Miksi Ahvenanmaa ei halua muita

Anonyymi-ap

Luin tietoa Ahvenanmaasta ettei sinne voi muuttaa ulkopuoliset taikka ostaa maata. Ovat vain minä itse ja RKP tukee tälläistä syrjivää ja rasistista toimintaa.

22

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ahvenanmaa ei ota pakolaisia vastaan.

      • Anonyymi

        Niilä oli Irakin ja Syyrian pakolaisia.. ne halus mannermaalla Suomeen.. Ku ei ollu diskoja ja kunnon vilinää.. Piti mielen osoituksia joissa vaadittiin Suomen passia ja että pääsis käymään kotona..Mistä paenneet.. ruoka huonoa ym.. siirttiin kaikessa hiljaisuudessa Lahteen.. Asua.. ei ole vaikeuxia ostaa suuntaa sieltä ja muuttaa sinne... Frendini Padasjoelta teki niin.... Pakolaisia ne ottaa kyllä ..jos sinne sijoitetaan.. mutta Migri ei tee sitä..


      • Anonyymi

        Kummaku mulla on rakennus juuri rakennettu talo Gustavissa.. 86% Ruotsin kielisiä


      • Anonyymi

        Oli siellä
        ...Eivät viihtyneet..oli jopa mielenosoituksia... siirttuin mantereelle..


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­N­y­­m­­­f­­o­­­m­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Voidaanko ajatella että perustelut ja vaikuttimet ovat rasistiset vai vaan ihan korrektit ?
      Vahvasti haiskahtaa jopa rasismilta .
      Koskeeko kielto ainoastaan suomenkielisiä suomalaisia vai koskeeko se kaikkia muita ihmisiä kuin ahvenanmaalaisia tai ruotsinkielisiä ihmisiä ?

      • Anonyymi

        Koskee kaikkia muita mutta ei ahvenanmaalaisia.
        Ruotsinkieliset voivat päästä kun perustelut / suhteet ovat kunnossa.


      • Anonyymi

        Haha soita MaRiehamn.. mulla ei vaikeuksia ollut.. 5 viikon sitten töihin. Tulemme muuten Lappeenranasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha soita MaRiehamn.. mulla ei vaikeuksia ollut.. 5 viikon sitten töihin. Tulemme muuten Lappeenranasta

        Lappeenrannasta! Siinäs näette. Ottavat Ryssiäkin rotsinklaivoille töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha soita MaRiehamn.. mulla ei vaikeuksia ollut.. 5 viikon sitten töihin. Tulemme muuten Lappeenranasta

        Soita vaikka Ma Baker.


      • Anonyymi

        Olen stadista ..mökki siellä


    • Anonyymi

      Miksi Ahvenanmaa ei halua muita, esim suomaloisia jotka eivät halua sopeutua Ålannin tavoille.

      Suomen pitäisi ottaa mallia Ålannista ja käännyttää kaikki ulkomaalaiset, jotka eivät osaa tai opi suomen tahi ruotsin kieltä kohtuullisen ajan kuluessa.

    • Anonyymi

      Miksi Ahvenanmaa ei halua muita, esim suomaloisia jotka eivät halua sopeutua Ålannin tavoille.

      Suomen pitäisi ottaa mallia Ålannista ja käännyttää kaikki ulkomaalaiset, jotka eivät osaa tai opi suomen tahi ruotsin kieltä kohtuullisen ajan kuluessa.

    • Anonyymi

      Ålantilaiseksi-testi: käynti kylän yhteisessä kylpytynnyrissä ja viikon hapansilakkauuri.

    • Anonyymi

      Aivan oikein! Syystäkin Natoloinen ei tunne itseään tervetulleeksi Ahvenanmaalle.

      • Anonyymi

        Eipä ihme.


    • Anonyymi

      Siellä heidän ystävä Venäjä valvoo ahvenanmaan demilitarisointia .
      Suomenkielisiähän sinne ei saakkaan tulla .

    • Anonyymi

      Miksi Ahvenanmaa ei halua Nato-suomalaisia soluttautumaan Ahvenanmaan väestöön?

      No koska Natonkätyrit ovat yleensä militantteja ja saattavat olla turistiksi naamioituneita mutta aseistautuneita hengelle vaaarallisilla aseilla ja siten vaaraksi Ahvenanmaalaisille.

      Kielitesti on hyvä siksi, että Nato-LOISET eivät kykene ruotsin kieltä oppimaan luontaisen hurri-allergiansa takia.

    • Anonyymi

      Eihän Nato-Suomikaan halua muita.

      Siellä on nyt välimeri mustanaan tulossa työvoimaa Suomeen.

      Saas nährä jotteivät koukkaa Venäjän kautta Suomeen?

    • Anonyymi

      "Luin tietoa Ahvenanmaasta ettei sinne voi muuttaa ulkopuoliset taikka ostaa maata. "

      Mistä lie olet "lukenut" kun ei pidä paikkaansa. Ahvenanmaa vertautuu muuttoliikkeessä ja väestökoostumuksessa Suomessa vain Helsinkiin: suurempi osa asukkaista on sinne muuttaneita kuin siellä syntyneitä, Väestön vaihtuvuus on suurta. Jos mielessäsi oli kypäräpäinen viikinki, jonka jälkeläisetkin ovat asuneet Ahvenanmaalla tuhat vuotta, mielikuva on väärä.


      "Ovat vain minä itse ja RKP tukee tälläistä syrjivää ja rasistista toimintaa."
      Ahvenanmaan maakuntapäivillä suurin puolue on Liberaalit. RKP ei toimi Ahvenanmaalla.

      Liberalerna på Åland (9 mandat)
      Åländsk Center (7 mandat)
      Ålands socialdemokrater (4 mandat)
      Moderat Samling för Åland (4 mandat)
      Obunden samling (5 mandat)
      Ålands Framtid (2 mandat)
      Hållbart Initiativ (1 mandat)

      seuraavat kaksi putosivat, eivätkä saaneet paikkoja 2023:
      Ålands Framtid (2 mandat)
      Åländsk Demokrati (1 mandat)

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe