Luovuttanut olen. Ei jaksa. Toinen jalka haudassa, lapion kanssa kuopan reunalla istun
Ei mulla ole enää muuta. Paitsi toki murheet lapsesta
Kirjoitan tämän nyt ihan vaan tähän
9
1004
Vastaukset 9
- Anonyymi
Tuntuu järjettömän pahalta olla nainen, jota yksikään mies ei halua
- Anonyymi
Hei, en usko tuohon. Varmasti on miehiä ottamassa mutta itse olet asettanut riman liian korkealle eli kranttu taidat olla? Ymmärrän hyvin tuon ja sehän on ihan normaalia.
Neuvo:Ala pitää itsestäsi parempaa huolta, sitä pitää olla kondiksessa ihan lapsenkin vuoksi, et ole itsekäs jos niin alat toimiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, en usko tuohon. Varmasti on miehiä ottamassa mutta itse olet asettanut riman liian korkealle eli kranttu taidat olla? Ymmärrän hyvin tuon ja sehän on ihan normaalia.
Neuvo:Ala pitää itsestäsi parempaa huolta, sitä pitää olla kondiksessa ihan lapsenkin vuoksi, et ole itsekäs jos niin alat toimiin.Olen kyllä ihan parisuhteessa ja naimisissa ollut vuosikymmeniä. En ehkä se timmein ja kaunein. -ap
- Anonyymi
Lapsesta on myös paljon iloa. On sukulaissieluni, koska lapseni Meillä on aina hauskaa yhdessä
- Anonyymi
Komppaan tätä.
Sivusta huikkaan.
- Anonyymi
Lakimiehen ottaminen kuopan reunalle
- Anonyymi
Yritän ehtiä tuhlata kaiken ennen kuolemaani niin perikunta säästyy ongelmilta
- Anonyymi
Olen luvannut itselleni pysyä poissa suomi24-saitilta. Niin vaan taas tänne sorruin. Anteeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3941580Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä26510302 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk78880Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28855- 54803
- 40789
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa74745- 65726
- 59725
- 57722