Trumppi varmaan lopettaa tuon Putinin erikosoperaation

Anonyymi-ap

Mutta varmaa on että Trumppi voittaa vaalit senverran hauska tyyppi ja ainahan altavastaajan puolella ollaan

10

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tekoilee kubbon Fiilin jakaa antaaputinille osan osan ottaa itelleen

• "Mutta varmaa on että Trumppi voittaa vaalit "

Siis se Trumppi, joka juuri kävi luovuttamassa naamakuvat vankilaan hänen osuudestaan salaliitossa jonka tarkoituksena oli varastaa presidentinvaalit kun hän ei rehellisesti pystynyt voittamaan?

• Anonyymi

Voittaa ja aika selvästi noi tuomiot vain nostaa kannatusta niin se menee

• Anonyymi kirjoitti:

Voittaa ja aika selvästi noi tuomiot vain nostaa kannatusta niin se menee

"aika selvästi noi tuomiot vain nostaa kannatust"

Näinhän tapahtui Nixonille Watergaten jälkeen ja Bill Clintonille sen Lewinsky-jutun jälkeen?
        Eikun hetki, ne taisivat menettää loputkin poliittisesta kunnioituksestaan.

• Anonyymi

Sannan syytä että Trummpi lopettaa sodan!

• Anonyymi

Joku Trumpin vastainen uutisointi on pelkkää aiheetonta valheellista roskaa. Meillä Media tykkää mollata ja valehdella kaikesta. Media edustaa pimeyttä ja satanistista pahuutta zionismi,natsismia. Me syyttävät muita siitä mitä itse ovat. Kansallisia etuja ajavat maat ja poliitikot ne roistot nimittävät törkeästi. Media on satanistien omistama vale juuyaaliskasarit ovat satanisteja ja pedoja.
      Eikä siellä ole 2024 vaaleja. Se on bain tilaisuus sanoa jukkisesti j ja olla julkisuudessa. Tapahtuu asioita maailmassa joilla merkitystä laajalti.
      Ne jotka eivät ole kartalak oikein eivät tiedä asioista. Media on valheita.
      Odotetaan kun Lammaslauma herää median horroksesta. Trump on tärkeämpi kuin arvaattekaan..

• Anonyymi

Ei syytteitä nosteta ilman että syyttäjillä on todisteita.

• Anonyymi

Minä olen aina heikomman puolella edellyttää että se osapuoli on rehellinen.

• Anonyymi

Kyllähän trumppi voi hoidella pressan tehtäviä kalterien takaa ei siinä tule kuin 700 vuotta tuomioita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      73
      7050
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3123
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      33
      2335
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1898
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      23
      1891
    6. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1867
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1602
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1559
    9. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      10