Ahvenanmaa

Anonyymi-ap

Ehkä rasistisin paikka mitä tiedän.
Eivät hyväksy muita sinne.
Eivät halua ulkopuolisia saarelle ,koska muutto sinne on vaikeaksi tehty.
Lukekaapa vaikka Wikipediasta niin ymmärrätte mikä paikka tuo on.

9

249

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      RÄSISTINEN ON TÄMÄ PAIKKA !!!!

      Kävin siellä joskus moottoripyörällä tuossa 80 luvun vaihteessa ja ei siellä kaupan kassalla SUOMEA OSATTU, sieltä vaan käännettin hyvin yrmeästi näyttöä, kun kysyin ostoksieni hintaa ja muutenkin SUOMENKIELINEN PALVELU oli OLEMATONTA ?????

      Voitas myydä vaikka hurreille koko PASKA , ihan UUNON TAPAAN, kun mikään muu ei tunnu kelpaavan, kuin ultimaalinen Suomalainen Sotilaallinen Puolustus ja Monessa kohtaa Werottomuus ja Asevelvollisuuden puuttuminen !!!! ????

      Myydään Hurreille KOKOPASKA !!!!!!!!

      • Anonyymi

        Olet tehnyt terävän havainnon, Ahvenanmaalla tosiaan lähes koko asujaimisto puhuu äidinkielenään Ruotsia ja vain harvat edes välttävästi Suomea. Aivan luonnnollista etteivät mieluusti puhu kieltä jota eivät puhu eivätkä ymmärrä.
        Minä en täällä manner- Suomessa edes saata yrittää puhua ruotsia puhuvian kanssa ruotsia kun en sitä juuri sanaakaan osaa enkä ymmärrä. Niin rasistinen ihminen olen...

        Mitäköhän ovat höpinäsi ulitmaatisesta puolustuksesta, olet aika sekaisin..

        nim. Weroton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tehnyt terävän havainnon, Ahvenanmaalla tosiaan lähes koko asujaimisto puhuu äidinkielenään Ruotsia ja vain harvat edes välttävästi Suomea. Aivan luonnnollista etteivät mieluusti puhu kieltä jota eivät puhu eivätkä ymmärrä.
        Minä en täällä manner- Suomessa edes saata yrittää puhua ruotsia puhuvian kanssa ruotsia kun en sitä juuri sanaakaan osaa enkä ymmärrä. Niin rasistinen ihminen olen...

        Mitäköhän ovat höpinäsi ulitmaatisesta puolustuksesta, olet aika sekaisin..

        nim. Weroton

        Eivät opi suomea koska eivät halua olla tekemisissä suomalaisten kanssa. Eivät halua että sinne muuttaa muita. Aika sisäsiittoista porukkaa ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät opi suomea koska eivät halua olla tekemisissä suomalaisten kanssa. Eivät halua että sinne muuttaa muita. Aika sisäsiittoista porukkaa ovat.

        Haluavat olla osa Suomea, koska Suomi lappaa sinne fyrkkaa sen kun kerkiää, huom rkp-paska. Sinne maksetaan mm lapsilisää enemmän kun mantereella, mitä muuta vielä? Mikä siellä on palkka- ja hintataso? Polttoainehinnat? Asumiskustannukset? Kuka on käynyt, kertoisi täälläkin.
        Itse en ole käynyt enkä mene. Hurrilat saa minun puolesta olla ihan rauhassa, myös täällä.


      • Anonyymi

        Minäkin kävin kerran Ahvenanmaalla mutta toista kertaa en mene noin paskaan paikkaan.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­­N­­y­­m­­­f­o­­m­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ahvenanmaan ei auta pakolaisia eivätkä ota pakolaisia vastaan.
      Ja rkp antaa tukensa tälläiseen rasistiseen toimintaan..

      • Anonyymi

        Juuri noin


    • Anonyymi

      Joo voi olla lähialueen rasistisin paikka , en ole käynyt enkä käy. Japani on kyllä maailman rasistisin valtio, USA pudotti pommit väärään kaupunkiin, Tokio olisi ollut oikea paikka , kuollut keisari olisi aiheuttanut itsemurhien aallon , sen verran pahaa japani on kauko-idässä tehnyt että olisi ollut oikein.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe