Töykeitä ihmisiä

Anonyymi-ap

Jännä miten jotkut vanhat ystäväni ovat joudun käyttämään sanaa töykeä koska eivät vastaa viesteihin joita olen lähettänyt. Ymmärrän että kaikki eivät tule toimeen keskenään mutta jos esim kysyy kuulumisia niin voisi kertoa. Tämä on yhdelle naiselle.

43

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitäisi ymmärtää olla lähettämättä viestejä ihmisille jotka eivät vastaa. Vastaamattomuus tarkoittaa, ettei haluta olla tekemisissä.

Seuraavaksi valitat, että miksei sano suoraan. Siksi, ettet ymmärrä suoraan sanomistakaan, jäät jankkaamaan selitystä.

xLiner

• Anonyymi

Aloitus on ihmiselle joka oli ystäväni vuosia hän asui samalla paikkakunnalla kun minä.

• Anonyymi

Siinä on esimerkki töykeästä ihmisestä tuo xliner.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on ihmiselle joka oli ystäväni vuosia hän asui samalla paikkakunnalla kun minä.

Mulla oli aikoinaan yksi ahdisteleva työtuttu, joka kuvitteli olevansa mun ystäväni. Ei mennyt perille sanominen ahdistelusta ja tungettelusta, eikä ymmärtänyt vastaamattomuutta. Tais lopulta loppua puhelinnumeron vaihtamiseen.

Kannattaa lopettaa häiriköiminen.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on esimerkki töykeästä ihmisestä tuo xliner.

Siltikään kaikki vonkaajat eivät tajua olla tunkematta seuraan.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli aikoinaan yksi ahdisteleva työtuttu, joka kuvitteli olevansa mun ystäväni. Ei mennyt perille sanominen ahdistelusta ja tungettelusta, eikä ymmärtänyt vastaamattomuutta. Tais lopulta loppua puhelinnumeron vaihtamiseen.

Kannattaa lopettaa häiriköiminen.

xLiner

Lopeta sinä ihmisten arvostelu. Minä kävin sillä naisella monesti
        kylässä ja hänen miehensäkin oli minun ystäväni. En ole häiriklinyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltikään kaikki vonkaajat eivät tajua olla tunkematta seuraan.

xLiner

Sun mieli on vääristynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta sinä ihmisten arvostelu. Minä kävin sillä naisella monesti
        kylässä ja hänen miehensäkin oli minun ystäväni. En ole häiriklinyt.

On mun pitänyt parikin kertaa soittaa ihan poliisille häiriköistä, kun ei ole normaali viestintä mennyt perille.

Yhdelle poliisi soitti. Häiriköinti loppui siihen. Sitten sain ohjeen vaihtaa puhelinnumero, sillä karisi muutama takiainen.

Nyt kun v*ttuilen kaikille jo kättelyssä, olen voinut pitää numeroni samana useamman vuoden. Hähää! 👹

xLiner

• Anonyymi

Entäs jos se ei saa niitä sun viestejä? Tai jos ei ole saldoa tai kuuluvuutta? Entä jos on sairaalassa? Kännykkä hävinnyt?

• Etusivulle? Tonttu! Ei välttämättä halua käydä keskustelua kaikkuen muidenkin tuttujen nähden.

Sitä varten siellä monella on messenger...

• Anonyymi

Aaaa joo okei. Mulla ainakin on sillai oma profiili siellä, että se on olemassa mitä luultavimmin siellä, mutta en pääse kirjautumaan sisään, koska en muista salasanaa enkä pysty palauttamaan sitä mitään kautta ja kun numerokin meni uusiksi, niin 🤷‍♀️ ainahan kaikki eivät edes käy useinkaan facessa tai mesee lukemassa, varsinkin jos siinä ei oo ilmoitukset päällä. Ei ees tiiä, että on tullut viestiä. Mulla on nyt pelkästään mese ilman facee. Mutta kun uusi numero, niin ei kyl tiedä kuin muutama hassu ihminen ottaa muhun yhteyttä.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Etusivulle? Tonttu! Ei välttämättä halua käydä keskustelua kaikkuen muidenkin tuttujen nähden.

Sitä varten siellä monella on messenger...

Tonttu olet itse messengeriin laiton.

• Anonyymi kirjoitti:

Aaaa joo okei. Mulla ainakin on sillai oma profiili siellä, että se on olemassa mitä luultavimmin siellä, mutta en pääse kirjautumaan sisään, koska en muista salasanaa enkä pysty palauttamaan sitä mitään kautta ja kun numerokin meni uusiksi, niin 🤷‍♀️ ainahan kaikki eivät edes käy useinkaan facessa tai mesee lukemassa, varsinkin jos siinä ei oo ilmoitukset päällä. Ei ees tiiä, että on tullut viestiä. Mulla on nyt pelkästään mese ilman facee. Mutta kun uusi numero, niin ei kyl tiedä kuin muutama hassu ihminen ottaa muhun yhteyttä.

Sepä se..

• Anonyymi kirjoitti:

Tonttu olet itse messengeriin laiton.

Tonttu oot sä. Face on face ja mese on mese...

Taijat olla kunnon tallitonttu oikein. 😄

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Tonttu oot sä. Face on face ja mese on mese...

Taijat olla kunnon tallitonttu oikein. 😄

Olet talitonttu minulla on messengeri facebookissa sen kautta kavereihin pidän yhteyttä.
        Olet tonttujen tonttu.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet talitonttu minulla on messengeri facebookissa sen kautta kavereihin pidän yhteyttä.
        Olet tonttujen tonttu.

No olisit kirjoittanut messenger, etkä facebook, senkin pihatonttu. 😄

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No olisit kirjoittanut messenger, etkä facebook, senkin pihatonttu. 😄

Olet itse talitonttu pihatonttu. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Olet itse talitonttu pihatonttu. 😂

Sä oon aina yhden tontun enempi tonttujen tonttu, kun mua sellaiseks sanot. 😁

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Sä oon aina yhden tontun enempi tonttujen tonttu, kun mua sellaiseks sanot. 😁

Mutta sinä aloitit. 🤣😂

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinä aloitit. 🤣😂

Jep. Niin tein...mitä sitten? Toljanteri-tonttu. 😁

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Jep. Niin tein...mitä sitten? Toljanteri-tonttu. 😁

Riita puoleksi ja voita väliin sopu sijaa antaa. 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Riita puoleksi ja voita väliin sopu sijaa antaa. 😊

Eikä mitään puoleksi. 😁

Tonttu mikä tonttu ja oikea viidakon laki menee näin:

Kyllä sopuli sialle antaa! 🤣

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Eikä mitään puoleksi. 😁

Tonttu mikä tonttu ja oikea viidakon laki menee näin:

Kyllä sopuli sialle antaa! 🤣

Ei tietenkään koska olet riidanhaluinen ja haluat inttää kaikista asioista.
        Ei mua haittaa vaikka s nainen ei vastaa hän asuu muutenkin niin kaukana että ei sellaisen kanssa jaksa yhteyksiä pitää.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään koska olet riidanhaluinen ja haluat inttää kaikista asioista.
        Ei mua haittaa vaikka s nainen ei vastaa hän asuu muutenkin niin kaukana että ei sellaisen kanssa jaksa yhteyksiä pitää.

S-nainen? Eli olet jostain ikäväpuolelta karannut hönötonttu? 🤣

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

S-nainen? Eli olet jostain ikäväpuolelta karannut hönötonttu? 🤣

En ole, miksi pitää kokoajan haukkua?

• Anonyymi kirjoitti:

En ole, miksi pitää kokoajan haukkua?

Hau, hau!

Hirveetä haukkumista...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Hau, hau!

Hirveetä haukkumista...

On huomattu ettet osaa käyttäytyä.

• Anonyymi kirjoitti:

On huomattu ettet osaa käyttäytyä.

Llet huomaavainen. 🤣

• Anonyymi

No laita meseä.. mun fb ei ole enää vaan mun hallinnassa siks en oo vastannut yv, enkä nähny kaikkea seinillä..

• Anonyymi

Vastaamattomuuteen on monia syitä.

• Anonyymi

Tarkemin kun ajattelin hyvä kun ei ole vastannut hän oli silloin jo välillä töykeä. Saattoi sanoa ihan mitä sattuu.

• Noh itselläni on ainakin kiire ja jos tilanne päällä unohdan vastata tai jos jännittää vastata jää vastaamatta.

• Anonyymi

Lähetä OIKEE viesti

Vastaan

Ei näitä jaksa kahlailla

• Anonyymi kirjoitti:

Lähetä OIKEE viesti

Vastaan

Ei näitä jaksa kahlailla

Hauska mysteeri olet🕵🏻‍♀️

• Ehkä hän ei vain halua että vainoat häntä?

• Anonyymi

Millä oikeudella sanot noin? Olen lähettänyt hänelle 3 viestiä hän on ollut facebook ystäväni.
        Vai kenelle tuon viestin laitoit?

• Anonyymi kirjoitti:

Millä oikeudella sanot noin? Olen lähettänyt hänelle 3 viestiä hän on ollut facebook ystäväni.
        Vai kenelle tuon viestin laitoit?

No mikä on sinun teoriasi miksei hän vastaa viesteihisi? Ja ei kyllä kuulosta kovin läheiseltä ystävyyssuhteelta, jos olet kaiken kaikkiaan lähettänyt hänelle kolme viestiä. Ehkä kannattaa keskittyä jahtaamaan jotain muuta pillua.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

No mikä on sinun teoriasi miksei hän vastaa viesteihisi? Ja ei kyllä kuulosta kovin läheiseltä ystävyyssuhteelta, jos olet kaiken kaikkiaan lähettänyt hänelle kolme viestiä. Ehkä kannattaa keskittyä jahtaamaan jotain muuta pillua.

Sulla ei näytä olevan käytöstapoja eikä ymmärrystä ystävyys suhteista. En ole lesbo en jahtaa ketään. Kannattaa miettiä mitä kellekkin kirjoittaa sinä et mieti koskaan mitä muille kirjoitat.

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei näytä olevan käytöstapoja eikä ymmärrystä ystävyys suhteista. En ole lesbo en jahtaa ketään. Kannattaa miettiä mitä kellekkin kirjoittaa sinä et mieti koskaan mitä muille kirjoitat.

Minun moka. Luulin sinua toiseksi henkilöksi. Anonyymeistä on vaikea pysyä kärryillä.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Minun moka. Luulin sinua toiseksi henkilöksi. Anonyymeistä on vaikea pysyä kärryillä.

Hän muutti eri paikkakunnalle siitä on pitkä aika kun hänet olen nähnyt siksipä lähetin hänelle viestiä. En tiedä miksei ole vastannut. Eikä hattaa vaikkei vastakkaan näkemisestä on yli 10 vuotta.

• Anonyymi

Syitä voi olla monia, turha jäädä miettimään.

- Sheena

• Anonyymi

En mietikkään elämässäni on muutama ystävä ja he riittävät.

• Anonyymi

Oletkohan lähettänyt väärään profiiliin viestin. Jospa ei ole sama käytössä?
      Etsi tyttönimellään..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3116
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2553
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2541
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2208
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      479
      1866
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      249
      1826
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      108
      1820
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1664
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1597
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      24
      1442
    Aihe