Jos on varaa maksaa eroavalle kunnanjohtajalle duunarin kahden vuoden palkka.
kunnan rahatilanne on erittäin hyvä
12
291
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siis erotettu vaan erosi itse.
- Anonyymi
Riippuen "duunarin" määritelmästä, melkein kolmen vuoden palkka.
- Anonyymi
Jos sopimukseen on jotain kirjattu, niin se on maksettava. Ottakoon vaikka vippiä jostain.
- Anonyymi
Kunta ei ole pörssiyhtiö, mutta kultainen kädenpuristus näkyy olevan tapana maksaa tuottamattomasta työstä veronmaksajien loiselle. Hyvähän se on toisten rahoilla mällätä jotka tienataan oikealla työllä, eikä saada jostain suojatyöpaikasta ilman tulosta. Kuntien määrää pitäisi rankasti vähentää ja turhat tuppukylät liittää isompiin yksiköihin jossa on tekemisen meininki.
- Anonyymi
On tietysti mahdollista että kunnanjohtajan eropalkkio vie kunnan talouden niin huonoon jamaan, että edessä on pakkoliitos Nokiaan tai Kurjalaan. Lempäälä meitä, konkurssikypsää kuntaa, ei huoli.
- Anonyymi
No eipä tuo kerro kunnan rahatilanteesta yhtään mitään maksaahan valtiokin sopeutumisrahaa vai eläkettäkö se jo tätä nykyä on kansanedustajalle joka ei uudelle kaudelle pääse vaikka valtiolla on velkaa enemmän kun tarpeeksi ja kehtaavat vielä valittaa että kelan ja muiden tukien takia valtio on pulassa pitäskö niiden suomen suurimpien sosiaalihuollon elättien siellä arkadianmäellä jo vihdoin oppia ajattelemaan se kun on ymmärtääkseni se minimi vaatimus että voivat sanoa edes palkkansa valtionkassaata ansainneensa soskun rahat kun myös tulee valtiolta ihan yhtälailla kun heidän palkkansakin
- Anonyymi
Ja ny jos on jollakulla kansaedustajalla urputtamista leiri jari on nimi ja haminasta löydätten jos on kanttia tulla väitteleen
- Anonyymi
Hieman eri asia. Kansanedustajat ovat itse itselleen määritelleet sopoeutumiseläkkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieman eri asia. Kansanedustajat ovat itse itselleen määritelleet sopoeutumiseläkkeen
Tässä tapauksessa kunnan luottamusmiehet tai siis -henkilöt tekivät sopimuksen ja suostuivat sen ehtoihin. Meidän valitsemamme -henkilöt.
- Anonyymi
Toki silloin kun sopimusta allekirjoitettiin, otettiin huomioon se mahdollisuus, että kunnanjohtaja eroaa ja kolmen duunarin vuosipalkka korvaus hänelle siitä ilosta pitää maksaa. Kunnanjohtajat eroavat, niin saattaa käydä.
- Anonyymi
Mitä merkittävää eronnut kunnanjohtaja sai aikaiseksi työsuhteensa keston aikana ?.Taisi olla leikkikenttä sen aikaa kun sitä kesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043