Onnitteliko Tarja Halonen Ukrainaa eilen?

Anonyymi-ap

Ukraina juhlisti eilen itsenäisyyspäiväänsä. Ja samalla suri sitä että venäjän fasistinen hyökkäyssota on jatkunut 1.5 vuotta. Onnitteliko Halonen Ukrainaa? Entä onko Tarja Halonen vieläkään kritisoinut venäjää ja sen maamiinojen käyttöä Ukrainassa? Jos ei ole, niin miksi ei? Miksi Tarja Halonen on hiljaa?

15

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Löytyykö palstalta tietoa tai teoriaa koskien Halosen hiljaisuutta ja kyvyttömyyttä tukea Ukrainaa tai kritisoida Putinin fasistista Venäjää. Miksi Halonen tuntuu hyväksyvän Putinin ja Medvevin (kissamies) isovenäläisen fasismin?

• Anonyymi

Koska hänellä on samanlainen nuoruudenaikainen ihannointi kuin Putinilla. Fasistista politiikkaa harjoittava Neuvostoliitto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska hänellä on samanlainen nuoruudenaikainen ihannointi kuin Putinilla. Fasistista politiikkaa harjoittava Neuvostoliitto.

Kulkee naru kaulassa kun nimi on sillä listalla. Ei parane kuin olla ihan hiljaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulkee naru kaulassa kun nimi on sillä listalla. Ei parane kuin olla ihan hiljaa

Monenlaisia naruja. Monia muitakin. KGB tietää kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monenlaisia naruja. Monia muitakin. KGB tietää kaiken.

KGB tietää kaiken eli kompromattia löytyy?

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­­N­­­y­­m­­­f­o­­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17985671N

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Halonen varmaan lähetti Medvedeville pahoittelut huonosti menneestä Ukrainan valloitus- ja orjuutusyrityksestä ja kertoi kuinka hyvin kisut voivat.

• Anonyymi

Kutsui varmaan myös kylään? Vierasvuode ja raparperimehu jo odottavat Tavjan tykönä?

• Anonyymi

Jussi H. taivuttelee substantiiveja ja adjektiiveja venäläisten ja Putinin kanssa, kun on asiasta väitöskirjankin kasannut.
      Jussi ei saa kuin 9 prosenttia äänistä presidentinvaalin ensimmäisellä kierroksella.

• Anonyymi

Osallistuuko Tarja Halonen Prigozinin hautajaisiin?
      Jos osallistuu niin voisi samalla laskea kukkia myös Putinin puolesta.

• Anonyymi

Kyllä perussuomalaisten presidenttiehdokas sen asian hoitaa ihan itse.

• Anonyymi

Halonen on ollut eläkkeellä jo pitkän aikaa, Niinistö hoita Suomen presidentin tehtäviä, ei Halonen!!!

• Anonyymi

ukrainan seuraava itsenäisyys päivä saattaa olla hakusessa...heh

• Anonyymi

Ei, ei tainnut onnitella.

• Anonyymi

Miksi olisi pitänyt onnitella? Halonen odottaa että Ukraina liitetään Venäjän turvajärjestelmään, kuten Baltian maat olivat Neuvostoliiton turvajärjestelmässä Halosen mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3991
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2283
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      127
      1741
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1444
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1074
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      704
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      691
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      671
    10. En uskalla nainen ottaa suhun

Yhteyttä koska oot palstan perusteella vähän ……
      Ikävä
      45
      658
    Aihe