Juonipaljastuksia ajalle 28.8. - 31.8.23
Elinan juoni onnistuu. Noel saa kuulla,että hänellä on vatsasyöpä. Noel ei aio kertoa asiasta Danielalle.
Gunnar ja Kari onnistuvat pilaamaan Sallan lapsen ristiäiset. Salla kertoo Cindylle ja Akille,että ei ole kolmatta miestä. Kari tai Gunnar on vauvan isä. Salla menee lääkäriin vaatimaan virallista isyystestiä.
Henrik järkyttyy,kun näkee JPn Akin luona. JP menee saunomaan Hanin kanssa.
Lasse ei halua nähdää Evaa pihajakadulla eikä hotelli Amandassa.
Eeva ja Linda tappelevat. Eeva ja Nadja muuttavat autoon asumaan.
Noel on ajettu nurkkaan
22
860
Vastaukset
- Anonyymi
Ismon kumppani Liisa palaa takaisin sarjaan ja synnyttää Ismolle pojan.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17985712k
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mistä Eeva nappaa yhtäkkiä itselleen auton?
- Anonyymi
Sarjan rekvisiittajärjestäjä sen tuo paikalle, joku autoliike sen sponssaa sarjaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sarjan rekvisiittajärjestäjä sen tuo paikalle, joku autoliike sen sponssaa sarjaan.
Onko asuntoauto, kun meinaa autossa asua?. Parkeerako auton Pihlajakadulle?. Nella ja Kristian vuokrasivat kämpän, onko vuokrasopimus heti mitätön? Eikö Eeva voi muuttaa sinne?
- Anonyymi
Kristian lainas. Hiippaili sairaalaan kysymään.
Se on nyt sitten niinku Nellankii kanssa. Autossa asuvat. - Anonyymi
Eevahan hiippaili sinne sairaalaan ja odotti oven takana kun Kalle vei Krisua jaloittelemaan ja sillä välin haki auton avaimet Kristianin huoneesta...
- Anonyymi
Kyllähän se nyt kuitenkin paljastuu ennen pitkää ettei mitään syöpää ole,kehno idea Elinalta
- Anonyymi
Näin enneunen, Elina antaa Noelille sytostaattihoitoa ja antaa 10x annoksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin enneunen, Elina antaa Noelille sytostaattihoitoa ja antaa 10x annoksen.
Mutta Noelista tulee supermutantti. Alkaa ryöstelemään Delismoa superrikollisen kyvyillään.
- Anonyymi
Eihän se totuus selviä, kun Helsingissä on vain yksi lääkäri ja sairaala. Se lääkäri eli Kalle hoitaa kaikki asiat synnytyksistä syöpäsairauksiin ja saattohoitoon saakka. Rikkaillakaan ei ole varaa valita lääkäriä vaan kaikki joutuvat Kallen potilaiksi. Elina kouluttautui kolmessa kuukaudessa lääkäriksi ja on nyt Kallen assistanttina. Helppo junailla asioita kun tyrmäystippoja saaneetkaan eivät yhtään ihmettele.
- Anonyymi
Onko tosiaan niin että salkkareiden käsikirjoittajat hyväksyvät pahuuden kun tuntuu että noel ei jää koskaan kiinni ja elina saa toivon takaisin vain kyseenalaisilla keinoilla ja menettää sen taas pois kun jää kiinni.
- Anonyymi
Elinan näyttelijä on siviilissä jäänyt äitiyslomalle, eli joutuukohan Elina kohta taas vankilaan?
- Anonyymi
Niin ja eikö oo vähän ristiriidassa nuo tapahtumat kun Elinalla on Noelin suhteen noita kyseenalaisia keinoja mutta Sallan vauvalta ei suostunut ottamaan dna-näytettä isyystestiä varten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja eikö oo vähän ristiriidassa nuo tapahtumat kun Elinalla on Noelin suhteen noita kyseenalaisia keinoja mutta Sallan vauvalta ei suostunut ottamaan dna-näytettä isyystestiä varten
Niin, no toisaalta miksi tekisi sitä dna-juttua, kun ei edistä omaa suurta suunnitelmaansa.
- Anonyymi
Henrik laittaa ruokalautasen, jossa veitsi ja haarukka myös, jääkaappiin ja seuraavassa kuvassa ne veitsi ja haarukka onkin ruokapöydällä!!!
(katoin kolme kertaa ja näin oli) - Anonyymi
Voisiko olla mahdollista että Noel tietää ettei mitään syöpää ole ja nyt vain huijaa Elinaa ja yrittää saada hänet pinteeseen valheista ja ehkä taas vankilaan
- Anonyymi
Aluperäinen Elina ei olis huumannut ihmisiä ja väärentänyt testituloksia. En yhtään pidä tästä nykyisestä. Takaapäin ehkä menisi.
- Anonyymi
Nurkkaan ajettuna Noel kyllä taatusti pieraisee.
- Anonyymi
Siis hyi hitto miten ällöö!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579