Tanssihousut

Anonyymi-ap

Tanssihousut ovat ihanat, vihjaisi jumppakaverini. Netissä oli vain lateksipöksyjä dildolla. 

Kokeilenkin omaa varmasti sopivaa dildoani omiin napakoihin pikkareihini tai housuliiveihini.
Liukkaria dildon terskaan ja se uppoaa helposti paikalleen. Napakat pöksyt päälle ja minulla on parhaat tanssihousut!

Ne omat pöksyt istuvat päälläni hyvin ja minulle sopiva oma dildo osuu oikeisiin kohtiin. Japanilaiset jäivät kauppaan.
....
Nautintoa:
Housuliiveissäni oma dildo tuntuu hyvin ja on juuri sopivasti paikallaan.
Netti on auki.
Ihana mies netissä  hymyilee minulle. Katselen kuinka hänellä etumus pullottaa lupaavasti. Hänellä pullistuu lisää..
Hän katsoo minua suoraan silmiin.
Kostun lisää ja ihana dildo pöksyissä tuntuu sisälläni.. Sen kivekset tuntuvat herkällä klitallani hyvin.
Nettimiehen penis ponnahtaa esiin! Se seisoo komeana ja kutsuvana.
"Haluatko" mies kysyy ruudulla.
Olen jo ihan valmis, kostunut ja halukas. Pieni keinunta tyynyllä upeaa miestä katsellen vie huipulle.
Dildopenis sisälläni sekoittuu näkemääni ja tuntuu kuin hymyilevän miehen kaunis elin naisi minua. Alkuun hitaasti. Paksuna. Syvälle. Painavat kivekset tunnen lämpiminä ihollani. Taivaallista!
Hetken onnistun pitkittämään. "Ihanaa. Vielä. Anna."
Pian purkaudun kokonaan. Monta kertaa peräkkäin. 
Pitkään ihanaan unelmaan ja tyydytykseen.
Kiitos Unelmamies, 
kiitos tanssipenis!  

Näytän miehelleni ja hän innostuu. "Oletko saanut kunnolla..."
Otan lisää ja mieheni katsoo
unelmanaintiani uuteen pitkään orgasmiin, 
muna pystyssä spermoissaan.
Aivan mahtavat penispöksyt!

Mieheni mielestä voisin pitää dildoa sisälläni pikkareissa tai housuliiveissä useamminkin, aamulla, päivälevolla... Ihanaa nautintoa!
Mieskin nauttii kun saan kunnolla. 
Unelmieni munaa

8

1289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otankin valmiiksi, mieheni tulee kohta töistä.

• Anonyymi

Ai spede niuvanniemestä buaahaa

• Anonyymi

Tälläin sivusta sitten kysymyksiä ( sairaita siis)

Ovatko hyvät perse känni reissuilla pysyykö hädät huosuissa, kestääkö kaatuilut sun muut?
      Kiitos jos vastaat

• Anonyymi

Nää paremmat kuin lateksit.
      Hyvältä tuntuu.

• Anonyymi

Porsas röh röh

• Anonyymi

Jep jep ja lehmät lentää trololoo

• Anonyymi

Seuraavalle tanssireissulle viikonloppuna kyllä laitan jalkaani samanlaiset ja sitten humpan tahtiin, humpan tahtiin

• Anonyymi

Tilaasin etsystä sellaaset tekonahkaaset tanssipökät, vaimolle aattelin mutta kokeelin ens ite ja ihaastuin. En annakkaa vaimolle vaan piän ite. Aivan mahtavat ulkoillessakin päälyshousujen alla ku jorma takapualessa hiaroo

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      487
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    Aihe