johtuvatko oireeni kannabiksesta?

Anonyymi-ap

oon siis nyt varmaan jo viimeiset 2kk poltellut kannabista aktiivisesti, vähintään 3krt/vk. viimeiset pari viikkoa oon kärsinyt oudoista oireista. välillä saatan vain yhtäkkiä havahtua siihen tunteeseen että kaikki mitä ympärilläni tapahtuu on totta enkä eläkkään missään unessa. kokoajan silmiäni räpäyttäessä tulee sellainen huimaava olo ja jos räpäytän silmiäni ja sen jälkeen katson ympärilleni niin nään kaiken jotenkin tosi sumeana mutta yhtäkkiä nään taas normaalisti. mulla särkee usein myös päätä ja nämä päänsäryt menee ohi ainoastaan levolla.

vaan asiallisia vastauksia, kiitos! enkä jaksa kuunnella yhdenkään tädin tai sedän valituksia siitä, että olen polttanut kannabista tai ylipäätään saarnoja kannabiksen haitoista.

4

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Peräaukon kutinan syyt
      Noin 60 %:ssa tapauksista peräaukon kutinalle ei löydy mitään erityistä syytä.

      Peräaukon seudun kutina voi olla seurausta myös jostakin sairaudesta:

      Ihon sairaudet, kuten atooppinen ihottuma, taliköhnä, psoriasis, erytrasma, punajäkälä ja liiallisen pesun aiheuttama ärsytysihottuma voivat kutista sijaitessaan peräaukon seudun iholla.
      Sieni-infektio ei ole tavallinen kutinan aiheuttaja, mutta sientä voi ilmaantua rikkoutuneelle iholle.
      Peräaukon haavauma eli anaalifissuura voi aiheuttaa kivun lisäksi kutinaa.
      Peräpukamat voivat kutista vaikka se ei olekaan niiden pääoire.
      Peräaukon visvasyylät aiheuttavat kutinaa.
      Kihomato voi olla peräaukon kutinan aiheuttaja, jolloin kutina vaivaa etenkin öisin.
      Muita syitä peräaukon seudun kutinaan:

      Puutteellinen peräaukon hygienia pahentaa ihon kutinaa. Iholle jäänyt uloste lisää ihoärsytystä. Pakaravako hikoilee ja hautoo herkästi, mikä korostuu karvaisilla miehillä. Hengittämättömät vaatteet pahentavat hautumista.
      Toisaalta liian aktiivinen pesu, saippuan käyttö ja suihkuttelu kuivattavat ihoa ja voivat pahentamaan tilannetta.
      Mausteaineet (esim. pippuri) kulkevat ruuansulatuskanavan läpi ja siksi runsaasti maustetut ruuat voivat pahentaa oiretta.
      Runsas kahvinjuonti voi pahentaa kutinaa.
      Peräaukon kutinan itsehoito ja oirearvio
      Voit tehdä Omaolo-palvelussa oirearvion, jos sinulla on normaalista poikkeavia oireita peräaukon seudulla. Kysely auttaa sinua arvioimaan, milloin ja millaiseen hoitoon sinun tulee hakeutua sekä miten voit hoitaa oirettasi itse.

      Jos peräaukon seudussa ei näy mainittavia muutoksia, kutinaa voi hoitaa omin neuvoin.

      Kutinaihon on saatava ilmaa, jonka vuoksi käytetään löysiä housuja tai oleillaan kotona ilman niitä. Puuvillaiset alusvaatteet ovat suositeltavia. Yöt voi nukkua ilman alushousuja.
      Peräaukon hygieniasta huolehditaan suihkuttamalla vedellä kerran päivässä ja aina ulostamisen jälkeen. Iho kuivataan hellävaraisesti taputtelevin liikkein, ei hangaten.
      Paikallisesti käytetty sinkkivoide lievittää oireita. Kovaan kutinaan voi väliaikaisesti käyttää 1-prosenttista hydrokortisonivoidetta.
      Voimakkaasti mausteisten ruokien välttämisestä ja kahvin juonnin vähentämisestä voi olla apua.

      • Anonyymi

        siis mistäköhän oikeen niiku puhut ei kyl liity tähän mitenkään..


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­­N­y­­m­f­o­m­­­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Poltitko ruohoa vai hashista? Niiden vaikutuksissa on eroja. Nuo oireet voi joutua polttelusta. Sanoisin että pidä 1-2 viikkoa paussia. Jos oireet pysyy, niin sitten ne johtuvat jostain muusta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe