elisa haluaa rahasi

Anonyymi-ap

olen maksanut vuosia netti liittymästä mitä minulla ei ole eivät kuulema palauta kuin 1 kuukauden maksun koska olen heidän sanomansa mukaan hyväksynyt maksamalla maksun kaiken lisäksi maksan 3 nettiliittymää vaikka on vain yksi eli yritykseni maksaa yhden ja minä maksan kaksi enkä ole ainoa tytär maksoi vuosia useasta elisa viihteestä kunnes tajusi kusetuksen sai tappelun jälkeen rahansa kun on melko sitkeää sorttia! mitenköhän meidän vanhukset pärjää elisan kanssa?!! nyt yritän perua kaikki sopimukset pienen epäluottamuksen takia.
T:jorma

14

1592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis täh? Paitsi että itse olet välinpitämätön tekemiesi sopimusten ja maksamiesi laskujen suhteen, olet opettanut saman tavan myös lapsellesi?

      Ei pitäisi olla liian vaikeaa silloin tällöin katsoa, mitä laskuissa lukee ja tarkistaa, että kaikki velotukset ovat aiheellisia. Varsinkin uuden palvelun käyttöönoton yhteydessä tai jos laskutettu summa muuttuu aiemmasta.

      • Anonyymi

        taidat olla elisalla töissä!


      • Anonyymi

        Aivan oikein.... jos ei tarkista laskuja on turha natista jälkikäteen.


    • Anonyymi

      Valtiolle kyllä maksat kaiken mukisematta. Etkä olettaen edes tiedä mistä kaikesta maksat ja päällekkäisyyksitäkin.

    • Anonyymi

      Jokainen voimassaoleva nettiliittymä maksaa vaikka sitä ei käyttäisi. Turhat saa toki irtisanoa halutessaan.

    • Anonyymi

      Elisahan on lähes kuuluisa siitä, että myy varsinkin iäkkäämmille kalliita liittymiä vaikka sata jos vain kauppa käy.
      Anopillakin oli 3 liittymää ja Elisa viihde päälle, vaikka vain pelkkä kivikauden känny käytössä - piti käydä oikein kunnon vääntö, että saatiin ne sitten peruttua.

      • Anonyymi

        Tätä ihmettelen sillä jos iäkkäälle ihmiselle myydään ns turhaa palveluita on niistä tehtävä rikosilmoitus sillä tämän kaltainen väärin käyttö on lailla kielletty ja jos vielä on vähän yksinkertainen on helppo vedättää... mutta tässä on myös sukulaisilla velvollisuus auttaa ikä ihmistä.ja laittaa markkinointikielto voimaan ja opettaa ikä ihmistä että siirtää puhelun luottohenkilölle joka sitten voi opettaa näitä myyjiä ja estää vahingon syntyä. Puhelimeen voi myös asettaa niin ettei tule kuin yhteistiedot olivat numerot läpi


      • Anonyymi

        Elisa myy, mutta ,jos jätät asiakaspalveluun soittopyynnön. niin Ei varmasti soita kukaan!
        Kohta 5kk mennyt ja mitään ei tapahdu ?

        Puhelintako ei osata käyttää🙃


    • Anonyymi

      Tollasta paskaahan Elisan toiminta joka asiassa on.

      • Anonyymi

        Elisa?? No kyllä se teliakin samat konstit taitaa kuin elisakin joten miksi ette siirry elisalta kokonaan pois jos on niin kauhea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elisa?? No kyllä se teliakin samat konstit taitaa kuin elisakin joten miksi ette siirry elisalta kokonaan pois jos on niin kauhea

        Hyvä idea, pistäkää kaikki liittymät vaihtoon muille operaattoreille. Alempi hinta ja toimivat paremmin.


    • Anonyymi

      Jos oikeasti maksat 3 nettiliittymästä ja sinulla ei ole käytössä kuin 1 nettiliittymä niin miksi et lopeta liittymiä? Toki jos olet tehnyt sopimuksen joka on määräaikainen ja sopimuksen alkamisesta on kulunut yli 3 kk et voi perua tai irtisanoa sopimusta ja sovittu summa on täten maksettava ja on täysin laillinen sopimus. Voit toki yrittää muuttaa nettiliittymiä edullisempaan kun et kerran kirjoituksen mukaan niitä ole ja et käytä. Muista jos et irtisanoa ennen määräajan päättymistä muuttuu liittymät automaattisesti sen hetkisen hinnaston mukaan mutta tietääkseni määräaikaista ei voi jatkaa ilman että asiakas hyväksyy ja puhelimessa tehdyt sopimukset on asikkaalle periaatteessa hyviä sillä ne luetaan etämyyntiin kuuluviksi ja silloin asiakkaalla on oikeus purkaa sopimus etämyynti peruutus oikeutta käyttäen mutta tässäkin on muistaakseni 14 päivän peruutus oikeus ja jos pystyy todistamaan esteytyneen syyksi esimerkiksi auto onnettomuus ja ei ole kykenevä vammoista johtuen perua ...saa perua myöhemminkin. Irtisanominen kannattaa aina tehdä kirjallisena jolloin siitä tulisi jäädä itsellesikin tosite . Turha itkeä jos tekee sopimuksen ja sitten ei valitus oikeuden jälkeen haluakkaan ostettua palvelua ,yritykset kun tuppaavat äänittämään keskustelut

    • Anonyymi

      Juttu PÖRSSI-palstalla!
      Hoi-hoi lukutaito!

    • Anonyymi

      Elisa ei koskaan mitään muuta ole halunnutkaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe