Se ainaki on totta kuten uutisoitiin, ei ainoastaa köyhemmät nyt jo keskittuloiset joutuneet pistään kotinsa myyntiin kun eivät kykene maksaa kasvavia asumiskuluja useiden tekiöiden vuoksi. Suomen talouski nikottelee kun ukrainaiste tukipaketti kasvanut jo yli 2miljardiin euroon, sopeutusvimmainen talous kuulemma vielä pahentaa keskitulistenki elämään. Kaiken lisäksi ympäri Suomen on tälläki vaalikaudella asutettu ukrainalaisia pakolaisi herkkuineen, kurkkuinee joka maksaa vuodessa 2-3miljardia euroa lisää.
On mielenkiintoista miten sotaan niin kovasti Ukrainan pistetään rahaa kokonaismäärällisesti joka otetaan suomen kansalaisilta pois. Se rahamäärä on on täysin pois Suomen puolustusmäärästä kun nyt tuhoutuu ihmisten elämä kalliisiin hintoihin. Minä ilmeisesti olen liian tyhmät tajuta kokonaisuutta, sekä Ukrainan sodan noin massiivista kuluista? Talous varmasti monissa maissa romahtaa yksisuuntaisiin menoihin. Mitä kuulin Puolaki ostaa entisten ase kulujen lisäksi
100000000000eurolla (100miljardilla eurolla aseita). Varmasti Puolan talous romahtaa siinä kuin monien muidenki maille käypi. Alussa oltiin huolissaan Venäjän lähestymisistä Nato maita, lopputulos jo näkyy euroopan tilanne pahenee entisestään, eikä sota Ukrainassa lopu. Venäjä näyttää pärjäävän paremmin kuin Euroopan Unionin maat, Englantiki pärjää paremmin ja ne joilla on Euroopan Unionin alueella oma valuutta (Ruotsi).
Vanha juttu, nyt keskituloisten kannattaa muuttaa Ruotsiin, Ruotsissa kruunu on nyt niin heikko suhteessa euroon saa kodin paljon halvemmalla. Kaiken lisäksi monet kodit, omakotitalot hyvin edullisia ja laadukkaasti sisustettuja. Ruotsissa vuokra asunnot näyttään olevan kallita? Omistusasumismuotoja taloyhtiösissä useampia joissain kuukausittaisella käyttökuluilla joissain kohteissa pyrkivät hoitamaan tulevia remontteja? Katso vaikka et suunittelisi Ruotsiin, sivuilta: Booli.se
Aina selitellän miten Venäjän talous romahtaa, voi olla totta.
Anonyymi-ap
1
138
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994290Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743571076- 1861022
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti109992Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47871- 64861
- 64826
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10807Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna78801Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796