Luovuttanut olen. Ei jaksa. Toinen jalka haudassa, lapion kanssa kuopan reunalla istun
Ei mulla ole enää muuta. Paitsi toki murheet lapsesta
Kirjoitan tämän nyt ihan vaan tähän
9
933
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntuu järjettömän pahalta olla nainen, jota yksikään mies ei halua
- Anonyymi
Hei, en usko tuohon. Varmasti on miehiä ottamassa mutta itse olet asettanut riman liian korkealle eli kranttu taidat olla? Ymmärrän hyvin tuon ja sehän on ihan normaalia.
Neuvo:Ala pitää itsestäsi parempaa huolta, sitä pitää olla kondiksessa ihan lapsenkin vuoksi, et ole itsekäs jos niin alat toimiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, en usko tuohon. Varmasti on miehiä ottamassa mutta itse olet asettanut riman liian korkealle eli kranttu taidat olla? Ymmärrän hyvin tuon ja sehän on ihan normaalia.
Neuvo:Ala pitää itsestäsi parempaa huolta, sitä pitää olla kondiksessa ihan lapsenkin vuoksi, et ole itsekäs jos niin alat toimiin.Olen kyllä ihan parisuhteessa ja naimisissa ollut vuosikymmeniä. En ehkä se timmein ja kaunein. -ap
- Anonyymi
Lapsesta on myös paljon iloa. On sukulaissieluni, koska lapseni Meillä on aina hauskaa yhdessä
- Anonyymi
Komppaan tätä.
Sivusta huikkaan.
- Anonyymi
Lakimiehen ottaminen kuopan reunalle
- Anonyymi
Yritän ehtiä tuhlata kaiken ennen kuolemaani niin perikunta säästyy ongelmilta
- Anonyymi
Olen luvannut itselleni pysyä poissa suomi24-saitilta. Niin vaan taas tänne sorruin. Anteeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1053555Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2022278Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02120Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k381859Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91659- 951118
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5910- 51882
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69837Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti130802