Luovuttanut olen. Ei jaksa. Toinen jalka haudassa, lapion kanssa kuopan reunalla istun
Ei mulla ole enää muuta. Paitsi toki murheet lapsesta
Kirjoitan tämän nyt ihan vaan tähän
9
883
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntuu järjettömän pahalta olla nainen, jota yksikään mies ei halua
- Anonyymi
Hei, en usko tuohon. Varmasti on miehiä ottamassa mutta itse olet asettanut riman liian korkealle eli kranttu taidat olla? Ymmärrän hyvin tuon ja sehän on ihan normaalia.
Neuvo:Ala pitää itsestäsi parempaa huolta, sitä pitää olla kondiksessa ihan lapsenkin vuoksi, et ole itsekäs jos niin alat toimiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, en usko tuohon. Varmasti on miehiä ottamassa mutta itse olet asettanut riman liian korkealle eli kranttu taidat olla? Ymmärrän hyvin tuon ja sehän on ihan normaalia.
Neuvo:Ala pitää itsestäsi parempaa huolta, sitä pitää olla kondiksessa ihan lapsenkin vuoksi, et ole itsekäs jos niin alat toimiin.Olen kyllä ihan parisuhteessa ja naimisissa ollut vuosikymmeniä. En ehkä se timmein ja kaunein. -ap
- Anonyymi
Lapsesta on myös paljon iloa. On sukulaissieluni, koska lapseni Meillä on aina hauskaa yhdessä
- Anonyymi
Komppaan tätä.
Sivusta huikkaan.
- Anonyymi
Lakimiehen ottaminen kuopan reunalle
- Anonyymi
Yritän ehtiä tuhlata kaiken ennen kuolemaani niin perikunta säästyy ongelmilta
- Anonyymi
Olen luvannut itselleni pysyä poissa suomi24-saitilta. Niin vaan taas tänne sorruin. Anteeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3751874Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111708Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411338Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51940Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.72912Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402898Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32724Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68688- 54688
- 63683