Aisurileikit ja ryhmäseksi ovat ok.

Anonyymi-ap

Mutta en halua katsella tai nähdä kuka tai ketkä minua panevat. Haluan anonyymiä panoa. Säkki päähänkö ? Miehelleni kyllä nuo jutut ovat Ok. nainen 36 v.

19

943

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistäpäin olette?

      • Anonyymi

        Helsingistä


    • Anonyymi

      Mä näin tuollaisen fetissicluhilla. Eurolavalle oli laittettu 20 mm paksuisesta pahvista 1200 korkea laatikko ja siihen naisen vartalon kokoinen reikä ja reijän reunoissa oli pehmusteet monenkertaisesta kankaasta. Sisällä oli sänky, jossa nainen makoili. Jalat olivat säädettävilla remmeillä kiinni korkokenkien koroista. Koko laitos oli pyörien päällä ja sutenööriksi pukeutunut mies työnteli sitä. Katsoa sai 5 punnalla, koskea 10 punnalla ja muusta piti neuvotella erikseen . "The world's smallest brothel" luki pienessä valomainoksessa.

      • Anonyymi

        Tilaa veisi tuokin ratkaisu.


    • Anonyymi

      Tuossa video japanilaisesta :"JAVHUB Petite Kaori Buki gangbanged and creampied:"

    • Anonyymi

      Ap... Tuollaista juuri tarkoitin, voisiko tuollaisen rakentaa ihan perussänkyyn. Olisi simppeli ja helppo poistaa ja koota uudelleen. Tuo näytti muoviselta ja varmaankin sen voisi lukita sänkyyn. Yes... tuo on hyvä.

    • Anonyymi

      Minä voisin kanssa suostua mieheni limppajuttuihin, jos voisin tehdä sen aivan anonyymisti.

      • Anonyymi

        Anonyymisyys on tärkeä, koska en halua tulla tunnistetuksi. Seksiä vastaan mulla ei ole mitään, melkein kaikki laillinen käy. Mun miehen veli on insinööri, hän osaisi varmaan rakennella tuollaisen ? :)


    • Anonyymi

      Mä oon miettinyt että tekisin isolle kuormalavalle vanerista sellaisen kopin ja kiikuttaisin sen yhdelle suositulle runkkupaikalle missä myös parit viihtyy. Kattoon vois laittaa pienet ikkunat että ei olisi ihan pimeäkoppi. Tekis katolle sadevesikerääjän ni sais jonkunlaisen pesumahdollisuudenkin sinne sisälle. Sit reikiä ja jonkinlainen peti siihen. Ehkä myös kiinnityskoukkuja sinnetänne jos joku tarvittaessa haluaa itsensä sinne kiinnittää. Oveen tietysti salpa että ei kukaan pääse sisään.

      • Anonyymi

        Fin lavalle sopisi kyllä. Tee se foamista, niin tulee kevyt ja lämmin. Seksi kioski, vois olla vaikka kysyntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fin lavalle sopisi kyllä. Tee se foamista, niin tulee kevyt ja lämmin. Seksi kioski, vois olla vaikka kysyntää.

        Totta. Koukut vain täytyy kiinnittää johonkin runkoon että kestää..
        Voishan siihen tietysti hitsata huonekaluputkesta sellaisen kevyen kehän johon ne saa🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Koukut vain täytyy kiinnittää johonkin runkoon että kestää..
        Voishan siihen tietysti hitsata huonekaluputkesta sellaisen kevyen kehän johon ne saa🤔

        No hitto, tuossahan on ideaa, onhan noita siirrettävi vessojakin vaikka kuinka.


    • Anonyymi

      Englannissa tuo dogging harrastus kovassahuudossa. Siellä näin tuollaisen anonyymikopin tehtynä vanhaan pakettiautoon. Isäntä avasi takaoven ja siellä oli vaimo valmiina puoliksi ulos liukuvalla pedillä. Puolet vartalosta jäi seinän toiselle puolelle.

    • Anonyymi

      Petite Kaori Buki gangbanged and creampied, juttu sopisi mulle.

      • Anonyymi

        Mieheni näytti tuota videoo mulle ja kyllä mä voisin muutamin ehdoi suostua monen miehen hyväiltäväksi, suudeltavaksi ja pantavaksi. Mutta vain ehdottoman anonyykisti. 40 N


    • Anonyymi

      Ei toki säkkiä päähän.
      Me olemme löytäneet kimppa miehet ihan ravintola tansseista.
      Tosin vaimoni on pieni ja sievä.
      Vetää kun hunaja miehiä mukaansa.
      Vaimo on valikoiva ,ja haluu nähdä ja jutella miesten kans ennen kuin antanut myönteisen viestin että haluaa miestä.
      Hän on mieltynyt nuoriin miehiin,koska nuoret miehet jaksaa ja on testoa täynnä.
      Ja voin sanoa että on kiihkeää.
      On voihketta ja vikinää.
      Kaksi kaverusta on jääneet hänelle vakkariksi. Vieläkin yhtä kiihkeää.
      Silloin tällöin heillä on uusi nuori mies mukana.
      Muistan vieläkin sen kun eka vieras mies oli vaimoni päällä. Olivat yhdynnässä ja miehellä alkoi tuleen.se miltä se näytti livenä

    • Anonyymi

      Tääl­­­t­ä löydät nop­easti suku­­­pu­­olt­­­a, suh­tei­­­ta, tre­­­ff­­­it 👉 http://aram-us.com/H/H4o6T7

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2286
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2094
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      171
      1893
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      171
      1692
    5. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      36
      1374
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      15
      1184
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1178
    Aihe