Ideaparkin Naughty Burgerin yhteydessä näkyy olevan myös
Dif Döner. Onko joku jo testannut sen ?
https://difdoner.fi/
Dif Döner Kebab
20
1237
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää ourolta, moon syäny vaan maitoperunoota ja leipäressua. Ei tuallaasihin, onko eres kristillinen paikkakaan.
- Anonyymi
Haisoo niin pahalta, jotten viitti mennä sinne.
- Anonyymi
Moon tottunu käymähän grillillä, siältä saa hampurilaasen kans maitua.
- Anonyymi
Diffin rulla-döner ok. maitua saa.
- Anonyymi
Elcebon tarjonta riittää meikäläiselle ja uudet tilat todella siistit. Niiden viereen saa aina auton parkkiin, ei tarvi kävellä 500m. https://www.elcebo.fi
- Anonyymi
Maksaa kuule se autoparkki keskustas, lähin ilmainen parkkipaikka on anttilan parkkipaikka, ja sieltä saa kävellä melkein kilometrin. Ja kun ei niitä parkkimittraeita osaa kukaan käyttää, joskus kokeelin eikä millään onnistunu, rahan vaan imaasi eikä sylkäässy mitään pilettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksaa kuule se autoparkki keskustas, lähin ilmainen parkkipaikka on anttilan parkkipaikka, ja sieltä saa kävellä melkein kilometrin. Ja kun ei niitä parkkimittraeita osaa kukaan käyttää, joskus kokeelin eikä millään onnistunu, rahan vaan imaasi eikä sylkäässy mitään pilettiä.
Kannattaa opetella käyttämään. Euron parkkimaksulla ehtii jo kepappia laittaa tuulensuojaan vattan täydeltä, eikä tuo p-maksu ole mikään ongelma kun ruuat saa halvemmalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa opetella käyttämään. Euron parkkimaksulla ehtii jo kepappia laittaa tuulensuojaan vattan täydeltä, eikä tuo p-maksu ole mikään ongelma kun ruuat saa halvemmalla.
Mä en periaatteestakaan maksa pysäköönnistä, kun ilimaasiakin paikkoja on tariolla. Euro on joillekkin isoo raha, sillä saa jo kilon perunapussin, ei sitä parkkimaksuhun haaskata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en periaatteestakaan maksa pysäköönnistä, kun ilimaasiakin paikkoja on tariolla. Euro on joillekkin isoo raha, sillä saa jo kilon perunapussin, ei sitä parkkimaksuhun haaskata.
Onpahan typerä periaate.
- Anonyymi
"Elcebon tarjonta riittää meikäläiselle ja uudet tilat todella siistit. Niiden viereen saa aina auton parkkiin, ei tarvi kävellä 500m. "
----------------
Cebo alko viime talvena laittaa sen hyvä kaaliraasteen tilalle jotain punasta maantienojasta poimittua paskan makusta rikkaruohoa. En syä enää sitä paskaa!
DIF paljon paree ja Törnävällekin on tulossa joku uusi keba-paikka. - Anonyymi
Grillille kun menöö pesäpallokentän vierehen, nii ei maksa pysäköönti mitään, eikä tartte syärä turhia salaatteja ja muita jäniksen ruakaa.
- Anonyymi
Et taira enää päästä autosta ylähä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taira enää päästä autosta ylähä.
En pääsekkään. Huuran auton ikkunasta notta tuakaa mulle ruakaaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pääsekkään. Huuran auton ikkunasta notta tuakaa mulle ruakaaa!
Siinä on yks syy kaupunkilaisten(osan)lihoomiseen niin äkkiä kun tänne on tullu niin paljon noita kissanliha kebab paikkoja ja hampurilais paikkoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on yks syy kaupunkilaisten(osan)lihoomiseen niin äkkiä kun tänne on tullu niin paljon noita kissanliha kebab paikkoja ja hampurilais paikkoja
Se on juurikin näin.
- Anonyymi
Oikia mies ei pelekää naisistuvansa ruokaa syöressä.
- Anonyymi
Ihan paskaa kebabia DIFfillä. Lihaa niin vähän ettei sitä maista ja suurin osa kasvksia ja nekään ei mitään hyviä vaan jotain maantienlaidalta poimittua roskaa.
- Anonyymi
Puhut ouroosti. Mä en leiki sun kans. Moon oikias.
- Anonyymi
DIF myy vain kasviskebabeja. Ei niissä lihaa kuulukaan olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623