo:Ala pitää itsestäsi parempaa huolta, sitä pitää olla kondiksessa ihan lapsenkin vuoksi, et ole itsekäs jos niin alat toimiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, en usko tuohon. Varmasti on miehiä ottamassa mutta itse olet asettanut riman liian korkealle eli kranttu taidat olla? Ymmärrän hyvin tuon ja sehän on ihan normaalia.
Neuvo:Ala pitää itsestäsi parempaa huolta, sitä pitää olla kondiksessa ihan lapsenkin vuoksi, et ole itsekäs jos niin alat toimiin.Olen kyllä ihan parisuhteessa ja naimisissa ollut vuosikymmeniä. En ehkä se timmein ja kaunein. -ap
- Anonyymi
Lapsesta on myös paljon iloa. On sukulaissieluni, koska lapseni Meillä on aina hauskaa yhdessä
- Anonyymi
Komppaan tätä.
Sivusta huikkaan.
- Anonyymi
Lakimiehen ottaminen kuopan reunalle
- Anonyymi
Yritän ehtiä tuhlata kaiken ennen kuolemaani niin perikunta säästyy ongelmilta
- Anonyymi
Olen luvannut itselleni pysyä poissa suomi24-saitilta. Niin vaan taas tänne sorruin. Anteeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313125EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402971- 1081378
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371091Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621057Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661047- 60987
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373969- 41787
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22773