Riikka Purran työkokemus

Anonyymi-ap

Pitääkö paikkaansa, ettei Purralla ole lainkaan mitään työkokemusta ennen eduskuntaan pääsemistään? Siis tavallisista palkkatöistä, kuten kaupan kassalla istumisesta?

60

3018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riikka on äärettömän lahjakas .Toisen kauden kansanedustaja ja jo nyt ehdoton ykkönen .

      • Anonyymi

        Oliko tuo vastaus kysymykseen?


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. "Joojoo" -ämmät on nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. "Joojoo" -ämmät on nähty.

        Ämmyys tai äijyys asiassa on samantekevää jos muuten on hommassa ääh ja plääh ja arghh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ämmyys tai äijyys asiassa on samantekevää jos muuten on hommassa ääh ja plääh ja arghh.

        Riikka on vietävissä vaikka on olevinaan jämäkkä. EK:n perässä kipittää kuin cihuahua.


    • Anonyymi

      Riikalla on paljon työkokemusta paitsi Sokoksen kassalta. Siksi ei päässyt pääministeriksi.

    • Anonyymi

      Petteri Urpolla ei ole päivääkään markkinaehtoista yksityisen sektorin työkokemusta.
      Tämä on helposti todennettavissa Atk - laiteella..

      • Anonyymi

        Tuoko oli vastauksesi esitettyyn kysymykseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoko oli vastauksesi esitettyyn kysymykseen?

        Et siis pystynyt kiistämään kommenttia?
        Katsotaanpa kauanko menee, kun aletaan heiluttelemaan näitä leimaavia natsi ja rasisti korttisanoja kun ei pystytä asia argumenteilla ja faktoilla vastaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis pystynyt kiistämään kommenttia?
        Katsotaanpa kauanko menee, kun aletaan heiluttelemaan näitä leimaavia natsi ja rasisti korttisanoja kun ei pystytä asia argumenteilla ja faktoilla vastaamaan.

        Eihän sinullakaan ole työkokemusta. Liittyy siis yhtä paljon aiheeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis pystynyt kiistämään kommenttia?
        Katsotaanpa kauanko menee, kun aletaan heiluttelemaan näitä leimaavia natsi ja rasisti korttisanoja kun ei pystytä asia argumenteilla ja faktoilla vastaamaan.

        Kysyttiin Riikan työkokemusta, niin joku vitun vuokraluuseri Hervannasta alkaa mussuttamaan Orposta. Olen edelleen sitä mieltä että kaikki Kelan etuudet pitäisi lopettaa täysin. Aivottomille valkoisille nekruille ei tarvi antaa senttiäkään verorahoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyttiin Riikan työkokemusta, niin joku vitun vuokraluuseri Hervannasta alkaa mussuttamaan Orposta. Olen edelleen sitä mieltä että kaikki Kelan etuudet pitäisi lopettaa täysin. Aivottomille valkoisille nekruille ei tarvi antaa senttiäkään verorahoista.

        Olen eläkkeellä yli 40-vuoden työuran jälkeen, joten mussutan jollekin valkoiselle yhteiskunnan elätti viherpunikille niin paljon kuin haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eläkkeellä yli 40-vuoden työuran jälkeen, joten mussutan jollekin valkoiselle yhteiskunnan elätti viherpunikille niin paljon kuin haluan.

        Sinulla on attribuutio-ongelma leimatessasi muita eläteiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on attribuutio-ongelma leimatessasi muita eläteiksi.

        Heh, Heh.
        Osui ja upposi. Yhteiskunnan elätti rupesi projisoimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyttiin Riikan työkokemusta, niin joku vitun vuokraluuseri Hervannasta alkaa mussuttamaan Orposta. Olen edelleen sitä mieltä että kaikki Kelan etuudet pitäisi lopettaa täysin. Aivottomille valkoisille nekruille ei tarvi antaa senttiäkään verorahoista.

        Samaa mieltä. Kelan etuuksia käytetään härskisti hyväksi, esim erotaan vaikkei oikeasti ole erottu. Osoite vaan "poste restante".
        Kela-poliisit ehdottomasti kehiin. Näin toimii jo vakuutusyhtiöt ja tällä on saatu koijareita ja paljon kiikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Kelan etuuksia käytetään härskisti hyväksi, esim erotaan vaikkei oikeasti ole erottu. Osoite vaan "poste restante".
        Kela-poliisit ehdottomasti kehiin. Näin toimii jo vakuutusyhtiöt ja tällä on saatu koijareita ja paljon kiikkiin.

        Eihän mitään kallista kelapoliisia tarvita kun kaltaisesi naapurikyttääjät voivat hoitaa homman ilmaiseksi.


    • Anonyymi

      Riikka on ollut nuorena Särkänniemessä töissä.
      Ei ihme, että hallituskausi on alkanut kuin kummitusjuna. Kauhuja ja pelkoja on jatkollekin luvattu.

      • Anonyymi

        Kauhukabinetiksi saksalainen lehti hallituksen nimesi.
        😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhukabinetiksi saksalainen lehti hallituksen nimesi.
        😱

        Saksalaiset voisivat keskittyä niihin leireihinsä ja pitää turpansa kiinni.


      • Anonyymi

        ;-) hyvä läppä.


    • Anonyymi

      Tapaus Mikkel Näkkäläjärvi: Nyt puhuu kissansa menettänyt demarimummo – eläimet räjäytettiin, syntymäpäivästä tuli surujuhla!
      SDP:n eurovaaliehdokas Mikkel Näkkäläjärven vanhat rikostuomiot ovat nousseet esiin miehen historiasta. Näkkäläjärvi sai vuonna 2006 sakkotuomion eläinsuojelurikoksesta, kotirauhan rikkomisesta ja vahingonteosta.

      Lapin käräjäoikeuden mukaan Näkkäläjärvi tunkeutui 15-vuotiaana kolmen kaverinsa kanssa inarilaisen naisen mökkiin. He tappoivat naisen kissan. Näkkäläjärvi myönsi hakanneensa kissaa lapiolla.

      Mökki
      Rikospaikka. Tässä mökissä julmuudet tapahtuivat. Kuva: Poliisi.

      Surmaamisen jälkeen eläin poltettiin nuotiolla. Näkkäläjärven kaverit olivat käyneet mökillä paria päivää aikaisemmin. Pojat tappoivat tuolloin kahdeksan kissanpentua. Näkkäläjärvi ei osallistunut tähän tekoon.

      Seiska tavoitti Ritva Hepo-ojan, joka asui mökissä ja oli kissojen omistaja. 63-vuotias rouva kertoo muistavansa tapauksen hyvin.

      - Se oli pyhäinhäväistys. Se oli niin kamala tapahtuma, että olen yrittänyt unohtaa sen. Olisin tarvinnut henkistä apua, kun se tapahtui, Ritva muistelee.

      Rouvan mukaan pojat pääsivät mökkiin oveluudella.

      - Pojanpenikat olivat keksineet, että pienen pojan työntää ikkunasta, niin hän avaa sitten oven isommille. Sitten he pääsivät mellastamaan siellä.

      - He ruiskuttivat spraymaalia nukkuvien kissanpentujen silmiin ja juoksivat niiden perässä metsään. Sitten he teloivat kissat kituviksi. Sen jälkeen he sytyttivät risuilla nuotion ja ryhtyivät polttamaan pentuja. Lopulta he heittivät spraymaalipulloja tuleen, niin että kissat räjähtivät.

      Ritva kertoo soittaneensa itse poliisit paikalle.

      - Sitten minä vasta tajusin, että mitä oli tapahtunut, kun löysin emokissan kituvana palavasta nuotiosta. Siinä vaiheessa soitin poliisit paikalle. Silloin oli minun 50-vuotissyntymäpäiväni. Siitä tuli surujuhla – otin sen todella raskaasti.
      Rouvan mukaan mökki oli myös tuhottu. Saman todistavat poliisin kuvat rikospaikalta.

      - Astiakaappi oli vedetty alas sekä uuni oli laitettu päälle, jotta mökki palaisi. Onneksi olin katkaissut sähköt ukkosen takia edellisenä iltana.
      Ritva kertoo kissojen tappamisen olleen joka kesäinen ilmiö.

      - Kissoja katosi joka kesä. Yksi oli tapettuna rapun alla ja yksi kivenkolossa. Aina kun koulun kesäloma alkoi, niin kolmen ja neljän välillä yöllä alkoi kissoja kuolemaan, kun viereisellä nelostiellä ei ollut liikennettä.

      Ritva kertoo eläneensä varsin värikästä elämää. Hän on muun muassa asunut talvella 40 asteen pakkasella metsässä teltassa. Hän väittää joutuneensa kiusatuksi paikkakaunnalla siksi, että hänen isänsä oli hevosmies.

      - Asuin Ruotsissa 10 vuotta niin minua haukuttiin hurriksi. Minua on kiusattu täällä paljon.

      Ritva kertoo olevansa sydämeltään sosialidemokraatti.

      - Olen aina ollut sosialidemokraatti. Olen iloinen, että työväenpuolue voitti vaalit. En tosin voinut äänestää, kun minulla ei ole ollut henkilöllisyyskorttia moneen vuoteen.

      Tapauksesta ensimmäisenä uutisoi Helsingin Sanomat, jonka kirjoitusta Mikkel kommentoi Facebookissa:

    • Anonyymi

      Riikka on nuorena poiminut mansikoita. Niitä jakaa nyt parempiosaisille.

      • Anonyymi

        Haluaisin Riikan ihanat huulet "mansikkani" ympärille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin Riikan ihanat huulet "mansikkani" ympärille.

        Varo. Saattaa Purra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo. Saattaa Purra.

        Ei haittaa. Riikka on ihana ja fiksu Nainen.


    • Anonyymi

      Täysin kädetön?

    • Anonyymi

      Purra on ikityöttömien suosikki. Hekään eivät halua koskaan työkokemusta.

      • Anonyymi

        Mulla on työkokemusta 14 vuotiaasta lähtien ja silti olen nyt työtön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on työkokemusta 14 vuotiaasta lähtien ja silti olen nyt työtön.

        Entä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on työkokemusta 14 vuotiaasta lähtien ja silti olen nyt työtön.

        Olet varmaan saanut säästettyä pitkän työuran aikana muutaman sata tonnia, joten et ole ihan kusessa raha-asioiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on työkokemusta 14 vuotiaasta lähtien ja silti olen nyt työtön.

        Koita pärjätä ja kaikkea hyvää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on työkokemusta 14 vuotiaasta lähtien ja silti olen nyt työtön.

        Alotin työt 16v. Työtön olin vuoden, (40 vuoden työrupeaman jälkeen jäin työttömäksi), pidin vähän lomaa. Sitten hain töitä, tosin piti itse hakea, kukaan ei tullut kotiin niitä tarjoamaan, ja siitä työstä jään eläkkeelle.
        Tuleepi 50v työelämää täyteen. Lisäksi olen kasvattanut kaksi (2) veronmaksajaa, eivät jääneet loisimaan muiden taskuille. Olen kasvattanut, neuvonut sekä ohjeistanut lapseni, että töitä tarvii tehdä, että rahaa saa. Sitä ilman ei tule toimeen. Kouluja kävivät, mutta ammatikseen valitsi kumpikin ns duunarihommat ei valkokaulushommia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alotin työt 16v. Työtön olin vuoden, (40 vuoden työrupeaman jälkeen jäin työttömäksi), pidin vähän lomaa. Sitten hain töitä, tosin piti itse hakea, kukaan ei tullut kotiin niitä tarjoamaan, ja siitä työstä jään eläkkeelle.
        Tuleepi 50v työelämää täyteen. Lisäksi olen kasvattanut kaksi (2) veronmaksajaa, eivät jääneet loisimaan muiden taskuille. Olen kasvattanut, neuvonut sekä ohjeistanut lapseni, että töitä tarvii tehdä, että rahaa saa. Sitä ilman ei tule toimeen. Kouluja kävivät, mutta ammatikseen valitsi kumpikin ns duunarihommat ei valkokaulushommia.

        Nyt varmaan kullanmurusesi lakkoilevat muiden duunarien tavoin. Hyvä vanhempi kai kannustaa siihen, etteivät lapsukaiset hallituksen toimien vuoksi jossain vaiheessa joutuisi mieron tielle ja ahdinkoon.


    • Anonyymi

      SDP:n Näkkäläjärvi valehteli puolueelle – allekirjoitti paperin, jossa vakuutti kertoneensa mahdollisesta tuomiosta
      LK Mikkel Näkkäläjärvi
      Eurovaaliehdokas Mikkel Näkkäläjärvi valehteli SDP:lle rikostuomioistaan. LEHTIKUVA
      Luetuimmat
      NYT
      TÄNÄÄN
      VIIKKO
      Ison pientalovalmistajan konkurssi yllätti kokeneen juristin: ”Signaali siitä, että jotakin on pahasti pielessä”
      NÄYTÄ LISÄÄ
      SUOSITTELEMME SINULLE
      Kun olet kirjautuneena ilmaisella MTV-tunnuksella, tarjoamme sinulle listan uutisista, joiden uskomme kiinnostavan sinua

      Kirjaudu
      JULKAISTU 20.05.2019 18:18
      Eurovaaliehdokas Mikkel Näkkäläjärvi valehteli SDP:lle rikostuomioistaan.

      Ehdolle asettuessaan Näkkäläjärvi täytti ja allekirjoitti suostumuslomakkeen, jossa hän vakuutti kertoneensa puolueelle mahdollisesta rikostuomiosta. Näin Näkkäläjärvi ei kuitenkaan ollut tehnyt vakuutuksestaan huolimatta.

      SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne kertoi tänään, ettei puolue ollut tietoinen Näkkäläjärven rikoshistoriasta. Rinne luonnehti tekoja nuoren miehen erittäin ikäviksi hölmöilyiksi, joista Näkkäläjärvi on rangaistuksensa kärsinyt.

      –  Toivon, että mies on ymmärtänyt tilanteen ja ottanut opikseen. Hän on rangaistukset kärsinyt, Rinne sanoi.

      SDP:n järjestöpäällikkö Jenny Suominen kertoi, että puoluesihteeri Antton Rönnholm on keskustellut asiasta Näkkäläjärven kanssa.

      –  Puoluesihteeri kävi vakavan keskustelun Näkkäläjärven kanssa. Näkkäläjärvi on pahoillaan, ja hän on pyytänyt anteeksi, Suominen sanoi.

      –  Äänestäjien asia on arvioida, millainen painoarvo tällaisilla nuoruuden synneillä on. Meidän näkökulmastamme tärkeintä on, että hän on oppinut virheistään ja katuu.

      Löi kissaa ja ajoi humalassa
      Helsingin Sanomat kertoi eilen, että eduskuntapuolueista kaikkiaan viiden puolueen ehdokkailla on tuomioita vuosien 2004–2019 aikana. Perussuomalaisilla ehdokkailla on yhteensä neljä tuomiota. SDP:n, keskustan, kokoomuksen ja kristillisdemokraattien osalta puhutaan jokaisessa yhdestä ehdokkaasta.

      Näkkäläjärvi toi tämän jälkeen oman rikostaustansa julki. Näkkäläjärvi kertoi Facebookissa, että hänet on nuoruusvuosinaan tuomittu eläinsuojelurikoksesta hänen lyötyään kissaa. Lisäksi hän on saanut tuomion törkeästä rattijuopumuksesta.

      SDP ei tiennyt eurovaaliehdokas Näkkäläjärven rikoshistoriasta – taustalla eläinsuojelurikos ja rattijuopumus

      • Anonyymi

        Montako kertas ylläpito antaa postata tuota, huonosti kopioimaasi artilkkelia?

        Toivon Näkkäläjärvelle ja Krista Kiurulle menestystä SDP:n kokouksessa.


    • Anonyymi

      Miksi ministeri Kiuru valehtelee koulutuksensa ja ammattinsa?
      MikkoElo
      Mikko Elo
      14.8.2014 9:43
      päivitetty 14.8.2014 9:43
      121
      Suomen perustuslain mukaan ministerien tulee olla "rehellisiksi ja taitaviksi tunnettuja kansalaisia". Tässä keskityn pelkästään sanaan "rehellinen". Ministerien taidoissakin olisi kommentoitavaa, mutta siihen voidaan palata myöhemmin.

      Ehkä erikoisin tapaus nykyisessä hallituksessa on opetusministeri Krista Kiuru. Vielä pari vuotta sitten hän ilmoitti ammatikseen "opinto-ohjaaja" eduskunnan kalenterissa, ja se nimike säilyi vielä viime vuoden kalenterissa. Tänä vuonna sana "opinto-ohjaaja" on poistunut siitä yksinkertaisesta syystä, ettei Krista Kiurulla ole opinto-ohjaajan koulutusta.

      Eikä tässä vielä kaikki. Kiurun omilla sivuilla voimme lukea seuraavaa:"Olen 38-vuotias nuori nainen, koulutukseltani ja ammatiltani opettaja". Edelleen Kiuru ilmoittaa olevansa luonteeltaan aloitteellinen, toiminnallinen, avoin ja reilu, ei sentään rehellinen. Tosiasia on nimittäin se, ettei Kiuru ole sen enempää koulutukseltaan kuin ammatiltakaan opettaja. Hän on valtiotieteiden maisteri, jolla ei ole minkäänlaista opettajan pätevyyttä. Opettajan ammatti on varsin arvostettu ja vaatii tietyn tarkalleen määritellyn koulutuksen.

      Ministeri Kiuru on kyllä toiminut epäpätevänä opettajana niin Meri-Porin kuin Ulvilankin lukiossa opettaen sellaisia aineita kuin uskontoa, filosofiaa ja ilmaisutaitoa. Lisäksi hän on toiminut epäpätevänä opinto-ohjaajana, mutta eihän epäpätevänä tuntiopettajana toimiminen anna pätevyyttä ilman asianomaisten tutkintojen suorittamista.

      Vaikka opettajan tai opinto-ohjaajan ammattinimikkeet eivät ole suojattuja, kuten esim. lääkärin, ei kukaan, kaikkein vähiten ministeri voi valehdella koulutustaan ja ammattiaan. Kysymys on nyt, täyttääkö ministeri Kiuru perustuslain vaatimuksen "rehellinen kansalainen".

    • Anonyymi
    • onko äänestäjät antaneet luvan persuille ja kristillisille ja ruotsalaisille polkea työläisten oikeuksia............

    • Anonyymi

      Ainakin riikka tietää mistä leikata. Nautittuaan yhteiskunnan tukia ennen siirtymistään poliittiselle uralle hänellä on kokemusta laikkauksiin.
      Ehkä hänellä on omatunto alkanut koivertaan asioottomizta tuistaan.
      Toisin sanoen kokemusta on kuinka tukia voi käyttää väärin kuten riikkakin on tehnyt.
      Tukien asiantuntija vai katkera sosiaalipummi.

    • Anonyymi

      sanna oli sentään tottunut käsittelemään rahaa olihan se sokoksen kassalla töissä

    • Anonyymi

      Mikä köyhän tappais.Hallitus ,hyvä yritys sentään.

    • Anonyymi

      Toivottavasti päätyy työttömäksi nauttimaan omista leikkauksistaan.

    • Anonyymi

      Miun kämpissä on ollu varmaan pari vinkkiä kuinka päästään eroon ihmisistä. Kela etsivöt mustissa nahkatakeissaan kiertämään ovilla. Yöllä sisään ja päivällä uuniin

      • Anonyymi

        Teidät on jo ilmiannettu.


    • Anonyymi

      Riikka on ylivoimaisen pätevä varsinkin punavihreisiin naispolitikkoihin verrattuna .

      • Anonyymi

        Ehdottomasti.
        Tuo homma vaatii ja paljon.
        Jokainen näki, mikä kepuämmä oli "joo joo, pistetään miljardit maailmalle". Onneks siitäkin tantasta päästään.
        Nauroin makeesti, kun kepuämmä ilmotti vauvauutisensa "eihän sitä voi peitellä". Hahhahhaaa.. eihän kukaan edes huomaa sitä vaikka olis viimesillään, tulihan se yllärinä lmillekkin. Hahhahhaaaaa


      • Anonyymi

        Persu näkee märkiä unia laatikkopäästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti.
        Tuo homma vaatii ja paljon.
        Jokainen näki, mikä kepuämmä oli "joo joo, pistetään miljardit maailmalle". Onneks siitäkin tantasta päästään.
        Nauroin makeesti, kun kepuämmä ilmotti vauvauutisensa "eihän sitä voi peitellä". Hahhahhaaa.. eihän kukaan edes huomaa sitä vaikka olis viimesillään, tulihan se yllärinä lmillekkin. Hahhahhaaaaa

        Halvat ja alatyyliset unet persulla. Hänestä itsestää tuskin kukaan näkee muuta kuin painajaisia.


    • Anonyymi

      Purra tekee omien kykyjensä mukaan. Suomen talous on mittari.
      Äänestäjät tekevät johtopäätöksensä.

      • Anonyymi

        Tähän mennessä ei ole osannut tehdä muuta kuin velkaa ja suututtaa äänestäjänsä.


    • Anonyymi

      Kaupan kassasta huomasi sen, että laskutaito oli nolla, kun kone laski puolesta ja näytti, paljonko pitää antaa asiakkaalle rahaa takaisin.

      • Anonyymi

        Voi kun purrakin osaisi käyttää edes laskukonetta.


    • Anonyymi

      Eikös Purra eläny aikoinaan pelkillä sossun tuilla. Jostain 2005 vuodesta n.10v eteenpäin.

    • Anonyymi

      Kumpikaan ei ole päivääkään työtä tehnyt, kykypuolueen orpo ja äärioikeiston purra.

    • Anonyymi

      Lakko pilasi veronmaksajien piikkiin järjestämät pirskeetkin. No voi harmi...

    • Anonyymi

      Kateelliset hiljaa.

    • Anonyymi

      Riikka on söpö🤗

    • Anonyymi

      Mutta vain Tampereella...

    • Anonyymi

      Riikan taloustietämys on edellisen hallituksen ministereihin verrattuna parasta A-luokkaa .

    • Anonyymi

      Purralla on lättäperse ja tissit roikkuu ku vihikoiran korvat.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2859
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      403
      2752
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2220
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      78
      1924
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      70
      1893
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1803
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1794
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1738
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1542
    Aihe