Sen piti olla vain väliaikainen, kuten autoveronkin, mutta niin se vaan on ja pysyy.
Melko reilua, eikö?
Solidaarisuusvero sorsii rikkaita
5
171
Vastaukset
- Anonyymi
Susanna Hast: Olen kuvitellut, että hyvinvointivaltiossa hyvin toimeentulevat auttavat köyhiä, mutta en kuvittele enää.
https://yle.fi/a/74-20038129
Työmuurahaisten tehtävä on pitää rikkaat rikkaina. - Anonyymi
Purra ei ainoastaan poista solidaarisuusveroa, vaan keventää suurituloisten verotusta kolmen solidaarisuusveron poiston verran.
- Anonyymi
Verokertymästä yli 85% on ns. tasa-veroja, ( alv, jne..).
Ja se on rikkaiden etu tuo tasa-vero.
Ja köyhälle haitta.
Joten se palkka verotus ja solidaarisuus vero on enemmän vain teatteria.
- Ja eikö reiluuden vuoksi rikkaidenkin tulisi osallistua,
kun on varaa ja tuloja osallistua !- Anonyymi
Etkö tiennyt että meillä on progressiivinen tulovero eli rikkaat maksavat
veroja paljon suuremmalla prosentilla kuin köyhät.
Kymmenillä erilaisilla veroilla koetetaan ylläpitää sitä valtavaa elättien laumaa,
mikä rasittaa ankarasti yhteiskuntamme taloutta ja estää investoinnit.
- Anonyymi
Verot syrjii rikkaita.
Köyhät vainoo rikkaita. Ja ovat kateellisia koska itse eivät tajua alkaa rikkaiksi.
Helpompi on kamelin mennä neulansimästä kuin rikkaan päästä taivaan valtakuntaan. Sanoo ristitty lestadiolainen Juha Sipilä.
https://duckduckgo.com/i/96fe2e660d4115b9.jpg
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115207Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493372Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle893192Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku392769- 811837
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411570450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271545Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311406Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1211189- 161139