Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tanssihousut

Anonyymi-ap

Tanssihousut ovat ihanat, vihjaisi jumppakaverini. Netissä oli vain lateksipöksyjä dildolla. 

Kokeilenkin omaa varmasti sopivaa dildoani omiin napakoihin pikkareihini tai housuliiveihini.
Liukkaria dildon terskaan ja se uppoaa helposti paikalleen. Napakat pöksyt päälle ja minulla on parhaat tanssihousut!

Ne omat pöksyt istuvat päälläni hyvin ja minulle sopiva oma dildo osuu oikeisiin kohtiin. Japanilaiset jäivät kauppaan.
....
Nautintoa:
Housuliiveissäni oma dildo tuntuu hyvin ja on juuri sopivasti paikallaan.
Netti on auki.
Ihana mies netissä  hymyilee minulle. Katselen kuinka hänellä etumus pullottaa lupaavasti. Hänellä pullistuu lisää..
Hän katsoo minua suoraan silmiin.
Kostun lisää ja ihana dildo pöksyissä tuntuu sisälläni.. Sen kivekset tuntuvat herkällä klitallani hyvin.
Nettimiehen penis ponnahtaa esiin! Se seisoo komeana ja kutsuvana.
"Haluatko" mies kysyy ruudulla.
Olen jo ihan valmis, kostunut ja halukas. Pieni keinunta tyynyllä upeaa miestä katsellen vie huipulle.
Dildopenis sisälläni sekoittuu näkemääni ja tuntuu kuin hymyilevän miehen kaunis elin naisi minua. Alkuun hitaasti. Paksuna. Syvälle. Painavat kivekset tunnen lämpiminä ihollani. Taivaallista!
Hetken onnistun pitkittämään. "Ihanaa. Vielä. Anna."
Pian purkaudun kokonaan. Monta kertaa peräkkäin. 
Pitkään ihanaan unelmaan ja tyydytykseen.
Kiitos Unelmamies, 
kiitos tanssipenis!  

Näytän miehelleni ja hän innostuu. "Oletko saanut kunnolla..."
Otan lisää ja mieheni katsoo
unelmanaintiani uuteen pitkään orgasmiin, 
muna pystyssä spermoissaan.
Aivan mahtavat penispöksyt!

Mieheni mielestä voisin pitää dildoa sisälläni pikkareissa tai housuliiveissä useamminkin, aamulla, päivälevolla... Ihanaa nautintoa!
Mieskin nauttii kun saan kunnolla. 
Unelmieni munaa

14

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otankin valmiiksi, mieheni tulee kohta töistä.

      • Anonyymi

        Ai spede niuvanniemestä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai spede niuvanniemestä buaahaa

        Mitäs olet. Niuvanniemelläkin on näköjään herätty.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­­N­­­y­­­m­­­f­­o­­­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17991075G

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tälläin sivusta sitten kysymyksiä ( sairaita siis)

      Ovatko hyvät perse känni reissuilla pysyykö hädät huosuissa, kestääkö kaatuilut sun muut?
      Kiitos jos vastaat

    • Anonyymi

      Nää paremmat kuin lateksit.
      Hyvältä tuntuu.

      • Anonyymi

        Porsas röh röh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porsas röh röh

        Kjäh kjäh kjäh Mitäs olet buaahaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jep jep ja lehmät lentää trololoo

      • Anonyymi

        Jep jep sullahan ne lentää Erkki jäikö pääsiäistä asti ryyppyputki päälle.


    • Anonyymi

      Seuraavalle tanssireissulle viikonloppuna kyllä laitan jalkaani samanlaiset ja sitten humpan tahtiin, humpan tahtiin

    • Anonyymi

      H­ei! Om­a stream. Sisää­nkäynti k­­­aiki­­­lle, jotka haluav­­­at pi­­tää ha­uskaa 👉 http://aram-us.com/H/F5v5Z6

    • Anonyymi

      Tilaasin etsystä sellaaset tekonahkaaset tanssipökät, vaimolle aattelin mutta kokeelin ens ite ja ihaastuin. En annakkaa vaimolle vaan piän ite. Aivan mahtavat ulkoillessakin päälyshousujen alla ku jorma takapualessa hiaroo

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe