Mutta varmaa on että Trumppi voittaa vaalit senverran hauska tyyppi ja ainahan altavastaajan puolella ollaan
Trumppi varmaan lopettaa tuon Putinin erikosoperaation
10
159
Vastaukset
- Anonyymi
Tekoilee kubbon Fiilin jakaa antaaputinille osan osan ottaa itelleen
"Mutta varmaa on että Trumppi voittaa vaalit "
Siis se Trumppi, joka juuri kävi luovuttamassa naamakuvat vankilaan hänen osuudestaan salaliitossa jonka tarkoituksena oli varastaa presidentinvaalit kun hän ei rehellisesti pystynyt voittamaan?- Anonyymi
Voittaa ja aika selvästi noi tuomiot vain nostaa kannatusta niin se menee
Anonyymi kirjoitti:
Voittaa ja aika selvästi noi tuomiot vain nostaa kannatusta niin se menee
"aika selvästi noi tuomiot vain nostaa kannatust"
Näinhän tapahtui Nixonille Watergaten jälkeen ja Bill Clintonille sen Lewinsky-jutun jälkeen?
Eikun hetki, ne taisivat menettää loputkin poliittisesta kunnioituksestaan.
- Anonyymi
Sannan syytä että Trummpi lopettaa sodan!
- Anonyymi
Joku Trumpin vastainen uutisointi on pelkkää aiheetonta valheellista roskaa. Meillä Media tykkää mollata ja valehdella kaikesta. Media edustaa pimeyttä ja satanistista pahuutta zionismi,natsismia. Me syyttävät muita siitä mitä itse ovat. Kansallisia etuja ajavat maat ja poliitikot ne roistot nimittävät törkeästi. Media on satanistien omistama vale juuyaaliskasarit ovat satanisteja ja pedoja.
Eikä siellä ole 2024 vaaleja. Se on bain tilaisuus sanoa jukkisesti j ja olla julkisuudessa. Tapahtuu asioita maailmassa joilla merkitystä laajalti.
Ne jotka eivät ole kartalak oikein eivät tiedä asioista. Media on valheita.
Odotetaan kun Lammaslauma herää median horroksesta. Trump on tärkeämpi kuin arvaattekaan..- Anonyymi
Ei syytteitä nosteta ilman että syyttäjillä on todisteita.
- Anonyymi
Minä olen aina heikomman puolella edellyttää että se osapuoli on rehellinen.
- Anonyymi
Kyllähän trumppi voi hoidella pressan tehtäviä kalterien takaa ei siinä tule kuin 700 vuotta tuomioita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo737050Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583123- 332335
- 201898
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto231891- 131867
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181559
- 101559
- 521558