Luin tietoa Ahvenanmaasta ettei sinne voi muuttaa ulkopuoliset taikka ostaa maata. Ovat vain minä itse ja RKP tukee tälläistä syrjivää ja rasistista toimintaa.
Miksi Ahvenanmaa ei halua muita
22
362
Vastaukset
- Anonyymi
Ahvenanmaa ei ota pakolaisia vastaan.
- Anonyymi
Niilä oli Irakin ja Syyrian pakolaisia.. ne halus mannermaalla Suomeen.. Ku ei ollu diskoja ja kunnon vilinää.. Piti mielen osoituksia joissa vaadittiin Suomen passia ja että pääsis käymään kotona..Mistä paenneet.. ruoka huonoa ym.. siirttiin kaikessa hiljaisuudessa Lahteen.. Asua.. ei ole vaikeuxia ostaa suuntaa sieltä ja muuttaa sinne... Frendini Padasjoelta teki niin.... Pakolaisia ne ottaa kyllä ..jos sinne sijoitetaan.. mutta Migri ei tee sitä..
- Anonyymi
Kummaku mulla on rakennus juuri rakennettu talo Gustavissa.. 86% Ruotsin kielisiä
- Anonyymi
Oli siellä
...Eivät viihtyneet..oli jopa mielenosoituksia... siirttuin mantereelle.. - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Voidaanko ajatella että perustelut ja vaikuttimet ovat rasistiset vai vaan ihan korrektit ?
Vahvasti haiskahtaa jopa rasismilta .
Koskeeko kielto ainoastaan suomenkielisiä suomalaisia vai koskeeko se kaikkia muita ihmisiä kuin ahvenanmaalaisia tai ruotsinkielisiä ihmisiä ?- Anonyymi
Koskee kaikkia muita mutta ei ahvenanmaalaisia.
Ruotsinkieliset voivat päästä kun perustelut / suhteet ovat kunnossa. - Anonyymi
Haha soita MaRiehamn.. mulla ei vaikeuksia ollut.. 5 viikon sitten töihin. Tulemme muuten Lappeenranasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha soita MaRiehamn.. mulla ei vaikeuksia ollut.. 5 viikon sitten töihin. Tulemme muuten Lappeenranasta
Lappeenrannasta! Siinäs näette. Ottavat Ryssiäkin rotsinklaivoille töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita vaikka Ma Baker.
- Anonyymi
Olen stadista ..mökki siellä
- Anonyymi
Miksi Ahvenanmaa ei halua muita, esim suomaloisia jotka eivät halua sopeutua Ålannin tavoille.
Suomen pitäisi ottaa mallia Ålannista ja käännyttää kaikki ulkomaalaiset, jotka eivät osaa tai opi suomen tahi ruotsin kieltä kohtuullisen ajan kuluessa. - Anonyymi
Miksi Ahvenanmaa ei halua muita, esim suomaloisia jotka eivät halua sopeutua Ålannin tavoille.
Suomen pitäisi ottaa mallia Ålannista ja käännyttää kaikki ulkomaalaiset, jotka eivät osaa tai opi suomen tahi ruotsin kieltä kohtuullisen ajan kuluessa. - Anonyymi
Ålantilaiseksi-testi: käynti kylän yhteisessä kylpytynnyrissä ja viikon hapansilakkauuri.
- Anonyymi
Aivan oikein! Syystäkin Natoloinen ei tunne itseään tervetulleeksi Ahvenanmaalle.
- Anonyymi
Eipä ihme.
- Anonyymi
Siellä heidän ystävä Venäjä valvoo ahvenanmaan demilitarisointia .
Suomenkielisiähän sinne ei saakkaan tulla . - Anonyymi
Miksi Ahvenanmaa ei halua Nato-suomalaisia soluttautumaan Ahvenanmaan väestöön?
No koska Natonkätyrit ovat yleensä militantteja ja saattavat olla turistiksi naamioituneita mutta aseistautuneita hengelle vaaarallisilla aseilla ja siten vaaraksi Ahvenanmaalaisille.
Kielitesti on hyvä siksi, että Nato-LOISET eivät kykene ruotsin kieltä oppimaan luontaisen hurri-allergiansa takia. - Anonyymi
Eihän Nato-Suomikaan halua muita.
Siellä on nyt välimeri mustanaan tulossa työvoimaa Suomeen.
Saas nährä jotteivät koukkaa Venäjän kautta Suomeen? - Anonyymi
"Luin tietoa Ahvenanmaasta ettei sinne voi muuttaa ulkopuoliset taikka ostaa maata. "
Mistä lie olet "lukenut" kun ei pidä paikkaansa. Ahvenanmaa vertautuu muuttoliikkeessä ja väestökoostumuksessa Suomessa vain Helsinkiin: suurempi osa asukkaista on sinne muuttaneita kuin siellä syntyneitä, Väestön vaihtuvuus on suurta. Jos mielessäsi oli kypäräpäinen viikinki, jonka jälkeläisetkin ovat asuneet Ahvenanmaalla tuhat vuotta, mielikuva on väärä.
"Ovat vain minä itse ja RKP tukee tälläistä syrjivää ja rasistista toimintaa."
Ahvenanmaan maakuntapäivillä suurin puolue on Liberaalit. RKP ei toimi Ahvenanmaalla.
Liberalerna på Åland (9 mandat)
Åländsk Center (7 mandat)
Ålands socialdemokrater (4 mandat)
Moderat Samling för Åland (4 mandat)
Obunden samling (5 mandat)
Ålands Framtid (2 mandat)
Hållbart Initiativ (1 mandat)
seuraavat kaksi putosivat, eivätkä saaneet paikkoja 2023:
Ålands Framtid (2 mandat)
Åländsk Demokrati (1 mandat)
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894160
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032333Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312228Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell932034Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281867- 311840
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91547- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1841306- 721122