Kuulostaa niin ärsyttävältä. Miksei voi vaan sanoa, että valkosipulimajoneesi?
Vihaan sanaa "aioli"
7
220
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se aioli sitten sitä?
- Anonyymi
Kyllä se on valkosipulilla maustettu kastike jota myös majoneesiksi kutsutaan.
Sanaa vihaan minäkin se kun tekee kurmeeihmiset muita paremmiksi.
Itse aine on on helppo ja nopea tehdä eikä valmistuksessa mene viittä minuuttia.
2 kananmunaa
valkosipulinkynsiä
2,5 desiä ryypsiöljyä tai oliiviöljyä
ripaus suolaa
tilkka sitruunamehua.
kapeaan astiaan kaikki ja päälle suraus sauvasekoittimella ja voila dippi tai hampparikastike on valmis
- Anonyymi
Johtuukohan vihasi siitä että se on ranskaa eikä pyhää pakkoenglantia?
- Anonyymi
Englanniksihan valkosipuli on garlick, ranskaksi ail, italiaksi aglio, espanjaksi ajo, katalaaniksi allioli, Suomeksi se sen sijaan on kynsilaukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Englanniksihan valkosipuli on garlick, ranskaksi ail, italiaksi aglio, espanjaksi ajo, katalaaniksi allioli, Suomeksi se sen sijaan on kynsilaukka.
Taisin arvata syyn.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017986775iw
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722