Suomessa jo +60 000kpl cuckrooppeja jotka ovat sotaa paossa, maksaneet itsensä ulos! Mies joka ei maataan puolusta ei tänne kuulu!
ukroopit pitää ajaa pois suomesta!
29
606
Vastaukset
- Anonyymi
No näitä on tullut jo aiemminkin tänne elätettäväksi, 2015 suurin ryntäys.
Mutta paljonko on tullut hyökkääjiä? - Anonyymi
Oletko siis muuttamassa pois?
- Anonyymi
Kyllä pitäisi ukroopeille tehä selväski että loisiminen loppuu nyt ja takas sinne mistä tulivatkin.
- Anonyymi
Heti venäläisten perään.
- Anonyymi
ukroopit ulos!
- Anonyymi
Kello on jo paljon, sinun kannattaisi mennä sisään.
- Anonyymi
Saksa ilmoitti tänään laittavansa 160 000 ukrainalaista takaisin, rintamalle suoraan. Suomeen sama! ukraina tarvitsee kansalaisensa puolustamaan.
- Anonyymi
CUCKroopit ulos! Kotkassa paljon ukeja loisimassa, ULOS VAAN!
- Anonyymi
Mene sinä töihin ulisemasta.
- Anonyymi
Ka, siellä vjenäläinen. Nyt ollaan Suomessa, mene sinä sinne Venäjällesi.
- Anonyymi
Venäläiset ulos. Pitäisi viisumit perua kaikilta ja työntää takaisin sinne mistä tulleet. Lisäksi rajalle sen verran järeät esteet ettei asylym vakoojat pääse tänne
- Anonyymi
Lennokit ajelee ilmatilassa,miten aidataan utelut?
- Anonyymi
Ukroopit nyt takas sinne mistä tulivat! Pahempaa paskasakkia saa hakea. Tännekin valheellisin perustein tulleet!
- Anonyymi
Noinko ne Moskovasta käskivät kirjoittaa?
- Anonyymi
Aloitus punavihreevassarihomokommari rasismia!
- Anonyymi
Unohdit suvakit.
- Anonyymi
Ukrot ulos! Koitti just varastaa mult katalysaattoria!
- Anonyymi
Millanen katalysaattori sulla perässä on?
- Anonyymi
Sulla ei ole autoa, kävivätkö kätkölläsi?
- Anonyymi
cuckroopit takas ukrainaan puolustamaan maataan! maanpetturit
- Anonyymi
Nyt nukkumaan, aamulla pitää herätä töihin.
- Anonyymi
CUCKroopit kotkassa aiheuttaa pelkkää tuhoa ja rahanmenetystä.
- Anonyymi
Sinä aiheutat uhoa ja rahaa ei sinulla ole koskaan ollutkaan.
- Anonyymi
Kovaa on taistelu Kelan rahoista. Kokeile joskus töissäkäyntiä.
- Anonyymi
Mikä ihme sulla mode on, ylen uutinen kuuluu kyllä tänne. https://yle.fi/a/74-20051159
- Anonyymi
🤮 Cuckraine sucks
- Anonyymi
Kohta on Krim vapautettu vihreistä miehistä, päästään lomalle lämpimään!
- Anonyymi
Cuckroopit ulos
- Anonyymi
Ja irakilaisia tilalle vai?
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1501588Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla161095Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele881060- 421037
- 66871
- 107836
No jos sulla on muitakin ottajia
niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata45798Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti
💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o113784Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi183768Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.68751