Emme omista palstaa..

Jos jollekulle tulee mieli puhua palstalla jotain ei niin sopivaa tai joidenkin mielestä lipevää.. tänne vaan kyllä täällä tilaa on. Mielensä pahoittavat voivat lukea tai olla lukematta.

Me rekatut emme omista palstaa, te anonyymit voitte skipata meidän rekattujen keskustelut jos ne, niin kamalasti ottaa teitä päähän..😊

Eipä mulla muuta, kuin parempaa päivää kaikille palstalaisille☺️

38

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No jos korkkaamaan pääsis niin ehkä tässä sitten rauhoittuisi 🙂. Ja korkkaamisella tarkoitan muuta kuin jonkin nesteen dokaamista. Nuo kaksi asiaa kietoutuvat kuitenkin toisiinsa sillä kuten yleisesti tiedämme, viina on se doping parisuhteiden ja vastaavien kannalta. Se on mielekkään elämän mahdollistaja. Korkki pysyy kiinni (ei tietenkään kokonaan) sen jälkeen kun on löytänyt itselleen sen oman vastinkappaleensa. Ne ketkä dokailevat, narkkaavat tai vastaavaa jo suhteessa ollessaan niin ikävää lätkäistä totuus vasten heidän kasvojaan mutta silloin ihminen on vain yksinkertaisesti tyhmä ja ansaitsee kärsiä sen seurauksena. Jos ei osaa arvostaa elämän positiivisia puolia niin kantapään kautta sitten. Joillakin tulee se hengen menetys ennenkuin ne oppivat arvostamaan elämää.

• Juu kyllä tänne palstalle mietteitä mahtuu. Jos et korkkaa juomaa, niin mitä suunnittelit korkkaavasi🤔

• Minusta korkaamisen varsinainen merkitys on suklaakonvehtirasian avaaminen.
        Sulkeahan sitä ei sen jälkeen tarvitsekaan.

• Älä älä, kyllä minä omistan. 😌

• Taino ainakin kasvattelen satoa sillä palstalla, lainapalstalla. 😄

• Huitale kirjoitti:

Taino ainakin kasvattelen satoa sillä palstalla, lainapalstalla. 😄

Mä sanoisin näin, että me rekatut nyt vaan satutaan pistämään silmään.. hyvässä ja huonossa. Eli nyt tuli kauhee haloo.. niin ja jos siis ihan vaan pyydän, että älä lue mitkä älöttää, niin sitten olenkin jo palstan omistaja😁

• Haaveilija39 kirjoitti:

Mä sanoisin näin, että me rekatut nyt vaan satutaan pistämään silmään.. hyvässä ja huonossa. Eli nyt tuli kauhee haloo.. niin ja jos siis ihan vaan pyydän, että älä lue mitkä älöttää, niin sitten olenkin jo palstan omistaja😁

Been there, I know it. 🤣

• Mitä!? Eikö tämä olekaan minun palstani?

• Palstakamu kirjoitti:

Mitä!? Eikö tämä olekaan minun palstani?

Tämä voi olla, mä tarkoitin omaa puutarhapalstaani omassa pihassa. 😄

Tai ei se mun oma ole, mutta lainassa mieheltäni.

• Huitale kirjoitti:

Tämä voi olla, mä tarkoitin omaa puutarhapalstaani omassa pihassa. 😄

Tai ei se mun oma ole, mutta lainassa mieheltäni.

No nyt minun pitää sitten saada sekin palsta. Kaikki palstat ovat minun!

• Palstakamu kirjoitti:

Minunkin tutut on luullut tämän palstailun olevan joku kerho😂 eli yrttejä tässä vaan viljellään😬

• Palstakamu kirjoitti:

Sitten sun täytyy iskeä mun mies ja häätää mut pois tältä tontilta. 😉

• Huitale kirjoitti:

Sitten sun täytyy iskeä mun mies ja häätää mut pois tältä tontilta. 😉

Öö 😳

• Palstakamu kirjoitti:

Öö 😳

Ja mikäli onnistut, niin pliis lupaathan pitää mun istutuksistani hyvää huolta. Oon upottanut niihin rahaa satoja euroja ja monia työtunteja. Olis sääli, jos ne lakkaisi kukkimasta ja kukoistamasta. 🙏😃

• Huitale kirjoitti:

Ja mikäli onnistut, niin pliis lupaathan pitää mun istutuksistani hyvää huolta. Oon upottanut niihin rahaa satoja euroja ja monia työtunteja. Olis sääli, jos ne lakkaisi kukkimasta ja kukoistamasta. 🙏😃

Ps. En itke, jos mut syrjäyttää joku itselleen parempi, perustaisin uuden kodin ja vähintään yhtä kivan, kun nytkin muualle. Mutta harmittaa, jos pihapiiri rupee näyttämään taas ihan perseelle, kun just oon saanu vaivalla sen näyttävämmäksi. Ja talolle arvoa senkin myötä.

• Huitale kirjoitti:

Ps. En itke, jos mut syrjäyttää joku itselleen parempi, perustaisin uuden kodin ja vähintään yhtä kivan, kun nytkin muualle. Mutta harmittaa, jos pihapiiri rupee näyttämään taas ihan perseelle, kun just oon saanu vaivalla sen näyttävämmäksi. Ja talolle arvoa senkin myötä.

Kaipaisitko sitä oikeasti? Että pääsisit tavallaan kunnialla eroon ukosta? Minulla on kyselyikä.

• Palstakamu kirjoitti:

Kaipaisitko sitä oikeasti? Että pääsisit tavallaan kunnialla eroon ukosta? Minulla on kyselyikä.

Heh, en. Mutta haluan kunnioittaa hänen oikeuttaa rakastaa, tykätä what ever ihmistä, joka tunteita herättää. Mikäli se en ole minä, miksi ihmeessä roikkuisin hänen tiellään täällä? 😊

• Huitale kirjoitti:

Heh, en. Mutta haluan kunnioittaa hänen oikeuttaa rakastaa, tykätä what ever ihmistä, joka tunteita herättää. Mikäli se en ole minä, miksi ihmeessä roikkuisin hänen tiellään täällä? 😊

Tokihan minäntiedän, etten itse ole lähdössä mihinkään, ellei hän löydä jonkun toisen tai halua erota minusta muusta syystä. Minulle riittää meidän välit näinkin, ainakin vielä. Mikäli joskus ei enää riitä, meidän pitää jutella, kuten Harmis aina kuittailee. 🤣

• Huitale kirjoitti:

Tokihan minäntiedän, etten itse ole lähdössä mihinkään, ellei hän löydä jonkun toisen tai halua erota minusta muusta syystä. Minulle riittää meidän välit näinkin, ainakin vielä. Mikäli joskus ei enää riitä, meidän pitää jutella, kuten Harmis aina kuittailee. 🤣

Tiedän putoavani jaloilleni, olen aina pudonnut. Ei ole maailmanloppu, jos ei ikuisesti yhdessä olla, kunhan lasten kanssa toimitaan kuten järkevät aikuiset, kavereina. 🙂

Eikä kumpikaan kiusaa toisiaan millään.

• Kiitos...kivaa päivää sullekin. Niin kyllä munkin mielestä tänne kaikki mahtuu.🙂.

• Se on välillä vaikeeta jos toisilla on hauskaa. Vittuilla ja haukkua voi palstalla kyllä mutta jos sattuu joillain oleen hauskaa se vasta karmeeta onkin.🙂.

• Just niin, minäkin osaan vältellä muiden kirjoituksia jos ne tekee minulle epämiellyttävän olon.

• Anonyymi

Minä omistan koko palstan. Lisäksi omistan koko maapallon ja 99% universumista.

Ainakin omasta mielestäni.

>simiti<

• 🤭 👍🏼

• Anonyymi

Minua niin ahdistaa tämä semantiikka naisena esiintyvä mies, en tiedä enää miten olla

• Olet koominen persoona😄

• Se ahdistus on helppo ratkaista koska todellisuudessahan ei ole oikeasti mitään naisena esiintyvää miestä joten siitä ei voi ahdistuakaan.😄.

• Tiedätkö edes mitä omista housuistasi löytyy?

• No voihan nää jutut skipata, mutta anonyymillä ei ole vellikelloa, sen pitää selaamalla etsiä oma kommentti esinerkiksi välillä, onko siihen vastattu. Jos ketjuun tulee yhden oksan kohdalle 100 viestiä/30min heippahei kivakiva-viestejä, ketju venyy ja oms viesti tippuu pitkän matkan päähän.

Ja itseänikin välillä kiinnostaa muiden kommentit...niin on välillä työlästäkin etsiä, missä se seuraava kommentti on, kun välissä on se sata viestiä aiheeseen liittymätöntä.

Niin ja joskus kun itse vastaa jotain ja jotkut äityy juttelee sen perään, on se sata viestiä sit toisten heipparallaaviestejä vellikellossa. Sekin on välillä hiukka häiritsevää.

Ehkä täällä vois olla se yksityisviestimahdollisuus, niin pääsivulle ei tulis hässäkkää.

• No tämän kyllä ymmärrän, että ärsyttää.

Itsellä on myös jäänyt vastaamatta, kun olen vaan kuitannut saapuneet viestit luetuiksi..

No tämän kyllä ymmärrän, että ärsyttää.

Itsellä on myös jäänyt vastaamatta, kun olen vaan kuitannut saapuneet viestit luetuiksi..

Joo. No kävin tuossa laittaa koneeseen pyykit ja suihkussa, niin jotain 17 viestiä bellikellossa. 15 ehkä yhden kommentin perään keskinäistä vääntämistä parin kolmen kanssa ja mulle osoitettuja ehkä 2-3.

• Disseisback kirjoitti:

Joo. No kävin tuossa laittaa koneeseen pyykit ja suihkussa, niin jotain 17 viestiä bellikellossa. 15 ehkä yhden kommentin perään keskinäistä vääntämistä parin kolmen kanssa ja mulle osoitettuja ehkä 2-3.

🙈… juu ei kiva ymmärrän.. mutta kaikki saavat temmeltää😬

🙈… juu ei kiva ymmärrän.. mutta kaikki saavat temmeltää😬

No eipä sille tavallaan mitään voi, koska se on mahdollista.

Ja toisaalta se on osa keskustelijoiden kasvuprosessia. 😊

• Anonyymi

Mahtaako olla palstan laita samalla tolalla, kun mainittemattomien asiakasomistajien (piip ryhmä, koska en mainosta). Eli kaikille kuuluu osanen, mut enempi ottaa ku antaa. Joku on sanonu, et totuus löytyy kaurapuurosta. Mut keliaakikko se ei voinu olla.

• Se oli Lama siis bändi joka "lsuloi" niin.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Se oli Lama siis bändi joka "lsuloi" niin.🙂.

Juu, nii se on. Parempi nimenä bändillä, saati aikaudella.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, nii se on. Parempi nimenä bändillä, saati aikaudella.

Juu on.🙂.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3076
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2503
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2492
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2168
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      246
      1781
    6. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      463
      1749
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      101
      1729
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1624
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1567
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      22
      1384
    Aihe