En ole koskaan pitänyt tosissaan itseäni rumana tms. Ylipainoa on kyllä jonkin verran, mutta näytän silti hyvältä.
Minä olen upea ja täydellinen omana itsenäni
10
263
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että sulla on positiivinen suhtautuminen itseesi. Arvostan.
- Anonyymi
Minäkin arvostan. Itseäni siis.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17987856G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mä oon pyöreä,ku tomaatti ja varmaa yhtä punanen aina, ku nään sut.
- Anonyymi
Kiusallinen kyllä tämä tomaatti naama itsellä. Ihan Valkonen naama muuttuu kirkuvan punaseksi niin ou jee.
- Anonyymi
"Ylipainoa on kyllä jonkin verran, mutta näytän silti hyvältä."
Nauroin katketakseni.
EI, ylipainoinen EI voi näyttää hyvältä.- Anonyymi
Kyllä voi , jos itse on sitä mieltä.
Mitä sitä kieltämäänkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi , jos itse on sitä mieltä.
Mitä sitä kieltämäänkään.Ei, se on ihan biologiasta kiinni.
Ylipaino on oksettavaa, epäterveellistä ja siihen sopeutuminen on sairasta mielikuvitusta.
- Anonyymi
Mutta miten se luonne ja käyttäytyminen?
- Anonyymi
Kuulostaa upealta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917432
- 403582
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32913Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53797Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31722Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652