Koska demarit pyytävät anteeksi

Anonyymi-ap

Sitä että ovat ryöstäneet Suomen kaikki varat ja aiheuttaneet ainakin 100000 suomalaisen ennenaikaisen kuoleman ja vielä useammalle kärsimystä jonka olisi voinut hoitaa pois.

10

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä päivää ei tule KOSKAAN.
      Nämä ovat niin ylpeitä, he eivät nöyrry.
      Samanlaisia kuin romaanit.

• Anonyymi

Perustuslain vastainen mielipide! Ilmiannettu ylläpidolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustuslain vastainen mielipide! Ilmiannettu ylläpidolle.

Hei sulla on valtion asiat hoitamatta demarisuvakki !
        Ai, mutta sinähän olet OPPOSITIOSSA.
        Varmaan harmittaa .....
        Kjäh kjäh kjäh ...
        SDP on kuolemankielissä.

• Anonyymi

Persujen päiväsadut alkavat!

• Anonyymi

Kylhä rahaa on . Rikkaitten veronalennus on jo sovittu ja nyt aikovat vielä rikkaitten perintöveroa laskea ..
      Rikkaitten yksityislääkäri käyntejä turvataan isolla rahamäärällä .. köyhien pitäis vaan olla rikkaita niin saavat rahhaa ..

• Anonyymi

hyvä yritys leena-kapi ...

• Anonyymi

Persujen hyväksymä lääke suomalaisten kärsimykseen ja ahdistukseen: Rajut sosiaaliturvan leikkaukset, jotka kohdistetaan suurelta osin heikoimmassa asemassa oleviin.

• Anonyymi

Saatanan sosialistit, aloitte tappamaan ihmisiä 1917. Se tappohimo saatiin loppumaan 1918 alkukesällä. Paljon jäi ampumatta ja sen kyllä huomaa ….

• Anonyymi

Laita kivääri takaisin asekaappiin, mennään torin reunalle olusille, minä tarjoan. Jutellaan mukavia, vaikkapa marjasadosta, tulevan syksyn ja talven säästä, metsästyksestä, kirpparilöydöistä, jos olet alan harrastaja. Lähdetään sitten omille teillemme ja huomaat, että tuohonkin ihmiseen kannatti tutustua, riippumatta poliittisesta näkemyksestä. Jokaisella meistä on mieleenpainuva tarina tai kaksi kerrottavana. Hyvää loppukesää.

• Anonyymi

Eivät pyydä. Kun moraali on vielä alhaisempi kuin Putinilla niin on turha odottaakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8028
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3852
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1906
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1310
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1143
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1079
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      11
      865
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      847
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      812
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      27
      762
    Aihe