aikooko halpa kauppa muuttaa lapualle supermarketin entisiin tiloihin????
halpa kauppa
Anonyymi-ap
8
1093
Vastaukset
- Anonyymi
Tervetuloa metropoliin !
- Anonyymi
hieno homma että avaa lapualle eihän sielä sivutien varres ole asiakaita
- Anonyymi
Avaa toisen kaupan Lapualle 👌
- Anonyymi
Olis meillä tyhyjä padel-hallikin, siinä olis kauppakeskittymä muutenkin ja parkkitilaa olis.
- Anonyymi
Mitäs kauppoja härmiin avataan?
- Anonyymi
työ paikkoja teille reppanat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
työ paikkoja teille reppanat
Harmilandiassa eletään nyt kaamoksen aikaa ja pimeys on vallannut koko pitäjän. hiljainen on kylä tie….
- Anonyymi
Hyvä kunei tarvi enää Lapualta ajella Kauhavalle kauppaan, toivottavasti hintataso pysyy samana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1703349Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732151Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii492068- 411971
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 46879