Mitä tekisit mun rinnoille?

Anonyymi-ap

Olen 95b koon nainen. Kiihotun kovasti kun mun rintoja hyväillään ja nännejä imetään ja leikitellään.
Kerro mulle mitä tekisit jos tavattaisiin?

90

1707

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarttuisin kiinni tisseihin ja puristelisin kunnolla.

      HerraJack50

    • Anonyymi

      Imisin kunnolla onko maitorinnat

      • Anonyymi

        Ei ole maitorinnat, mutta imeminen tuntuisi kyllä ihanalta.
        Kovakouraisuudesta en pidä, mutta silleen hellästi hyväily saisi minut ihan kiihkeäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole maitorinnat, mutta imeminen tuntuisi kyllä ihanalta.
        Kovakouraisuudesta en pidä, mutta silleen hellästi hyväily saisi minut ihan kiihkeäksi.

        Hyvän kokoiset rinnat sinulla kyllä niitä ois ihana imeskellä pitkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvän kokoiset rinnat sinulla kyllä niitä ois ihana imeskellä pitkään

        Ootko reppana jääny imetys asteelle 😅🤣


      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät.


    • Anonyymi

      Missäpäin

    • Anonyymi

      Eikö kenelläkään ole sana hallussa? Heräsin liian aikaisin ja täällä hinkkaan itseäni ja kuvittelen jonkun imemään rintojani. Olisi ollut ihanaa lukea mitä tekisit minulle nyt.

    • Anonyymi

      unelma koon rinnat voitas mennä rannalle ottaisin ylä-osan pois aurinko rasvan kanssa hyväilisun rintoja koko päivän ja maistelisin nautinto ilman nussimista

    • Anonyymi

      Voi se tuntuisi varmasti aivan ihanalta! Mun rintoja ei ole koskaan rasvan kanssa hierottu. Saisit olla ensimmäinen. Varmasti vohkisin nautinnosta käsiesi alla ja pilluni kostuisi. Vääntelehtisin kiihkosta ja nautinnosta.

      • Anonyymi

        Kyllä rintoja on ihana hyväillä ja suukotella sitten ottaa nänni huulien väliin hyväiltäväksi ja välillä toistakin nänniä . Kevyesti näykkiä ja kevyesti puristella .
        Sitten siitä suukkoja pitkin vatsaa yhä alemmas ja alemmas jossa kätesi jo hyväilee kosteaa pillua niin että litinä kuuluu😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rintoja on ihana hyväillä ja suukotella sitten ottaa nänni huulien väliin hyväiltäväksi ja välillä toistakin nänniä . Kevyesti näykkiä ja kevyesti puristella .
        Sitten siitä suukkoja pitkin vatsaa yhä alemmas ja alemmas jossa kätesi jo hyväilee kosteaa pillua niin että litinä kuuluu😉

        Voi kuulostaa aivan ihanalta! Suukottaisitko pilluanikin? Alan olla tosiaan jo märkänä taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuulostaa aivan ihanalta! Suukottaisitko pilluanikin? Alan olla tosiaan jo märkänä taas.

        Kyllä pillusikin saisi miellyttävän hyväilyä kielellä ja sormella hivelemällä mm


      • Anonyymi

        Kyllä käteni hyväilee nännejä sormien välissä ja hellästi puristelee välillä sekä hivelee niitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä käteni hyväilee nännejä sormien välissä ja hellästi puristelee välillä sekä hivelee niitä

        Oi, tuntuu ihanalta. Ethän vaan lopeta. Vääntelehdin jo allasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, tuntuu ihanalta. Ethän vaan lopeta. Vääntelehdin jo allasi.

        Ei ole kiire minulla mihinkään kun löytyii hyvä asento ja upee nainen hyväilyilleni. Toivottavasti nautit kunnolla, ainakin orkuista ja ääntelyistä päätellen olet nautintosi huipulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kiire minulla mihinkään kun löytyii hyvä asento ja upee nainen hyväilyilleni. Toivottavasti nautit kunnolla, ainakin orkuista ja ääntelyistä päätellen olet nautintosi huipulla

        Joo nautin! Ihana kun jaksat hyväillä minua ja erityisesti rintojani. Alan tosiaan olla pian jo huipulla. Jatka vaan vielä? Oletko sinä kiihottunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo nautin! Ihana kun jaksat hyväillä minua ja erityisesti rintojani. Alan tosiaan olla pian jo huipulla. Jatka vaan vielä? Oletko sinä kiihottunut?

        Kyllä kullini on niin kovana että tuntuu siltä kuin olisi halkeamassa . Pallini on täynnä spermaa purkautumaan hetkenä millä hyväänsä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kullini on niin kovana että tuntuu siltä kuin olisi halkeamassa . Pallini on täynnä spermaa purkautumaan hetkenä millä hyväänsä .

        Haluaisitko roiskuttaa spermasi rinnoilleni? Tai puristaa rintojani yhteen ja runkata kulliasi niiden väliin? Voisin lipaista kielelläni terskasi päätä kun se tulee esiin rintojeni välistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko roiskuttaa spermasi rinnoilleni? Tai puristaa rintojani yhteen ja runkata kulliasi niiden väliin? Voisin lipaista kielelläni terskasi päätä kun se tulee esiin rintojeni välistä.

        Se olisi mieleen naida sun rintojen väliin niin että spermat lentää sun naamalle asti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi mieleen naida sun rintojen väliin niin että spermat lentää sun naamalle asti

        En halua spermaa naamalle, mutta rinnoilleni saisit purkautua. Tai mahalle. Ja sitten saisit hieroa sen sperman kanssakin vielä rintojani. Se olisi ihanan liukasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua spermaa naamalle, mutta rinnoilleni saisit purkautua. Tai mahalle. Ja sitten saisit hieroa sen sperman kanssakin vielä rintojani. Se olisi ihanan liukasta.

        Sekin käy kyllä spermata sun rinnat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pillusikin saisi miellyttävän hyväilyä kielellä ja sormella hivelemällä mm

        Hyi saatana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, tuntuu ihanalta. Ethän vaan lopeta. Vääntelehdin jo allasi.

        ei kesken voi lopettaa mutta uusinnan voi aloittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kesken voi lopettaa mutta uusinnan voi aloittaa

        Uusinta kelpaa aina.
        Kävin tuossa tauolla töistä ja pikkarit ihan märkinä. Piti vähän käyttää lelua apuna että sain nopean tyydytyksen. Ajattelin käsiäsi ja huuliasi nänneilläni kun sain orgasmin.


      • Anonyymi

        Vasta sitten kun olet imenyt nännejäni niin että voihkin ja kiemurtelen nautinnosta allasi.


    • Anonyymi

      Minkälaiset rintaliivit olisi mielestäsi kiihottavat päälläni? Kotioloissa en yksin ollessani liivejä käytäkään, mutta ihmisten ilmoille mennessä laitan. En julkisilla paikoilla halua kerätä katseita löysän t-paidan alla heiluvilla rinnoillani, mutta kahden kesken voisin ne sinulle paljastaa.
      Joskus talvella toppatakkiaikaan saatan käydä kaupassa ilman liivejäkin ja se on hiukan kutkuttavaa. Silloin sitä ei varmaan kukaan muu huomaa, mutta itse tiedän.

      • Anonyymi

        Rintaliiveistä en tiedä kun ne tulisi riisua pois jotta rinnat saisi heilua vapaana 😋
        Mutta sellaiset ohuet läpikuultavat ilman mitään pitsihörhelöitä on upeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rintaliiveistä en tiedä kun ne tulisi riisua pois jotta rinnat saisi heilua vapaana 😋
        Mutta sellaiset ohuet läpikuultavat ilman mitään pitsihörhelöitä on upeet.

        Minulla on pari sellaista seksi asua, joissa rinnat jää paljaiksi. Tunnen oloni niissä niin seksikkääksi, koska rinnat on koko ajan valmiina vastaanottamaan hyväilyjä. Ne on ihanat eikä tarvitse riisua poiskaan koska myös pillulle on avoin pääsy.
        Myös yhdet rintaliivit jotka vain nostaa rintoja kuin tarjottimelle, niissäkin jää nännit esille. Nekin voisin sinulle näyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on pari sellaista seksi asua, joissa rinnat jää paljaiksi. Tunnen oloni niissä niin seksikkääksi, koska rinnat on koko ajan valmiina vastaanottamaan hyväilyjä. Ne on ihanat eikä tarvitse riisua poiskaan koska myös pillulle on avoin pääsy.
        Myös yhdet rintaliivit jotka vain nostaa rintoja kuin tarjottimelle, niissäkin jää nännit esille. Nekin voisin sinulle näyttää?

        Upeet ovat . Sellaiset liivit jotka nostaa rinnat pystymmäksi on upeet, muuten tykkään että iho on paljaana .
        Mutta jos takkisi alta paljastuu tuollainen asu jossa nännit että pillu on avoin hyväilylle niin uuhh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upeet ovat . Sellaiset liivit jotka nostaa rinnat pystymmäksi on upeet, muuten tykkään että iho on paljaana .
        Mutta jos takkisi alta paljastuu tuollainen asu jossa nännit että pillu on avoin hyväilylle niin uuhh.

        En ole koskaan niitä asuja pitänyt julkisella paikalla edes muiden vaatteiden alla. Voisi olla kyllä kutkuttavaa, jos tavattaisiin jossain ravintolassa vaikka ja minulla olisi se asu muiden vaatteiden alla. Jos vaikka syötäisiin ensiksi, voisin siinä kertoa sinulle asusta ja ehkä sinulla jo alkaisi seisoa siinä...
        Toiseen asuun saa myös sukkanauhoilla sukat. Tykkäätkö niistä? Toinen on enempi tunikamallinen, sen kanssa voi käyttää pikkareita jos haluaa, mutta kotioloissa voi olla ilman. Molemmissa on siis rinnat paljaina, valmiina hyväilyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan niitä asuja pitänyt julkisella paikalla edes muiden vaatteiden alla. Voisi olla kyllä kutkuttavaa, jos tavattaisiin jossain ravintolassa vaikka ja minulla olisi se asu muiden vaatteiden alla. Jos vaikka syötäisiin ensiksi, voisin siinä kertoa sinulle asusta ja ehkä sinulla jo alkaisi seisoa siinä...
        Toiseen asuun saa myös sukkanauhoilla sukat. Tykkäätkö niistä? Toinen on enempi tunikamallinen, sen kanssa voi käyttää pikkareita jos haluaa, mutta kotioloissa voi olla ilman. Molemmissa on siis rinnat paljaina, valmiina hyväilyyn.

        Missäpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan niitä asuja pitänyt julkisella paikalla edes muiden vaatteiden alla. Voisi olla kyllä kutkuttavaa, jos tavattaisiin jossain ravintolassa vaikka ja minulla olisi se asu muiden vaatteiden alla. Jos vaikka syötäisiin ensiksi, voisin siinä kertoa sinulle asusta ja ehkä sinulla jo alkaisi seisoa siinä...
        Toiseen asuun saa myös sukkanauhoilla sukat. Tykkäätkö niistä? Toinen on enempi tunikamallinen, sen kanssa voi käyttää pikkareita jos haluaa, mutta kotioloissa voi olla ilman. Molemmissa on siis rinnat paljaina, valmiina hyväilyyn.

        Se olis kiva kun jossain vaiheessa vähän vielä vilauttelet mulle salaa muilta. 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olis kiva kun jossain vaiheessa vähän vielä vilauttelet mulle salaa muilta. 😜

        Minulla olisi varmaan päälläni vetoketjullinen huppari. Ehkä voisin kenenkään muun huomaamatta vähän avata sitä vetoketjua... Mitä tykkäisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla olisi varmaan päälläni vetoketjullinen huppari. Ehkä voisin kenenkään muun huomaamatta vähän avata sitä vetoketjua... Mitä tykkäisit?

        Juuri tuollaista kiusoittelua olisi kiva saada kesken aterian niin että on tiedossa muuta jälkiruokaa kuin kahvi ja tiramisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuollaista kiusoittelua olisi kiva saada kesken aterian niin että on tiedossa muuta jälkiruokaa kuin kahvi ja tiramisu.

        Voisin ottaa kengät jalastani ja kokeilla pöydän alla jalkoväliäsi, joko sulla seisoo. Kukaan muu ei varmaan huomaisi sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin ottaa kengät jalastani ja kokeilla pöydän alla jalkoväliäsi, joko sulla seisoo. Kukaan muu ei varmaan huomaisi sitä.

        Ei varmaan huomaisi ja Ei haittaa vaikka huomaisikin.


      • Anonyymi

        kyllä ohut t-paita ilman liivejä kiihoittaa vielä jos valkoinen voitas leikkii kylppärissä miss märkä t-paita kisoja viilee vesi nostaa nännit ihanasti näkyviin vois olla ihana imee vaikka paidan läpi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rintaliiveistä en tiedä kun ne tulisi riisua pois jotta rinnat saisi heilua vapaana 😋
        Mutta sellaiset ohuet läpikuultavat ilman mitään pitsihörhelöitä on upeet.

        samaa mieltä niin ohuet että nännit puskee näkyviin kiihoittava näky


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on pari sellaista seksi asua, joissa rinnat jää paljaiksi. Tunnen oloni niissä niin seksikkääksi, koska rinnat on koko ajan valmiina vastaanottamaan hyväilyjä. Ne on ihanat eikä tarvitse riisua poiskaan koska myös pillulle on avoin pääsy.
        Myös yhdet rintaliivit jotka vain nostaa rintoja kuin tarjottimelle, niissäkin jää nännit esille. Nekin voisin sinulle näyttää?

        nehän ois paidan allakin upea näky loistavaa mentäs siiderille oispa muut kateellisia kun näkisivät joitain naisia myös katseet kiihottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan niitä asuja pitänyt julkisella paikalla edes muiden vaatteiden alla. Voisi olla kyllä kutkuttavaa, jos tavattaisiin jossain ravintolassa vaikka ja minulla olisi se asu muiden vaatteiden alla. Jos vaikka syötäisiin ensiksi, voisin siinä kertoa sinulle asusta ja ehkä sinulla jo alkaisi seisoa siinä...
        Toiseen asuun saa myös sukkanauhoilla sukat. Tykkäätkö niistä? Toinen on enempi tunikamallinen, sen kanssa voi käyttää pikkareita jos haluaa, mutta kotioloissa voi olla ilman. Molemmissa on siis rinnat paljaina, valmiina hyväilyyn.

        kerran ravintolassa yx nainen kertoi tunnetko mun korsetinkätesi alla kyllä ja näin myös illalla semmonen joka jätti nännit esiin jumalattoman kiihottavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä ohut t-paita ilman liivejä kiihoittaa vielä jos valkoinen voitas leikkii kylppärissä miss märkä t-paita kisoja viilee vesi nostaa nännit ihanasti näkyviin vois olla ihana imee vaikka paidan läpi

        Oi toi paidan läpi imeminen kuulostaa ihanalta myös! Viileässä tosiaan nännit nousee ja näkyy paidan alta jos märkää. Jos käy kesällä järvessä uimassa niin nännit on ihan rusinana. Harmi etten ole saanut kokea alasti uimista, koska ei ole tarpeeksi yksityistä paikkaa osunut kohdalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nehän ois paidan allakin upea näky loistavaa mentäs siiderille oispa muut kateellisia kun näkisivät joitain naisia myös katseet kiihottaa

        En mä muille haluaisi niitä näyttää. Olen julkisesti hyvin siveä nainen. Mutta vain sinulle näin pikkutuhma. Vain sinä saisit tietää mitä paitani alla on... Tai ei ole. Ja minua kiihottaisi ajatus siitä, että sinä saat seisokin ja jossain vaiheessa iltaa otat vielä nännini ihanaan käsittelyysi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä muille haluaisi niitä näyttää. Olen julkisesti hyvin siveä nainen. Mutta vain sinulle näin pikkutuhma. Vain sinä saisit tietää mitä paitani alla on... Tai ei ole. Ja minua kiihottaisi ajatus siitä, että sinä saat seisokin ja jossain vaiheessa iltaa otat vielä nännini ihanaan käsittelyysi.

        😜. Se olisikin minun toiveeni kun olet muutenkin mieleinen😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😜. Se olisikin minun toiveeni kun olet muutenkin mieleinen😉

        Voisin kyllä kiusoitella sinua vähän pidempäänkin jos tiedän että sinulla jo seisoo. Ja tieto siitä saisi nännini jöpöttämään ja vakoni kostumaan. Hengitykseni vähän tihenisi kun jännitys ja odotus tulevasta nautinnosta olisi mielessäni. Ehkä hiukan koskettaisit jo ohimennen kenenkään muun huomaamatta rintaani paitani läpi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin kyllä kiusoitella sinua vähän pidempäänkin jos tiedän että sinulla jo seisoo. Ja tieto siitä saisi nännini jöpöttämään ja vakoni kostumaan. Hengitykseni vähän tihenisi kun jännitys ja odotus tulevasta nautinnosta olisi mielessäni. Ehkä hiukan koskettaisit jo ohimennen kenenkään muun huomaamatta rintaani paitani läpi?

        Upeasti nännisi nöpöttääkin . Siinä taitaakin olla paidassasi jotain niin voin pyyhkiä sitä pois. Huh se olikin sun nänni mikä siinä oli🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upeasti nännisi nöpöttääkin . Siinä taitaakin olla paidassasi jotain niin voin pyyhkiä sitä pois. Huh se olikin sun nänni mikä siinä oli🤭

        Oho, hupsista, pitääköhän lähteä käymään vessassa puhdistamassa se kunnolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin kyllä kiusoitella sinua vähän pidempäänkin jos tiedän että sinulla jo seisoo. Ja tieto siitä saisi nännini jöpöttämään ja vakoni kostumaan. Hengitykseni vähän tihenisi kun jännitys ja odotus tulevasta nautinnosta olisi mielessäni. Ehkä hiukan koskettaisit jo ohimennen kenenkään muun huomaamatta rintaani paitani läpi?

        MISSÄPÄIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, hupsista, pitääköhän lähteä käymään vessassa puhdistamassa se kunnolla?

        Minä tuun mukaan samalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MISSÄPÄIN

        Turussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tuun mukaan samalla

        Löytyisiköhän täältä tilavaa invavessaa... Tulisitko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyisiköhän täältä tilavaa invavessaa... Tulisitko?

        Kyllä on täällä mennään sinne puhdistaa sun paitaasi kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on täällä mennään sinne puhdistaa sun paitaasi kunnolla.

        Oi tätä jännitystä, en meinaa pysyä jaloillani kun ohjaat minua kohti vessaa. Pieni puna nousee jo poskilleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi tätä jännitystä, en meinaa pysyä jaloillani kun ohjaat minua kohti vessaa. Pieni puna nousee jo poskilleni.

        Katselen sun punaisia poskiasi kun menemme vessaan samalla hyväilen sun peppua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselen sun punaisia poskiasi kun menemme vessaan samalla hyväilen sun peppua

        Kukaan ei onneksi huomannut että mentiin samaan vessaan.
        Nostat minut istumaan allastasolle ja siinä rintani ovat juuri kasvojesi korkeudella. Joko avaat hupparini vetoketjua vai hyviletkö ensiksi paidan päältä samalla kun suutelet kaulaani ja kielesi käy korvannipukoissani?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei onneksi huomannut että mentiin samaan vessaan.
        Nostat minut istumaan allastasolle ja siinä rintani ovat juuri kasvojesi korkeudella. Joko avaat hupparini vetoketjua vai hyviletkö ensiksi paidan päältä samalla kun suutelet kaulaani ja kielesi käy korvannipukoissani?

        En malta enää vaan menen suoraan takkisi sisään hyväilemään sun nöpöttäviä nännejäsi ja ei mene kauan kun työnnän toisen käteni paidan sisään jotta saan kunnolla hyväillä rintojasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En malta enää vaan menen suoraan takkisi sisään hyväilemään sun nöpöttäviä nännejäsi ja ei mene kauan kun työnnän toisen käteni paidan sisään jotta saan kunnolla hyväillä rintojasi

        Oi miten tuntuu hyvältä ja kiihotun sekunneissa. Ihan kuin pieniä sähköiskuja menisi lävitseni kun hellästi nipistät nännini sormiesi välissä.
        Eikö olekin ihana tämä seksi asuni, joka jättää rintani paljaaksi? Hupparini sen päältä tippuikin jo lattialle ja nyt rintani ovat paljaina kasvojesi edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi miten tuntuu hyvältä ja kiihotun sekunneissa. Ihan kuin pieniä sähköiskuja menisi lävitseni kun hellästi nipistät nännini sormiesi välissä.
        Eikö olekin ihana tämä seksi asuni, joka jättää rintani paljaaksi? Hupparini sen päältä tippuikin jo lattialle ja nyt rintani ovat paljaina kasvojesi edessä.

        Upeet rinnat uuuh. Niille pitää antaa suukkoja ja nännit huulien hyväilyjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upeet rinnat uuuh. Niille pitää antaa suukkoja ja nännit huulien hyväilyjä

        Joo, saat antaa niille nyt kaiken huomiosi. Nojaan takanani olevaan peiliseinään ja vain nautin! Tuntuu niin hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, saat antaa niille nyt kaiken huomiosi. Nojaan takanani olevaan peiliseinään ja vain nautin! Tuntuu niin hyvältä.

        Minä hukun näihin sinun rintoihisi. Maistuvia hyvälle niimpä tekisi mieli riisua sut kokonaan mutta ehkä ei täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä hukun näihin sinun rintoihisi. Maistuvia hyvälle niimpä tekisi mieli riisua sut kokonaan mutta ehkä ei täällä

        Minä vaan huokailen ja voihkin. Kiihotun koko ajan enemmän. Tunnen kun vakoni alkaa kostumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vaan huokailen ja voihkin. Kiihotun koko ajan enemmän. Tunnen kun vakoni alkaa kostumaan.

        Hyväilen sun vartaloasi samalla kun näykin sun nännejäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväilen sun vartaloasi samalla kun näykin sun nännejäsi

        Kuuluukohan voihkintani jo vessan ulkopuolelle? Sinäkin taidat jo kiihottua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluukohan voihkintani jo vessan ulkopuolelle? Sinäkin taidat jo kiihottua?

        Kyllä kulli pyrkii ulos housuista kun niin panettaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kulli pyrkii ulos housuista kun niin panettaa

        Jos mä avan sun housut? Oi sulla seisoo ihan kunnolla! Onpa sulla käteen sopiva kalu. Hyväilen sitä vähän käsin ja vedän esinahkaa taakse. Tuntuuko kivalta? Haluatko kuitenkin avata mun housutkin? Mun seksi asu farkkujen alla on jalkovälistä avoin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä avan sun housut? Oi sulla seisoo ihan kunnolla! Onpa sulla käteen sopiva kalu. Hyväilen sitä vähän käsin ja vedän esinahkaa taakse. Tuntuuko kivalta? Haluatko kuitenkin avata mun housutkin? Mun seksi asu farkkujen alla on jalkovälistä avoin...

        Totta kai haluan nauttia sun kanssa mistä vain . Täällähän on avoimena oleva koste pillu vailla hyväilyä sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai haluan nauttia sun kanssa mistä vain . Täällähän on avoimena oleva koste pillu vailla hyväilyä sekin.

        Joo oon ihan märkä ja turvonnut. Äännähdän taas nautinnosta kun suusi löytää klitorikseni. Samalla työnnät sormesi sisälleni ja levität mehuani häpyhuuliini.


    • Anonyymi

      Tänne näkyy taas kun aamuaurinko alkaa lämmittää niin ilmestyneen keskusteluihin nämä perskärpäset yksinkertaisin puheineen ja tumputtavat samalla omille kommenteilleen kun se on niin kiihoittavaa heidän mielestään
      Mutta heille se suotakoon kun ei muunlaiseen aivotoiminnassa ole kapasiteettia.
      Pahoittelen heidän äitiensä puolesta kun on päässeet lapsuksiset saamaan huonon kasvatuksen.

      • Anonyymi

        Juuri sinua tarkoitin. 😵‍💫


    • Anonyymi

      Vieläkö olisi rinnoistani kiinnostuneita miehiä linjoilla ja sana hallussa? Pitkä synkkä ilta yksin olla. Olisi ihana kuulla mitä just sinä haluaisit mun kanssa tehdä.

      • Anonyymi

        Haluaisin lelliä sun rintoja. Nuolla ja imeä sun pystyjä nännejä😘


      • Anonyymi

        Tuntea sormussa kun märkä sä oot😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin lelliä sun rintoja. Nuolla ja imeä sun pystyjä nännejä😘

        Joo tule mun lemmenpesään. Menen pian yksin sänkyyni. Kerro tarkemmin mitä tekisit jos olisit siellä kanssani? Haluaisitko että olen alasti vai pukisinko seksi asun päälleni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tule mun lemmenpesään. Menen pian yksin sänkyyni. Kerro tarkemmin mitä tekisit jos olisit siellä kanssani? Haluaisitko että olen alasti vai pukisinko seksi asun päälleni?

        Alastomana olisit. Nuolisin sun märkää pullua myös. Nuolisin orgasmin sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alastomana olisit. Nuolisin sun märkää pullua myös. Nuolisin orgasmin sulle

        Voi se tuntuisi ihanalta. Kiemurtelisin nautinnosta. Ethän lopeta, haluan lisää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi se tuntuisi ihanalta. Kiemurtelisin nautinnosta. Ethän lopeta, haluan lisää!

        ootko minkä ikäinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ootko minkä ikäinen

        Keski-ikäinen, en mikään tyttö enää. Mutta rintani ovat ihan kivat, en ole imettänyt lasta koskaan. Mutta nautin jos sinä imet nännejäni. Imisitkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keski-ikäinen, en mikään tyttö enää. Mutta rintani ovat ihan kivat, en ole imettänyt lasta koskaan. Mutta nautin jos sinä imet nännejäni. Imisitkö?

        Saisinko nussia sun märkää pillua myös😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keski-ikäinen, en mikään tyttö enää. Mutta rintani ovat ihan kivat, en ole imettänyt lasta koskaan. Mutta nautin jos sinä imet nännejäni. Imisitkö?

        Olis rinnoilla kiva leikkiä oikein kunolla…..


    • Anonyymi

      Jouduin äsken käymään ulkona vesisateessa. Otin hupparin pois ja laitoin vain sinisen pitkän sadetakin päälleni. Se tuntui kivalta paljaita nännejäni vasten. Haluatko riisua sen nyt päältäni ja poimia rintani käsiisi?

      • Anonyymi

        En vaan teet sen itse.
        Mene takaisin sateeseen ja kävelet paikkaan jossa voit avata takkisi pudottaen sen kyynärvarsillesi. Kumarrut taaksepäin ja tunnet kuinka viileä sade ropisee paljaille rinnoillesi ja saaden nännisi kovettumaan. Tunnet samalla kuinka vesi valuu alaspäin kastellen sinut.
        Otat nännisi sormien väliin ja nostat rintojasi ylöspäin kunnes otteesi irtoaa ja rinnat putoavat vapaana heilumaan. Lopuksi vielä otat rintasi käsiisi kuin esitellen niitä näkymättömissä olevalle katsojalle. Eihän sitä tiedä vaikka joku seuraakin sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaan teet sen itse.
        Mene takaisin sateeseen ja kävelet paikkaan jossa voit avata takkisi pudottaen sen kyynärvarsillesi. Kumarrut taaksepäin ja tunnet kuinka viileä sade ropisee paljaille rinnoillesi ja saaden nännisi kovettumaan. Tunnet samalla kuinka vesi valuu alaspäin kastellen sinut.
        Otat nännisi sormien väliin ja nostat rintojasi ylöspäin kunnes otteesi irtoaa ja rinnat putoavat vapaana heilumaan. Lopuksi vielä otat rintasi käsiisi kuin esitellen niitä näkymättömissä olevalle katsojalle. Eihän sitä tiedä vaikka joku seuraakin sinua.

        Oi tuo kuulostaa kiihottavalta! Pitääkin kokeilla kun seuraavan kerran sataa... Etsiä vaan tarpeeksi privaatti paikka. Olisi kyllä kutkuttavaa ajatella jos joku vahingossa näkisikin.


    • Kevyet nännipuristimet laittaisin Toki imisin ja hyväilisin. Kaikkea ihanaa.
      M52v

      • Anonyymi

        Niistä minulla ei olekaan vielä kokemusta. Tuntuukohan ne hyvältä, vai ottavatko liian kipeää? Kiihottaa kyllä ajatus että kokeiltaisiin niitä.


      • Anonyymi

        Tutkin seksikaupasta noita nännipuristimia ja taidanpa hankkia sellaiset. Olisi kivat ihan tähän yksikseen touhuiluunkin ja jospa saisin jonkun kanssa niitä vielä livenäkin käyttää.
        Alkoi toi seksikaupan sivuilla selailu niin kuumottaa että työnsin pitkästä aikaa tapin pyllyyni ja jatkan tässä kotihommia pikku hiljaa lämmeten. Päälläni on löysä t-paita ja sen alla rinnat vapaina. Kangas tuntuu liikkuessani kivalta nännejäni vasten. Välillä vähän hieron itseäni paidan läpi. Mutta en vielä enempää, nautin tästä hitaasta lämpiämisestä.


    • Anonyymi

      Kiireetön, hellä ja ennenkaikkea Miehinen öljyhieronta ja villit imeskelyt.

      • Anonyymi

        Kerro toki lisää miten hieroisit minua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki lisää miten hieroisit minua?

        Säälittäviä tuollaiset viestit joissa anellaan kertomaan että "mitä tekisit minulle".

        Oletko oikeasti niin lapamato ettet pysty mihinkään muuhun vastaukseen kun mies heittää kommentin jossa hän esittää että antaisi rinnoillesi kiireettömän, hellän ja miehisen öljyhieronnan ja imeskelyt?

        Tuollaiset kysymykset ja erityisesti niihin tulevat yhden lauseen kommentit, tyyliin "Voi se tuntuisi ihanalta. Kiemurtelisin nautinnosta. Ethän lopeta, haluan lisää!" kertovat niin huonosta mielikuvituksesta ja keskustelutaidoista, eli huonoista seksitaidoista, että nuo ovat minulle todella paha turn off.

        Pidä mielessä ettei hyvää seksiä ole se että heittäydyt selällesi kun mies tekee kaiken sinulle vaikka kuinka usein olisit valmiina seksiin. Ellet osaa tehdä miehelle mitään, etkä ota mitään aloitetta tai kontaktia seksiin niin että leikkisit yhdessä, seksi päättyy hyvin lyhyeen ja mies vaihtaa seuraavaan.


    • Anonyymi

      Tökkisin niitä kullillani. Nuolisin, imisin, puristelisin ja venyttelisin. Kusisin niille.

    Ketjusta on poistettu 168 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe