Mikä on lempi saarnavideosi youtubessa?

Anonyymi-ap

Ja miksi? Olisi kiva saada ketjuun paljon laatuluokka ykkösen saarnaa, joka tekee hyvää!

14

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki ne Veli Saarikallen videot.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Myös hyvää tavaraa ovat Tapani Suonto, Pentti Tynjälä, Jouko Nieminen.

Ehkä paras luterilainen messusaarnaaja on Mika Ebeling.

• Anonyymi

Laitoit linkin videoon "Seiskan katsotuimmat TOP 50 - Hottis-Juhan ja Johanna Tukiaisen järkyttävä kännisekoiluvideo!"

Vastauksesi on todella törkeä. Sinä olet täysin riivattu henkilö.

• Anonyymi kirjoitti:

Laitoit linkin videoon "Seiskan katsotuimmat TOP 50 - Hottis-Juhan ja Johanna Tukiaisen järkyttävä kännisekoiluvideo!"

Vastauksesi on todella törkeä. Sinä olet täysin riivattu henkilö.

Johanna Tukiainen on omien sanojensa mukaan Jumalan valittu. Onko sinulla jotakin hänen opetustaan vastaan?

https://www.youtube.com/watch?v=FngCQhBlBCc

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Johanna Tukiainen on omien sanojensa mukaan Jumalan valittu. Onko sinulla jotakin hänen opetustaan vastaan?

https://www.youtube.com/watch?v=FngCQhBlBCc

Hän on samalla tavalla riivattu kuten olet sinäkin. Olet tekeytynyt hurskaaksi pettääksesi helluntailaiset, mutta suusi oksentaan valhetta ja pilkkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on samalla tavalla riivattu kuten olet sinäkin. Olet tekeytynyt hurskaaksi pettääksesi helluntailaiset, mutta suusi oksentaan valhetta ja pilkkaa.

Johanna Tukiainen on päihde ongelmainen kristitty. Ne jotka ovat kutsuneet hänet puhumaan hengellisen tilaisuuksiin ovat vastuussa myös.

Tämä on nimenomaan vapaiden suuntien ongelma kun kaikki kutsutaan puhumaan eikä mitään kontrollia ole. Patrik Tiainen oli toinen surullinen esimerkki.

• Anonyymi kirjoitti:

Jokainen käsittää asiat oman ymmärryksensä puitteissa. Olen hieman surullinen, ettei viesti mennyt perille heti ensimmäisellä kerralla.

Toin lahkolaisuuden rumat kasvot, johon myös helluntailaisuus kuuluu, päivänvaloon. Tarkennan myös pilkunviilaajille, että "rumilla kasvoilla" en tarkoita Johanna Tukiaista, vaan lahkolaisuuden koko olemusta.

https://www.youtube.com/watch?v=YAG6EoT4MPU&t=78s

Mitä tulee Johannaan, kehotan rukoilemaan lahkolaisuuden uhrin puolesta.

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Jokainen käsittää asiat oman ymmärryksensä puitteissa. Olen hieman surullinen, ettei viesti mennyt perille heti ensimmäisellä kerralla.

Toin lahkolaisuuden rumat kasvot, johon myös helluntailaisuus kuuluu, päivänvaloon. Tarkennan myös pilkunviilaajille, että "rumilla kasvoilla" en tarkoita Johanna Tukiaista, vaan lahkolaisuuden koko olemusta.

https://www.youtube.com/watch?v=YAG6EoT4MPU&t=78s

Mitä tulee Johannaan, kehotan rukoilemaan lahkolaisuuden uhrin puolesta.

Ihmisellä voi olla mielenterveys ja päihdeongelmia vaikka hän ei olisi uskossa. Ihmisen pitää vaan itse nöyrtyä mennä hakemaan apua ongelmiinsa terveydenhuollosta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Francois Du Toit

• Anonyymi

Michael W. Ford

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1947
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1186
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe