Marin vei köyhiltä vasemmistolaisilta Kela-korvaukset....voii eeiiii!

Anonyymi-ap

Mutta oikeistohallitus nyt nostaa niitä tuntuvasti.

Miten sosse-puolueet aina onnistuu vedättään kannattajiaan? Se johtuu siitä kun kannattajat ovat niin umpityhmiä.......hohohohohoooo.

43

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmiset halutaan työelämään, ei lojumaan velttona sängyssään.
      Veikkaanpa, että myös mielenterveys paranee, niinhän käy kun hyvinvointi nousee.

      • Anonyymi

        Tuntuu tällä palstalla olevan sakkia, jota ei työnteko kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu tällä palstalla olevan sakkia, jota ei työnteko kiinnosta.

        kokoomusnatsi-persujen tekemä murha-tritys tuokin köyhää kansaa kohtaan-

        muille nostetaan elintasoa , mutt köuhimmiltä otetaan-

        jolloin hinnat nousee ja heikoimmassa asemassa olevat tuhoutuu-

        ihan hitleriläistä samaa lahtari-RKP politiikkaa jota kansallemme tehty aina... nyt on vaan täysnatsit vallassa että mitään estettä kansantuhonnalle ei ole- ja media-tiltutkin näkyy olevan jokapaikassa aivopesu-kommentteineen...

        eräs piirre persukokoomus-fasismissa:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17963599/karpovideo-kokoomuspersujen-halpatyomamut-ei-osaa-suomea


      • Anonyymi

        Luuletko, että joku ottaa eläkeikää lähentelevän terveysongelmaisen raaskun töihin tuosta vaan? Jos on laitettu pois edellisestä paikasta tuotannollisista syistä niin samalta alalta tuskin töitä löytyy. Paperiala on hyvä esimerkki. Paperitehtaita suljetaan ja alalla kymmeniä vuosia olleet ammattilaiset joutuvat työttömiksi. Pienillä paikkakunnilla ei ole muuta työpaikkaa kuin se tehdas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu tällä palstalla olevan sakkia, jota ei työnteko kiinnosta.

        Minä aloitin työt 14 vuotiaana. Päivääkään en ole ollut työttömänä. Nyt olen eläkkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aloitin työt 14 vuotiaana. Päivääkään en ole ollut työttömänä. Nyt olen eläkkeellä.

        niin kun työtä oli ilman koneita kaikki tehtiin käsin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko, että joku ottaa eläkeikää lähentelevän terveysongelmaisen raaskun töihin tuosta vaan? Jos on laitettu pois edellisestä paikasta tuotannollisista syistä niin samalta alalta tuskin töitä löytyy. Paperiala on hyvä esimerkki. Paperitehtaita suljetaan ja alalla kymmeniä vuosia olleet ammattilaiset joutuvat työttömiksi. Pienillä paikkakunnilla ei ole muuta työpaikkaa kuin se tehdas.

        Olet siis työtön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kokoomusnatsi-persujen tekemä murha-tritys tuokin köyhää kansaa kohtaan-

        muille nostetaan elintasoa , mutt köuhimmiltä otetaan-

        jolloin hinnat nousee ja heikoimmassa asemassa olevat tuhoutuu-

        ihan hitleriläistä samaa lahtari-RKP politiikkaa jota kansallemme tehty aina... nyt on vaan täysnatsit vallassa että mitään estettä kansantuhonnalle ei ole- ja media-tiltutkin näkyy olevan jokapaikassa aivopesu-kommentteineen...

        eräs piirre persukokoomus-fasismissa:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17963599/karpovideo-kokoomuspersujen-halpatyomamut-ei-osaa-suomea

        Kommari......hehehee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kokoomusnatsi-persujen tekemä murha-tritys tuokin köyhää kansaa kohtaan-

        muille nostetaan elintasoa , mutt köuhimmiltä otetaan-

        jolloin hinnat nousee ja heikoimmassa asemassa olevat tuhoutuu-

        ihan hitleriläistä samaa lahtari-RKP politiikkaa jota kansallemme tehty aina... nyt on vaan täysnatsit vallassa että mitään estettä kansantuhonnalle ei ole- ja media-tiltutkin näkyy olevan jokapaikassa aivopesu-kommentteineen...

        eräs piirre persukokoomus-fasismissa:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17963599/karpovideo-kokoomuspersujen-halpatyomamut-ei-osaa-suomea

        Miksi et halua tehdä töitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aloitin työt 14 vuotiaana. Päivääkään en ole ollut työttömänä. Nyt olen eläkkeellä.

        Ja kirjoittelet tänne.


      • Anonyymi

        Ylös ulos ja lenkille


      • Anonyymi

        Mutta sosialistilla on tapana ensin tuhota työpaikat jotta voi auttaa asian edistämistä hömpällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu tällä palstalla olevan sakkia, jota ei työnteko kiinnosta.

        Tänään on lauantai.Vielä ei tarvi Suomessa tehdä 6 päiväistä.Lisäksi olen ollut jo 11 vuotta eläkkeellä nauttimassa Koko kansan tyhmyydestä.


      • Anonyymi

        Lol, hyvinvointi sillä että kyykytetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kirjoittelet tänne.

        ??? Etkös sinä sitten kirjoittele ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään on lauantai.Vielä ei tarvi Suomessa tehdä 6 päiväistä.Lisäksi olen ollut jo 11 vuotta eläkkeellä nauttimassa Koko kansan tyhmyydestä.

        Joo ilman kamalia sossuja ja kommareita ja ammattiyhdistysliikettä vielä oltaisiin launataisinkin 4h töissä.
        ja nyt riittäisi neljäkin päivää niin tuottaminen pysyisi samalla tasolla, kaikki tietää!


    • Anonyymi

      Ei köyhällä ole varaa käydä yksityislääkärillä .. Rikkaiden etu on . Äärioikeisto natsivaihtari hallitus pitää huolen rikkaista -

      • Anonyymi

        Te köyhät vasemmistolaiset valitatte täällä jatkuvasti.


      • Anonyymi

        Olen käynyt yksityisellä lääkärillä, vaikka en tienaa paljon.


      • Anonyymi

        Ilman julkista sektoria kyllä olisi sekin mahdollista. Nyt se vie loputkin rahat eikä pääse ikinä hoitoon. Puolueiden taktiikka toimii näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te köyhät vasemmistolaiset valitatte täällä jatkuvasti.

        Hyvähän se on että jotkut pitävät työttömien persusten puolta, kun eivät itse nöyrinä porvareiden renkeinä osaa/uskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te köyhät vasemmistolaiset valitatte täällä jatkuvasti.

        Määrittele köyhä vasemmistosta!
        Itse tienaa ehkä 55000€ ja olen demari joka on tuhonnut maan!


    • Anonyymi

      Kelakorvaukset menevät rikkaiden hoitoihin yksityisillä lääkäriasemilla. Ei sellaiset ole tarkoitettu köyhille.

      • Anonyymi

        Sairaanhoito on keskitetty rikkaille kuten tulotkin.


    • Anonyymi

      Porvarihallitus nostaa kelakorvauksia yksityisistä lääkäripalveluista. Tuntuvasti -niinkuin kirjoitat. Rikkaat siis saavat kelalta paremmat korvaukset hienostopalveluistaan. Ei köyhemmillä ja lapsiperheillä ole niihin edelleenkään varaa. Eivätkä nuo rikkaat vähennä hoitojonoja kun eivät niissä ennenkään ole olleet.

      Kukahan se nyt on umpityhmä kun uskoo kaiken vedätyksen.

      • Anonyymi

        Kotityön tuki tuppaa menemään jonkun ovesta sisään


    • Kela-korvausten nosto on hyvin huonosti kohdistuva valtion avustus. Suurelta osin se menee heille jotka nytkin käyttävät suoraan itse tai vakuutuksen kautta yksityisiä lääkäripalveluita ja joille se ei ole mikään taloudellinen ongelma.

      Saman rahan (yli 330 miljoonaa) käyttäminen esimerkiksi palveluseteleiden käyttöön. Näin Kokoomuksen erityisessä suojeluksessa olevat yksityiset lääkäritalot saisivat osansa, mutta priorisointi olisi julkisella terveydenhoidolla ja rahat menisi niille jotka sitä eniten terveysperusteisesti tarvitsee.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yksityislääkäreiden taksat ovat jo sillä tasolla, että ulkomaan matkan vähän kauemmaksikin tekee jo samalla hinnalla. Esim. 45 minuuttia lähes 250 euroa. Kenellä köyhällä on varaa, vaikka saisikin KELA-korvausta jonkun kympin?

      • Anonyymi

        Minä en ole käynyt lääkärissä 4 vuoteen siksi että olen jalaton eikä taksit ota kyytiin.Piru periköön teidän Suomen.Orpopiru.


    • Anonyymi

      joutuvatko nänä loisivat vihervassarit nyt töihin - ei kai, eivätkän he ole ennenkään tehneet, eikä kukaan edes ottaisi noita huumehörhöjä mihinkään hommiin.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Porvarit roviiolle!

      • Anonyymi

        roviiolle! ???
        Mitähän tuokin nyt tarkoitti?


    • Anonyymi

      Yksityinen terveydenhuolto tukee nopeasti hoitoon

    • Anonyymi

      Hoitojonoon kuollut ihmisiä

    • Anonyymi

      MARIN POISTI KELAN KORVAUKSET
      MARIN AJATTELI, ETTÄ TÖISSÄ IHMINEN PARANEE JA PYSYY TERVEENÄ,
      HYVISSÄ RUUMIIN JA HENGEN VOIMISSA.
      --
      OIKEISTO HALLITUS ON SIKÄLI JÄRKEVÄ, ETTÄ LÄÄKITSEE SAIRAAT JA PARANTAA, PITÄÄ TYÖKUNTOISINA.
      NE SANOVATKIN, ETTÄ VAIN TYÖTÄ TEKEMÄLLÄ EINTASO NOUSEE JA PYSTYTÄÄN MAKSAMAAN PAREMPIA PALKKOJA.
      --
      SENSIJAAN HALONEN JA SAK OVAT TOISTA MIELTÄ. ENSISIJAINEN TEHTÄVÄ ON RÖYHKEÄSTI OTTAA JA LAKKOILLA TEKEMÄTTÄ MITÄÄN.
      KAATAA YRITYKSET JA VALLANKUMOUS, KÄYDÄ KYSYMÄSSÄ PUTINILTA APUA NUJERTAA NATSIT.

      • Anonyymi

        Tarja Halonen se nauttii Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan, mutta pelkää oman nahkansa puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarja Halonen se nauttii Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan, mutta pelkää oman nahkansa puolesta.

        Marin ei hyväksynyt Venäjän Venäjän geopoliittisia tarkoitus-periä aloittaa Venäjän laajentaminen.
        Tosin se huomattiin Suomessa myöhän, kun sota oli jo käynnissä Ukrainan valtaamiseksi ja mahdollisuudet hyökätä kaikkiin muihin valtioihin. Ukrainalaiset pysäyttivät venäläisen armeijan tulon. Taistelut jatkuvat kiivaina, eikä voiton.päivän juhlintaa tule.
        Suomeen luotiin- ja pohjustettiin suunnitelmia.


      • Anonyymi

        On aika liittyä mukaan juhliin Sannan kanssa.


    • Anonyymi

      Joo, Marin ei antanut satoja miljoonia yksityisille lääkäriasemille. Respektiä sille!

      Ei noi meille köyhille ole muutenkaan. Enemmän kirpaisee nykyhallituksen julkisten palveluiden karsiminen. Terveyskeskuksia suljetaan joka puolella.

    • Anonyymi

      Kyllähän yksityinen puoli tukee julkisen sektorin terveydenhuoltoa

    • Anonyymi

      Oikeistohallitus nostaa yksityislääkärissä käynnin kelakorvausta. Ei niissä ennenkään ole köyhät käyneet, joten en nyt ymmärrä miten se köyhän asemaa parantaa. Varsinkin kun rahat tuohon saadaan lääkkeiden omavastuun nostamisella ja lääkkeiden ALVin korotuksella.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3866
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3460
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      110
      3124
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2444
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1572
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      28
      1468
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1205
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1096
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1043
    Aihe