Kävitkö siellä? Millaisia muistoja jäi?
Muistosi Kahdesta Kisällistä
9
655
Vastaukset
- Anonyymi
Joka kerrasta muistan kun menin sisään.... sen jälkeen ei enää mitään muistikuvia ennenkuin viikon- kahden kuluttua.
- Anonyymi
No joo, tulihan siellä otettua, mutta ei liikaa.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17989199a
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Siellä myytiin kaljaa ja viinaa.
- Anonyymi
No kävin. Jos oikein muistan? Kaheskytäluvulla kahteenkertaan liian kännissä lensin sieltä pihalle. Vieläkin hävettää. Joten Jopen Ite dokumentin, silti aijon katella.
- Anonyymi
En mie mitään muista. Mutta siistii että keskeltä kaupunkiamme saa taas Teboil palvelua. Alkoikin jo v**uttamaan aina viedä auto korjattavaksi laitakaupungille päiväksi.
- Anonyymi
Persereikäpertit jaksaa protestoida ihan kaikka. Vaikka *ittu se tekisi oman elämänsäkin paljon hankalammaksi. Nii ih.
- Anonyymi
Kaikkea. Olin liian kiivas kirjoittaessani persreikäpertejen totuuksista. Kovasti anteeksi.
- Anonyymi
Johanna "Anywayyouwant", vieläköhän olet olemassa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900