Miten muut ovat saaneet asiat hoidettua? Vastikkeet roikkuu jne vaikka itse hoitaa hoidettavansa sovitulla tavalla niin siltikin.
Eniten ärsyttää näissä tyypeissä että itse pääsevät aina pälkähästä ja ainahan tekosyynä voi käyttää sitä ettei vuokralainen maksa.
Mulla on s**tana tiliotteet näyttää.
Arvatkaa onko kiva asua sillee kun naapurit on vielä vähä tommosia rasittavia kyyliä muutenkin. Vetäkööt käteensä johtopäätöksien vetämisen sijaan.
Varmaankin pitää muuttaa pois ja ehkä tuollaisen kannattaa suosiolla luopua itse asunnosta jos sitä ei pysty hoitamaan ja käyttää vuokralaisen antamat rahat ihan väärin.
Sijoitus on aina riski, kummallekin osapuolelle.
Vuokranantaja ei hoida velvoitteitaan
Anonyymi-ap
2
607
Vastaukset 2
- Anonyymi
Liimaa tiliote oveen niin näkevät että vuokra maksettu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681026
- 60832
- 86800
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72737- 46663
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko77606- 62599
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46569- 28565
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35565