Ehkä rasistisin paikka mitä tiedän.
Eivät hyväksy muita sinne.
Eivät halua ulkopuolisia saarelle ,koska muutto sinne on vaikeaksi tehty.
Lukekaapa vaikka Wikipediasta niin ymmärrätte mikä paikka tuo on.
Ahvenanmaa
9
303
Vastaukset
- Anonyymi
RÄSISTINEN ON TÄMÄ PAIKKA !!!!
Kävin siellä joskus moottoripyörällä tuossa 80 luvun vaihteessa ja ei siellä kaupan kassalla SUOMEA OSATTU, sieltä vaan käännettin hyvin yrmeästi näyttöä, kun kysyin ostoksieni hintaa ja muutenkin SUOMENKIELINEN PALVELU oli OLEMATONTA ?????
Voitas myydä vaikka hurreille koko PASKA , ihan UUNON TAPAAN, kun mikään muu ei tunnu kelpaavan, kuin ultimaalinen Suomalainen Sotilaallinen Puolustus ja Monessa kohtaa Werottomuus ja Asevelvollisuuden puuttuminen !!!! ????
Myydään Hurreille KOKOPASKA !!!!!!!!- Anonyymi
Olet tehnyt terävän havainnon, Ahvenanmaalla tosiaan lähes koko asujaimisto puhuu äidinkielenään Ruotsia ja vain harvat edes välttävästi Suomea. Aivan luonnnollista etteivät mieluusti puhu kieltä jota eivät puhu eivätkä ymmärrä.
Minä en täällä manner- Suomessa edes saata yrittää puhua ruotsia puhuvian kanssa ruotsia kun en sitä juuri sanaakaan osaa enkä ymmärrä. Niin rasistinen ihminen olen...
Mitäköhän ovat höpinäsi ulitmaatisesta puolustuksesta, olet aika sekaisin..
nim. Weroton - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tehnyt terävän havainnon, Ahvenanmaalla tosiaan lähes koko asujaimisto puhuu äidinkielenään Ruotsia ja vain harvat edes välttävästi Suomea. Aivan luonnnollista etteivät mieluusti puhu kieltä jota eivät puhu eivätkä ymmärrä.
Minä en täällä manner- Suomessa edes saata yrittää puhua ruotsia puhuvian kanssa ruotsia kun en sitä juuri sanaakaan osaa enkä ymmärrä. Niin rasistinen ihminen olen...
Mitäköhän ovat höpinäsi ulitmaatisesta puolustuksesta, olet aika sekaisin..
nim. WerotonEivät opi suomea koska eivät halua olla tekemisissä suomalaisten kanssa. Eivät halua että sinne muuttaa muita. Aika sisäsiittoista porukkaa ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät opi suomea koska eivät halua olla tekemisissä suomalaisten kanssa. Eivät halua että sinne muuttaa muita. Aika sisäsiittoista porukkaa ovat.
Haluavat olla osa Suomea, koska Suomi lappaa sinne fyrkkaa sen kun kerkiää, huom rkp-paska. Sinne maksetaan mm lapsilisää enemmän kun mantereella, mitä muuta vielä? Mikä siellä on palkka- ja hintataso? Polttoainehinnat? Asumiskustannukset? Kuka on käynyt, kertoisi täälläkin.
Itse en ole käynyt enkä mene. Hurrilat saa minun puolesta olla ihan rauhassa, myös täällä. - Anonyymi
Minäkin kävin kerran Ahvenanmaalla mutta toista kertaa en mene noin paskaan paikkaan.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179901593
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ahvenanmaan ei auta pakolaisia eivätkä ota pakolaisia vastaan.
Ja rkp antaa tukensa tälläiseen rasistiseen toimintaan..- Anonyymi
Juuri noin
- Anonyymi
Joo voi olla lähialueen rasistisin paikka , en ole käynyt enkä käy. Japani on kyllä maailman rasistisin valtio, USA pudotti pommit väärään kaupunkiin, Tokio olisi ollut oikea paikka , kuollut keisari olisi aiheuttanut itsemurhien aallon , sen verran pahaa japani on kauko-idässä tehnyt että olisi ollut oikein.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575479- 934327
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752574Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s711088Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28813
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779