Testimalli, miten kahdenkeskiset juttelut voidaan erottaa omaksi ketjuksi. Lisäksi kun tämän laittaa anona ja vastaa itse rekattuna, mihin voi turista sen toisen kaa, ei tuu muuta pas.aa niin paljoa vellikelloon.
T: Disse-anona..
Hei, Haaveilija, turistaan tähän.
89
708
Vastaukset
Sit tähän Haaveilija voit vastata. 😊
Haaveilija39 kirjoitti:
No, niin kuis hurisee? Mä lähen nyt lenkittää koiraa tuonne sateeseen🙈
Tässä syön samaa sapuskaa, kun eilen. Vähän pyykkiä pesin ja ei tässä muuta tartte, kun kohta ois töihin lähtö taas, mut vika yö. 😊
Disseisback kirjoitti:
Tässä syön samaa sapuskaa, kun eilen. Vähän pyykkiä pesin ja ei tässä muuta tartte, kun kohta ois töihin lähtö taas, mut vika yö. 😊
Mä yritän tässä siivoskella.. huomenna on työpaikan virkistyspäivä. Eli viikonloppu yhtäjuhlaa🥳🙌🏻
Lapset lähtee mökille.Haaveilija39 kirjoitti:
Mä yritän tässä siivoskella.. huomenna on työpaikan virkistyspäivä. Eli viikonloppu yhtäjuhlaa🥳🙌🏻
Lapset lähtee mökille.No mun pitäis siivoilla täällä töissä. Sit muistaa katsoo tulot ja menot, kun tytön elatukset menee uusiin puihin kun se muutti asumaan itsekseen. Sitten pitäis hoitaa pankkihommia ja vakuutustarjous käydä läpi.
Mutta huomenna alkaa taas vapaat ja enköhän mä kellaria taas tongi. Oikeastaan sieltä pitäis taas ajaa tavaraakin ulos aikalailla...sit kaivaa viemäreitä auki jajajaja...
Mutta katsotaan nyt... :o)Haaveilija39 kirjoitti:
Lapset lähtee mökille.Jumanleissön mikä savotta on etsiä kaikki menot ja tulot...vaikka aika hyvin ne löytyy pankin sivuilta jo.
Sitten vakuutusyhtiöitä tässä vähän koitan kilpailuttaa, mutta aika pitkällä on tää uus tarjous...pitää paljon viilata alaspäin...melkein 300 euroa oli eroa kaikilla/vuosi...ja tapiolasta saa vielä ääsboonuksia. :oD
Nyt pitäis vielä tää työmaa siivoilla tässä ja olikohan mitä muuta.... ??? Niin no on tossa vähän töitäkin ollut sivussa. :oDHaaveilija39 kirjoitti:
Lapset lähtee mökille.Vähänkö mä olen kateellinen.😄. Mulla on huomenna synttärit ja jos haluu viikonloppuna lähtee sitä juhlistaa pitäis lähtee yksin kun ei oo sopivaa seuraa. Itseasiassa vähän ihan oikeesti harmittaa.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Vähänkö mä olen kateellinen.😄. Mulla on huomenna synttärit ja jos haluu viikonloppuna lähtee sitä juhlistaa pitäis lähtee yksin kun ei oo sopivaa seuraa. Itseasiassa vähän ihan oikeesti harmittaa.🙂.
Eikös sulle tule 45 täyteen? Missä sun sukulaiset, vietättekö välisynttäreitä🥳
Haaveilija39 kirjoitti:
Eikös sulle tule 45 täyteen? Missä sun sukulaiset, vietättekö välisynttäreitä🥳
44v onhan tuossa broidi perheineen ja mutsi tietysti mutta eipä perheen kesken oo tullu vuosiin mitenkään erityisesti juhlittua. Eipä siellä viihteelläkään oo tullu käytyä niitä juhlistaan aikoihin mutta nyy olis tosissaan tehny mieli lähtee niin harmittaa hiukan.🙂. Tai voinhan mä yksinäänkin lähtee ei sitä tiedä mihin se päätyis mutta ei se oikeen houkuttele silti.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
44v onhan tuossa broidi perheineen ja mutsi tietysti mutta eipä perheen kesken oo tullu vuosiin mitenkään erityisesti juhlittua. Eipä siellä viihteelläkään oo tullu käytyä niitä juhlistaan aikoihin mutta nyy olis tosissaan tehny mieli lähtee niin harmittaa hiukan.🙂. Tai voinhan mä yksinäänkin lähtee ei sitä tiedä mihin se päätyis mutta ei se oikeen houkuttele silti.😊.
Totta yksin on vähän tylsempää. ☹️
Haaveilija39 kirjoitti:
Totta yksin on vähän tylsempää. ☹️
On ei siinä oikeen oo samaa fiilistä...sit tietysti jos törmää kivaan seuraan mutta se nyt on ihan arpapeliä käykö niin.🤷♂️🙄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Vähänkö mä olen kateellinen.😄. Mulla on huomenna synttärit ja jos haluu viikonloppuna lähtee sitä juhlistaa pitäis lähtee yksin kun ei oo sopivaa seuraa. Itseasiassa vähän ihan oikeesti harmittaa.🙂.
Onnea mikkojuhan paljon tuli täyteen🥳🎂🎁
Mikkojuhan kirjoitti:
Se tulikin ilmi jo tässä onnea🎈😅🥳🍨
valtakunta kirjoitti:
Onnea mikkojuhan paljon tuli täyteen🥳🎂🎁
Kiitos paljon. No nyt tuli 44v😊.
valtakunta kirjoitti:
Se tulikin ilmi jo tässä onnea🎈😅🥳🍨
Kiitos sun onnittelut lämmittää paljon.😀.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No, niin kuis hurisee? Mä lähen nyt lenkittää koiraa tuonne sateeseen🙈
Vähän hengetön ratkaisu ylläpidolta olla poistamatta tätä hekohekoprofiiliasi mies, sitä ei vain pääse katsomaan, mutta mielikuvitusta voi ruokkia noin muuten
Anonyymi kirjoitti:
Vähän hengetön ratkaisu ylläpidolta olla poistamatta tätä hekohekoprofiiliasi mies, sitä ei vain pääse katsomaan, mutta mielikuvitusta voi ruokkia noin muuten
Olisit ollut miiteillä, niin ei tarttis arpoa. 😁
Disseisback kirjoitti:
Olisit ollut miiteillä, niin ei tarttis arpoa. 😁
Miksi pitäisi todistaa mitään tyypille, joka lymyilee varjoissa? Kysyn vaan. 😆
Todistusvastuu menee kyllä toisinpäin...nuubi!Disseisback kirjoitti:
Jumanleissön mikä savotta on etsiä kaikki menot ja tulot...vaikka aika hyvin ne löytyy pankin sivuilta jo.
Sitten vakuutusyhtiöitä tässä vähän koitan kilpailuttaa, mutta aika pitkällä on tää uus tarjous...pitää paljon viilata alaspäin...melkein 300 euroa oli eroa kaikilla/vuosi...ja tapiolasta saa vielä ääsboonuksia. :oD
Nyt pitäis vielä tää työmaa siivoilla tässä ja olikohan mitä muuta.... ??? Niin no on tossa vähän töitäkin ollut sivussa. :oDPienten päiväunien jälkeen taas ihmistenkirjoissa🙈
Mikkojuhan kirjoitti:
Hyvää myöhästynyttä onnen toivotusta🥳
Haaveilija39 kirjoitti:
Kiitos paljon. Sun onnittelut merkitsee paljon ja lämmittää sydäntä.☺️🤗.
Haaveilija39 kirjoitti:
Kuinkas sun virkistyspäivä on mennyt? Onko ollut hauskaa? Toivottavasti.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kuinkas sun virkistyspäivä on mennyt? Onko ollut hauskaa? Toivottavasti.😊.
No niin hauskaa, että tulin kotiin ajoissa. 😂Työkaveri sairastui, niin ei ollut oikein fiilistä lähteä äijä porukassa jatkoille. Nukuin siis ”päiväunet” nyt pitäis saada unenpäästä kiinni..
Haaveilija39 kirjoitti:
No niin hauskaa, että tulin kotiin ajoissa. 😂Työkaveri sairastui, niin ei ollut oikein fiilistä lähteä äijä porukassa jatkoille. Nukuin siis ”päiväunet” nyt pitäis saada unenpäästä kiinni..
Harmi sä kun niin sitä odottelit ja fiilistelit. Oon pahoillani sun puolesta. Ei tunnu itelläkään oikeen siltä että sais nukahdettua vaikka saattais vähän ramastakin.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Harmi sä kun niin sitä odottelit ja fiilistelit. Oon pahoillani sun puolesta. Ei tunnu itelläkään oikeen siltä että sais nukahdettua vaikka saattais vähän ramastakin.🙂.
No aina ei voi bileet mennä kuin miitissä.😉😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Öitä😴
Haaveilija39 kirjoitti:
Öitä😴
Hyvää yötä ja levollisia (saa ne tuhmiakin olla.😍😁.) unia. Nuku hyvin!🤗.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Haa nyt mä siis voin hyökätä tänne terrorisoimaan.🤪😂.
Haaveilija39 kirjoitti:
Just näin😂😂
Voisin jatkaa tähän vielä jotain muuta tuosta nuoleskelusta mutta jätetään ny sanomati.😘☺️😁.
Näkeeks nuoleskeluketjun aloittaja tään? Huhuu? 😁
Tuutko lätisee...voin lipaista sua korvan takaa, että saat säkin jotain. 🤣No tälläisen ketjunhdn vois laittaa otsikolla turinanurkka ja sit jokainen vois huhuilla toisiaan...
Välillä uusi, kun on täynnä...😊
Nikkiä ei ehkä toinna aloituksessa mainostaa..🤔Se olis hyvä joku sellanen yks paikka mistä löytäis kaikki paikalla olijat ja vois siellä käydä pyytään jutteleen tai moikkaan ettei tarvi tehdä sitä jossain toisen ketjussa missä satut jonkun näkemään..🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Se olis hyvä joku sellanen yks paikka mistä löytäis kaikki paikalla olijat ja vois siellä käydä pyytään jutteleen tai moikkaan ettei tarvi tehdä sitä jossain toisen ketjussa missä satut jonkun näkemään..🙂.
No tämäntapaisillahan se onnistuu. Sitten noi varsinaiset asiaketjut ois erikseen. 😊
Disseisback kirjoitti:
No tämäntapaisillahan se onnistuu. Sitten noi varsinaiset asiaketjut ois erikseen. 😊
Vois onnistua mutta vois olla hankalaakin kun sitten kaikki ketkä ei satu pitämään ihmisistä ketkä siihen ketjuun liittyy ja sitä käyttää niin sen/niiden kimppuun kävis kaikki perseilijät ja yrittäis sen homman sabotoida jotenkin. Mutta aina kannattaa tietysti yrittää jos se lisäis sopua palstalla.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Vois onnistua mutta vois olla hankalaakin kun sitten kaikki ketkä ei satu pitämään ihmisistä ketkä siihen ketjuun liittyy ja sitä käyttää niin sen/niiden kimppuun kävis kaikki perseilijät ja yrittäis sen homman sabotoida jotenkin. Mutta aina kannattaa tietysti yrittää jos se lisäis sopua palstalla.🙂.
Ripä perskärpäsistä täällä eroon pääse...mut sit vaan ignooraa. 😁
Disseisback kirjoitti:
Ripä perskärpäsistä täällä eroon pääse...mut sit vaan ignooraa. 😁
No ei pääse kyllä mitenkään.🙂.
Lirps, lurps ja slörp. Ehkä toi viimeinen oli vähän liikaa?
Muuten ok, mutta mä inhoan sanaa turina. Minä kun en turise, vaan keskustelen, kommentoin, argumentoin. 😅
Turina sanasta tulee mieleen pierun räminä pönttöön paskalla käydessä.No tarkoitushan joillain on vain ärsyttää, mutta näistä ketjuista vois tehdä tapa. Sittenhän tänne voi sellaiset kirjoitella niitä näitä, eikä tietty porukka pääse kiukkuamaan. 😁
Mulla on kyllä veikkaus tästäkin, mutta pidän sisällä ja katson kuin käy. 😁Disseisback kirjoitti:
No tarkoitushan joillain on vain ärsyttää, mutta näistä ketjuista vois tehdä tapa. Sittenhän tänne voi sellaiset kirjoitella niitä näitä, eikä tietty porukka pääse kiukkuamaan. 😁
Mulla on kyllä veikkaus tästäkin, mutta pidän sisällä ja katson kuin käy. 😁"Mulla on kyllä veikkaus tästäkin, mutta pidän sisällä ja katson kuin käy. "
Valuuko vesi ylöspäin? 😂randombypasser kirjoitti:
"Mulla on kyllä veikkaus tästäkin, mutta pidän sisällä ja katson kuin käy. "
Valuuko vesi ylöspäin? 😂En kommentoi...😄
Pojat arvatkaa miksi ei kannata kuunnella juoppohullun päiväkirjaa töissä ollessa?🙈
Disse ei saa kommentoida.😋Ne huutonaurut parin minuutin välein ja kuset pöksyissä ei varsinaisesti ole se mitä työnantaja tilasi? 😂
randombypasser kirjoitti:
Ne huutonaurut parin minuutin välein ja kuset pöksyissä ei varsinaisesti ole se mitä työnantaja tilasi? 😂
No siis se kyllä, että kun hihittelen itsekseni. Eikä kukaan tiedä mille nauran. 🤣Piste tästä. 👍🏼
Mutta vielä jotain muuta😜Haaveilija39 kirjoitti:
No siis se kyllä, että kun hihittelen itsekseni. Eikä kukaan tiedä mille nauran. 🤣Piste tästä. 👍🏼
Mutta vielä jotain muuta😜Jaa'a, nyt meni vaikeaksi... Olen itte sille hirnunut vedet silmissä ja kuset housuissa, maha aivan kipeänä ja sellaista, mutta en kyllä ole sitä töissä kokeillut ikinä. Paitsi että suosittelin lämpimästi työkavereille aikanaan ja sain tartutettua puoli firmaa lukemaan sitä, jutut oli sitten tauoilla sen mukaiset 😂
Jaa'a, nyt meni vaikeaksi... Olen itte sille hirnunut vedet silmissä ja kuset housuissa, maha aivan kipeänä ja sellaista, mutta en kyllä ole sitä töissä kokeillut ikinä. Paitsi että suosittelin lämpimästi työkavereille aikanaan ja sain tartutettua puoli firmaa lukemaan sitä, jutut oli sitten tauoilla sen mukaiset 😂
Nyt mä tiedän mistä sun tösös on kotoisin😄 mietin että onpa erikoinen nimitys TV:stä😂
Haaveilija39 kirjoitti:
Nyt mä tiedän mistä sun tösös on kotoisin😄 mietin että onpa erikoinen nimitys TV:stä😂
Aaaa, no se on kyllä sitäkin vanhempaa perua se nimitys, mutta kirjailija Vuorinen on sen ikäinen, että taatusti tietää 😂
Mutta voi olla, että mulla on jäänyt puheisiin jotain sieltä Juoppiksesta, sen verran rikasta katukieltä niissä on viljelty 😁randombypasser kirjoitti:
Aaaa, no se on kyllä sitäkin vanhempaa perua se nimitys, mutta kirjailija Vuorinen on sen ikäinen, että taatusti tietää 😂
Mutta voi olla, että mulla on jäänyt puheisiin jotain sieltä Juoppiksesta, sen verran rikasta katukieltä niissä on viljelty 😁🤭
ette te siis selvästikään arvaa. Kävi semmoinen homma, että olin yllättynyt itsekin🤣🙈Haaveilija39 kirjoitti:
🤭
ette te siis selvästikään arvaa. Kävi semmoinen homma, että olin yllättynyt itsekin🤣🙈Ei arvata, joten anna tulla 😂
Ei arvata, joten anna tulla 😂
No en tiedä mistä tämä tuli mutta iski ihan jäätävä p* netus😂😂😂 siis tosta paskasta🤣🤣
Laatta lentää, paska lentää, ollaan kun kanit.. tuo yhdistelmä🙈🤪
Eli onneksi minulla ei ole munia🤭Haaveilija39 kirjoitti:
No en tiedä mistä tämä tuli mutta iski ihan jäätävä p* netus😂😂😂 siis tosta paskasta🤣🤣
Eli onneksi minulla ei ole munia🤭Kai siinä oli jotain niin alkuvoimaista, että se laittoi hormoonit hyrräämään 🤣
Ja toisaalta, onhan siitä sitä panemista vähän väliä ja kaikissa mahdollisissa paikoissa jne 😁Haaveilija39 kirjoitti:
Eli onneksi minulla ei ole munia🤭Olikos siinä kirjassa ne Kämpperssit? Oudot kaverukset?
Disseisback kirjoitti:
Olikos siinä kirjassa ne Kämpperssit? Oudot kaverukset?
Ne tulee muistaakseni vasta myöhemmin vastaan, siinäpä vasta veijarit 😂
Disseisback kirjoitti:
Olikos siinä kirjassa ne Kämpperssit? Oudot kaverukset?
Niin ja siis tarkoitin jatko-osissa...
Ne tulee muistaakseni vasta myöhemmin vastaan, siinäpä vasta veijarit 😂
Joo, nehän taitaa olla useammassakin kirjassa seikkailemassa...ovat kuulemma ihan olemassa.... siis oikeesti. :oD
Tai niin ainakin Juha sanoi jossain. :oDrandombypasser kirjoitti:
Niin ja siis tarkoitin jatko-osissa...
Joo, siis mä en oo pitkään aikaan lueskellut Juha Vuorista, mutta muistan ne veljeskullat. :oD
Disseisback kirjoitti:
Joo, nehän taitaa olla useammassakin kirjassa seikkailemassa...ovat kuulemma ihan olemassa.... siis oikeesti. :oD
Tai niin ainakin Juha sanoi jossain. :oDJep, on niillä omat teoksensa, kuten myös veljekset Vaselinilla 😂
Niin muistelen, että herra Vuorinen olisi jossain heistä maininnut, että perustuvat vahvasti oikean elämän hahmoihin. On meitä, moneen junaan 😁
Pitääkin ens kerralla napata mökiltä mukaan kaikki sinne hilloamani Vuorisen teokset, on sitten jotain viihdettä pimeneviin iltoihin, edellistä lukukerrasta on kuitenkin aika monta vuotta 😂Haaveilija39 kirjoitti:
Ehkä jotain tulee mieleen🤔
No tähän tietenkin on varmasti joku äärettömän hieno vastaus.....😊.
Jep, on niillä omat teoksensa, kuten myös veljekset Vaselinilla 😂
Niin muistelen, että herra Vuorinen olisi jossain heistä maininnut, että perustuvat vahvasti oikean elämän hahmoihin. On meitä, moneen junaan 😁
Pitääkin ens kerralla napata mökiltä mukaan kaikki sinne hilloamani Vuorisen teokset, on sitten jotain viihdettä pimeneviin iltoihin, edellistä lukukerrasta on kuitenkin aika monta vuotta 😂No siinä veljekset vaseliinissahan esiteltiin paukku nimeltään suihinotto. :oD Jotain kermalikööriä ja viinaa oikein laitettuna lasiin. :oD
Minusta se nimikin on ihan oikein. :oD
Noita voi lueskella uusikisikin helposti...saattaa löytää jotain uusia nyanssejakin, kun Vuorinen on aika veistelijä. :o)Haaveilija39 kirjoitti:
Eli onneksi minulla ei ole munia🤭No helvetti mä arvasin että tää on jotsin mitä olis pitänyt tietää mutta jotenkin mä harhautin ite itteni. Olis pitänyt vaan mennä intuition mukaan.😂.
Disseisback kirjoitti:
No siinä veljekset vaseliinissahan esiteltiin paukku nimeltään suihinotto. :oD Jotain kermalikööriä ja viinaa oikein laitettuna lasiin. :oD
Minusta se nimikin on ihan oikein. :oD
Noita voi lueskella uusikisikin helposti...saattaa löytää jotain uusia nyanssejakin, kun Vuorinen on aika veistelijä. :o)Saattoi ollakin, en niin hyvin muista, mutta muistan kyllä nyt kun mainitsit. Ne on parasta älyvapaata huumoria vailla luokkarajoja 😂
Voi hyvinkin, olen lukenut sen alkupään noista kai kolmesti, edellisen kerran jonkun kymmenisen vuotta sitten.
Alunperin aloin Juoppista lukemaan kaverin vinkistä silloin kun Vuorinen julkaisi sitä vasta päiväkirjamuotoisesti sen aikaisessa niin kutsutussa netissä. Sitä aina oikein odotti seuraavaa pläjäystä, joka aamu piti duunissa tarkistaa että joko. Ja siinä vaiheessa niin tarkisti puoli firmaa 😂Haaveilija39 kirjoitti:
Eli onneksi minulla ei ole munia🤭Joillain kirjoilla on ollu kyllä itseenkin vahvasti sama vaikutus.☺️. Niin ja aina sitä jotenkin onnistuu keplotteleen niin ettei ihan koko muu paikalla oleva väki sitä huomaa joku tarkkasilmäinen tarkastelija toki asian saattaa bongata.😉😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joillain kirjoilla on ollu kyllä itseenkin vahvasti sama vaikutus.☺️. Niin ja aina sitä jotenkin onnistuu keplotteleen niin ettei ihan koko muu paikalla oleva väki sitä huomaa joku tarkkasilmäinen tarkastelija toki asian saattaa bongata.😉😄.
Silloin nuorena 17v. tuli luettua Reginaa😂 ja silloin kun hormoonit vielä vähän enemmän hyrräsi, niin voi sitä käsienkäyttö määrää.🙈
Tätini osti siis tämän lehden minulle.. oli kuumaa luettavaa😁
Onko pojat lueskellut Reginaa?
Vai oliko vaan jallua ja Kallea ja ai niin tästä missä nyt asun, vanhalta asukkaalta jäi vanha käsityölehti.. 🤭 se on jossain täällä nurkissa..Haaveilija39 kirjoitti:
Silloin nuorena 17v. tuli luettua Reginaa😂 ja silloin kun hormoonit vielä vähän enemmän hyrräsi, niin voi sitä käsienkäyttö määrää.🙈
Tätini osti siis tämän lehden minulle.. oli kuumaa luettavaa😁
Onko pojat lueskellut Reginaa?
Vai oliko vaan jallua ja Kallea ja ai niin tästä missä nyt asun, vanhalta asukkaalta jäi vanha käsityölehti.. 🤭 se on jossain täällä nurkissa..Kyllä niitä naisen unelmia tarkkaan tankkattiin. Itseasiassa yhdessä tyttöjen kanssa.🤭☺️😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä niitä naisen unelmia tarkkaan tankkattiin. Itseasiassa yhdessä tyttöjen kanssa.🤭☺️😊.
No kiva juttu🤗
Haaveilija39 kirjoitti:
No kiva juttu🤗
Joo. Mutsin avomiehellä oli 3 tytärtä 1977, 1979 ja 1982 syntyneet ja mä mun pikkubroidi ollaan synnytty 1979 ja 1982.😊. Siellä oli pino kaupalla reginoita ja muita samanlaisia lehtiä. Oli niitä käsityölehtiäkin. Oli kyllä mielenkiintoinen ja hauska kasvuympäristö kasvsa yhdesdä heidän kanssa täytyy sanoo. No sunhan pitää perehtyä siihen ja kertoo tänne palstalle mitä siellä näkyy ja lukee.😁.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo. Mutsin avomiehellä oli 3 tytärtä 1977, 1979 ja 1982 syntyneet ja mä mun pikkubroidi ollaan synnytty 1979 ja 1982.😊. Siellä oli pino kaupalla reginoita ja muita samanlaisia lehtiä. Oli niitä käsityölehtiäkin. Oli kyllä mielenkiintoinen ja hauska kasvuympäristö kasvsa yhdesdä heidän kanssa täytyy sanoo. No sunhan pitää perehtyä siihen ja kertoo tänne palstalle mitä siellä näkyy ja lukee.😁.
😂😂😂 täytyy siis etsiä lehdet esiin🤣 kaikki on vaan niissä niin karvasia.🙈
Kai siinä oli jotain niin alkuvoimaista, että se laittoi hormoonit hyrräämään 🤣
Ja toisaalta, onhan siitä sitä panemista vähän väliä ja kaikissa mahdollisissa paikoissa jne 😁Tiina on kova muija🤣👍🏼
Haaveilija39 kirjoitti:
😂😂😂 täytyy siis etsiä lehdet esiin🤣 kaikki on vaan niissä niin karvasia.🙈
Ehdottomasti...no joo jos ne on oikeeta vintagee niin silloin saattaa karvasuus prossat kohota.😉😄.
Haaveilija39 kirjoitti:
Tiina on kova muija🤣👍🏼
No todellakin! Muussakin kuin pelkässä panemisessa 😂
Kuunnelkaa, huh mikä rytmi, mä oon ihan myyty😍
K-systemin uutta tuotantoa.
https://youtu.be/ZK7zRRwy3aE?si=ryay6yHk-kxXjUYP
Mun piti siivota, mut nyt mä vaan tanssin😁 saas nähdä meneekö tämäkään viesti läpi🤪Helou 🙂 Kävin kaupungilla pintxoilemassa, vaikka olikin tosi sateinen päivä ja vielä iltakin.
Olisiko tässä vanhassa biisissä sopivaa rytmiä?
Eins, Zwei, Polizei 😄
https://youtu.be/dSy2DcATYUo?si=RJluuh7D7j_ErBrbNo ehkä asiat on aika kivasti elämässä, kun tanssittaa? Jotain on loksahtanut kohdilleen ja hymyilyttää? Muttakin kuin Juoppohullun päiväkirja, tietenkin 😁
No ehkä asiat on aika kivasti elämässä, kun tanssittaa? Jotain on loksahtanut kohdilleen ja hymyilyttää? Muttakin kuin Juoppohullun päiväkirja, tietenkin 😁
No sinä mielessä, niin vähemmästäkin hymyilyttää😘
Mä nyt fiilistelen tässä huomista virkistymis päivää. Käydään hohtogolfaa ja keilaamassa + syömässä työporukan kanssa.🙌🏻 kiva juhlaviikonloppu edessä. Yritän olla hukkaamatta mitään🤭😬Xena-183 kirjoitti:
Helou 🙂 Kävin kaupungilla pintxoilemassa, vaikka olikin tosi sateinen päivä ja vielä iltakin.
Olisiko tässä vanhassa biisissä sopivaa rytmiä?
Eins, Zwei, Polizei 😄
https://youtu.be/dSy2DcATYUo?si=RJluuh7D7j_ErBrbHelou!🤗
Tuo biisi kyllä toimii🙌🏻Haaveilija39 kirjoitti:
No sinä mielessä, niin vähemmästäkin hymyilyttää😘
Mä nyt fiilistelen tässä huomista virkistymis päivää. Käydään hohtogolfaa ja keilaamassa syömässä työporukan kanssa.🙌🏻 kiva juhlaviikonloppu edessä. Yritän olla hukkaamatta mitään🤭😬Aaaa, no mun kuvat mielessä luulis vetävän kulmat aika ruttuun 😂
Kuulostaa pirun kivalta päivältä, jotain ihan muuta kuin normipuserrusta 🤗 Ja juu, ne juhlat päälle myös, voi olla ettei sunnuntaina niin hirveästi naurata, ainakaan het aamusta 😁
No jos hukkaat, niin luultavasti aika lähelle, on helpompi löytää, oli edellinen kierros vähän työläämpi, vaan onneksi poliisiin voi aina luottaa ❤️randombypasser kirjoitti:
Aaaa, no mun kuvat mielessä luulis vetävän kulmat aika ruttuun 😂
Kuulostaa pirun kivalta päivältä, jotain ihan muuta kuin normipuserrusta 🤗 Ja juu, ne juhlat päälle myös, voi olla ettei sunnuntaina niin hirveästi naurata, ainakaan het aamusta 😁
No jos hukkaat, niin luultavasti aika lähelle, on helpompi löytää, oli edellinen kierros vähän työläämpi, vaan onneksi poliisiin voi aina luottaa ❤️Ei ne vedä mun, ymmärrän tilanteen…
- Anonyymi
Sämpylää purressa harvoin narisee leuka mutta loksahtaa voi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082493
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2392161Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461771Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4621730- 1011719
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384