pelejä pelatessa kesken kaiken ollaankin työpöydällä vaikka peli jään kumminkin päälle.näytönohjain on uusi eli siitä ei kiikasta.tehtävien hallinnnassa mikään prosessi ei syö kaikkia tehoja joten siitä ei o kysymys ja näin käy useamman pelin kanssa joten pelistä se ei o kiinni.vika on juuri ilmennyt.virus tarkistus tehty.paha ja v....mäinen pähkinä?
WHAT the f##k
2
395
Vastaukset
- Pelimään
Näppiksen vasemmassa alareunassa CTRL:n oikealla puolella on se näppäin, jossa Windows-logo. Sitä kun vahingossa peli-innon pyörteessä painallat niin tipahdat työpöydälle koska se on tuon näppäimen tarkoitus. Sijainti on nykyisillä wads-kontrolleilla hiukka huono. Peliin pääsee takaisin klikkaamalla sitä ruudun alareunasta.
- TSONNI
näissä peleissä käytän melkein pelkästään hiirtä,mutta kuvan alareunaan(työpöydällä) kyllä ilmestyy palkki jossa tämän näppäimen kuva on. mutta palkki häipyy yht äkkiä ja peli on taas päällä.jos näppäin ois jumissa kautta pskanen eikö näin kävisi koko ajan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848