Rahasta on pulaa, kun kaikesta leikataan,

Anonyymi-ap

onko teidän parisuhteessanne keskustelu prostituution aloittamisesta. Vaimohan istuu käytännössä lompakon päällä ?

23

939

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä on tuo keskustelu käyty jo vuosi sitten. Vaimolla on aamuvuorotyö ja hän on etsinyt luotettavia hanhoja herrasmiehiä joiden luona hän käy virallisesti siivoamassa , mutta käytännössä hän harrastaa seksiä heidän kanssaan. Olisko tuollainen 15 papan ryhmä, siitä tienaa 2000 ,-€ kuukaudessa pimeänä.

      • Anonyymi

        Paljon rahaa kelpaisi mullekin pimeät tulot kun verottaja vie liikaa työssäkäyvältä, mutta aika monta ukkoa. Eli aika halvalla lähtee per ukko.


    • Anonyymi

      Meillä on mietitty että myytäisiin live kuvaa seksistämme.

      • Anonyymi

        Netti on täynnä liven tarjoajaa kuvaa 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netti on täynnä liven tarjoajaa kuvaa 😂

        Hankkikaa apinasuodatin ensin jottei näyttö hajoa 😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankkikaa apinasuodatin ensin jottei näyttö hajoa 😅🤣

        No sinä olet varmaan jo hankkinut. Monenko näytön jälkeen tajusit sen.


    • Anonyymi

      Ei koska ei ole mikään jakorasia huora

      • Anonyymi

        Mistäs tiedät kun kyyläät täällä muijas menee maailmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs tiedät kun kyyläät täällä muijas menee maailmalla.

        Sää mää ja bää itse kyyläri buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää itse kyyläri buaahaa

        Katos vaan niinpä taas oletkin.. Sun vajavaisesta ulos annistasi ei voi erehtyy. Otappa aapinen kätees ja opettele oikeita sanoja.


    • Anonyymi

      Tälläisinä aikoina voi myös saada halvalla. Ne on voittajia kellä rahaa on.

    • Anonyymi

      Mix naista tulee nimitellä prostituutioksi tai huoraksi, se on halventavaa, nimitelkää palvelun tarjoajaksi, siitä ei loukkaannu kukaan.

    • Anonyymi

      Olen erittäin hyvin toimeentuleva +50v mies. Rahaa minulla on yllin kyllin. Olisi kiva olla jonkun nuoren naisen sugar daddy ja rahoittaa häntä.

      • Anonyymi

        Minne ikäinen on korkeintaa sun mielestä nuori nainen? Enpä taida uskoa. Ois kiva kun ois tällänen järjestely jonkun kanssa. Mutta si joskus ku yrittää järjestää tälläistä niin ukko häviää tai on tarjoamassa nii vähän rahaa että mä en kyllä lähe sellaisella hinnalla mihinkään. Varsinkaan ku haluisin yhden hyvän järjestelyn enkö useita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne ikäinen on korkeintaa sun mielestä nuori nainen? Enpä taida uskoa. Ois kiva kun ois tällänen järjestely jonkun kanssa. Mutta si joskus ku yrittää järjestää tälläistä niin ukko häviää tai on tarjoamassa nii vähän rahaa että mä en kyllä lähe sellaisella hinnalla mihinkään. Varsinkaan ku haluisin yhden hyvän järjestelyn enkö useita.

        Viiskymppiä voin sulle tarjota..sillä saat ruokaa 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viiskymppiä voin sulle tarjota..sillä saat ruokaa 😍

        Haet kumminkin sen kelalta. Hehheheee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne ikäinen on korkeintaa sun mielestä nuori nainen? Enpä taida uskoa. Ois kiva kun ois tällänen järjestely jonkun kanssa. Mutta si joskus ku yrittää järjestää tälläistä niin ukko häviää tai on tarjoamassa nii vähän rahaa että mä en kyllä lähe sellaisella hinnalla mihinkään. Varsinkaan ku haluisin yhden hyvän järjestelyn enkö useita.

        Mikä olisi sinulle sopiva summa / kk ?
        Nainen saisi olla 30-40v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä olisi sinulle sopiva summa / kk ?
        Nainen saisi olla 30-40v.

        No mä oon sopivasti tohon väliin 35. Mutta uskon että asut kaukana...? Sponssi ja mitä siihen kuuluu riippuisi tietysti siitä mihin olet valmis ja päästäiskö sopuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä oon sopivasti tohon väliin 35. Mutta uskon että asut kaukana...? Sponssi ja mitä siihen kuuluu riippuisi tietysti siitä mihin olet valmis ja päästäiskö sopuun.

        No kerro kerro


    • Anonyymi

      Mulla nyt ei oo vaimoo, mutt.a oon keskitason näyttelijä. Kerran anelin (rapulassa) fattarouvalta ruokarahaa ja tää anto satasen ennakkona. Myöhemmin kuulin, että hän oli heltynyt niin paljon.että möi itseään, pelastaakseni hauraan elämäni. Tarinan opetus: mene teatterikouluun!

    • Anonyymi

      MENE OIKEISIIN TÖIHIN, MUUTA NEUVOA EI TULE.
      PROSTITUUTIO KUULUU KRIMINALISOIDA.

    • Anonyymi

      Kuule mä oon kyllä töissä. Mutta se ei tähän liity mitenkään.

      • Anonyymi

        KÄSKE VAIMON MENNÄ OIKEISIIN RÖIHIN EIKÄ HUORAAMAAN NIIN ON SITÄ RAHEA.


    Ketjusta on poistettu 94 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe