Rahaa voi kerätä ilman mitään velvoitetta kertoa mitä rahoilla tehdään?
Tai siis on. Ainakin eräs pariskunta kiertää Suomea puhuen ympäripyöreitä työmuodoistaan, ilman että esittää konkreettisia lukuja.
Tulevat Israelista, ja ilmojen viiletessä menevät sinne takaisin. Suomessa kiertävät paikkakunnalta toiseen, keräämässä kannattajia.
Tilaisuuksien aikana laittqvat paperin kiertämään, johon kokoukseen osallistuja voi laittaa nimensä "infokirjeen" saamiseksi.
Jos kerran on rahan tarve, mikseivät laita reilusti kotisivuja, josta työhön voisi tutustua?
Nyt "infokirjeen" saavat ovat jo valmiiksi orientuneita kuuntelemaan ko. henkilöitä, ts. sieltä ei ilmeisemmin tule "hankalia" kysymyksiä. "Infokirjeeseen" voi tarinoida niitä näitä, ilman että asiat todellisuudessa niin on. Tästä on faktatietoa.
Mutta missä äärin puhutaan omiaan, jää arvailujen varaan. Kun ennenkin ovat kiinni jääneet väärinkäytöksistä. Ja sen jälkeen toiminta mennyt julkisuudesta "maan alle". Eli aiemmin "infokirjét olivat julkisesti luettavissa, enää vain valikoituneelle joukolle.
Ympäripyöreää puhetta työmuodoista tilaisuuksissa, muutama hebreankielinen laulu jne. Sitten Israeliin, niin, mitä tekemään? Kun ei konkreettista tietoa...
Miten on, mitä todellisuudessa tehdään
Anonyymi-ap
3
205
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ihmiset menevät kuuntelemaan kaikenmaailman krstillistä huuhata ja lahjoittavat vielä puhujille rahaa? Israelissa tehtävää lähetystyötä voi tukea ihan luotettavien suomalaisten seurakuntien kautta. Toki jokaisessa seurakunnassa johtoportaassa on aina vähintään se yksi hurmahenki joka näitä epämääräisiä puhujia kutsuu omaan seurakuntaansa puhumaan.
- Anonyymi
Ei ole olemassa kristillistä huuhaata. Jos on kristillistä, on kristillistä, ei huuhaata.
Eri asia on henkillt, joiden motiivit eivät ole kohdallaan; se ei luonnollisestikaan ole kristillistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579