· Lapsen nimenanto, häät ja hautajaiset – millaisia sekulaareja seremoniapalveluja on tarjolla elämän käännekohtiin.
· Nuorten Protu-leirien kysyntä ylittää tarjonnan. Entä kesäleirit skippaavan nuoren aikuistumisen juhlistaminen?
· Miten uskonnottomuus otetaan huomioon päivähoidossa, kouluissa ja oppilaitoksissa sekä valtiovallan tapahtumissa?
Lauantaina 2.9. klo 12.00 -13.30 salissa 42, ruotsinkielinen työväenopisto Arbis, Dagmarinkatu 3, Helsinki, Sosiaalifoorumin yhteydessä.
Lyhyitä tietoiskuja ja keskustelua. Paikalla Marja Vinni ja Anneli Aurejärvi-Karjalainen, Pro-Seremoniat, Irma Peiponen ja Eino Huotari Humanistiliitto, Esa Ylikoski Helsingin seudun vapaa-ajattelijat. Musiikkiesitys.
Käyttäjänäkökulman lisäksi tarjolla infoa palvelujen tuottamisesta:
Voisitko ajatella, että Sinä toimisit puhujana siviilihautajaisissa taikka iloisissa perhejuhlissa? Millaista puhujakoulutusta on?
Entä kiinnostaako toimiminen viikon kestävillä Protu-leireillä aikuisohjaajana ja valmistautuminen leiriin yhdessä leiritiimin kanssa?
Järjestävät Suomen Humanistiliitto ry ja Helsingin seudun vapaa-ajattelijat ry
Uskonnottomat seremoniat ja juhlat - esillä Sosiaalifoorumissa 2.9.
22
506
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on selvästi kasvuala. Palvelut ovat vielä vajaakäytössä.
- Anonyymi
Hautajaidpuhuja o oikeutettu palkkioon, joka voisi olla yli 300 euroa.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17984569t
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Nyt ohjelmaan on tulossa myös musiikkiesitys.
- Anonyymi
Tarvitaan lisää uskonnottomia hautajaispuhujia eri puolilla maata.
- Anonyymi
Suuret mahdollisuudet laajentua.
- Anonyymi
Tämä on aitoa live-toimintaa.
- Anonyymi
Oikea aihe oikeaan paikkaan ja aikaan.
- Anonyymi
Nousu-uralla. Menestystä.
- Anonyymi
Puhujia tosiaa tarvitaan lisää.
- Anonyymi
Tänne siis lauantaina. Jaossa uudia Uskomaton Vapaa Ajattelija-lehtiä.
- Anonyymi
Tervetua tapaamaan livenä.
- Anonyymi
Musiikkia esittää skeptikkopiireissä tuttu Perasax.
- Anonyymi
Voit jakaa tietoa tilaisuudesta myös tämän linkin avulla: https://vapaa-ajattelijat.fi/helsinki/2426-2/
- Anonyymi
Murroksen edellytyksiä kasaantuu.
- Anonyymi
Nyt esillä tällä foorumilla!
- Anonyymi
Voitko Sinä mainostaa tätä?!
- Anonyymi
Hyvä aihe. Tosin sillä on samassa talossa viisi muuta tilaisuutta "kilpailijanaan".
Miten tämä meni?
- Anonyymi
Hyvin sujui. Meni niin että mela vilahti.
- Anonyymi
Yleisöä oli vähän toistakymmentä, tuttuja ja tuntemattomiakin. Tuntemattomista ainakin yksi osoitti kiinnostusta puhujakoulutukseen ja puhujana toimimiseen.
- Anonyymi
Markkinointia, markkinointia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511185Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461062Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38787