Ansitreffit alttarilla, Australia

Anonyymi-ap

Olivia ja Jackson on suosikkiparini. Sääli että ovat eronneet.

Domenica oli aggressiivinen ja kiusaaja itse. Miten tyhmiä ihmiset voivat olla ja pitää Oliviaa syyllisenä.
Domenica ansaitsi näpäytyksen. Hän jatkoi ja jatkoi muitten kimppuun käymistä ja Olivia uskalsi asettua poikkiteloin.

Kovaääninen Domenica itkeä pillitti mutta taisi olla esitystä. Onkos hänellä yksioikeus käydä muitten kimppuun??

4

1639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Inhottava tapaus tuo Olivia. Jotain mielen ongelmia on. Ei turhaan menettänyt työpaikkaansa. Ei kouluun opettajaksi sopiva ollenkaan.
      Myös se Carilina oli tapaus. 6tuntia odotutti itseään häissä. Se jo kertoi paljon ihmisestä. Ei olisi kannattanut odottaa. Potki aisan yli ja kehtasi vielä röyhkeästi tulla tapaamiseen että saisi jatkaa uuden uroon kanssa.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

❤️ ­­N­­y­­­m­f­o­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17989314l

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Australian ohjelma oli tosi hyvä. Kaksi naista oli pahoja narsisteja mies kun on pillun kipee niin alistuu mihin vaan kaikista pahin nainen ei laskenut miestä edes viereensä ihan hirvee muija oli pahoja mielenterveys ongelma. Onneksi mies älysi lähteä. Ilmankos narsisti ei ole päässyt naimisiin.

• Anonyymi

Katsoppa tarkasti Olivian silmiä kun hän suuttuu. Pelottavan näköinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2196
    2. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1443
    3. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      342
      1436
    4. 171
      1308
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1081
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      978
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      950
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      939
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      872
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      849
    Aihe