Kuinka moni Suomalainen on köyhä jos käyttää 500-1000 euroa kuussa sijoittamiseen?

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aa64caa7-6c81-4ca7-a402-28baf2626e4a

Vuoden sijoittaja sai köyhille lapsiperheille tarkoitetun loman.

Voiko ihmistä sanoa köyhäksi jos käyttää 500-1000 euroa kuukaudessa sijoittamiseen?

Itse aiheutettua "köyhyyttä" jos vinkuu että rahat loppu kun käyttää 500-1000 euroa kuussa sijoittamiseen eikä vaikkapa maksa omalle perheelle niillä rahoilla vaikkapa sitä kylpylälomaa!

10

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En pidä tästä touhusta.

Tuo on loisimista.

• Anonyymi

Perskokkarismia siis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perskokkarismia siis

Niinpä!

Viedään köyhiltä lapsiperheiltä mahdollisuus lomaan kun itse väittää olevansa köyhä!

• Anonyymi

Suurin osa suomalaista ei ole köyhiä. Se on totta. Suomessa on kumminkin ihmisiä, jotka ovat köyhyysrajalla, vaarassa ajautua köyhyyteen ja oikeasti köyhiä. Perheille, joissa on lapsia se voi olla aika vakava asia.

• Anonyymi

Mutta onko perhe köyhä jos käyttävät 500-1000 euroa kuussa sijoittamiseen?

Siis jos Suomalainen keskituloinen perhe käyttäisi 500-1000 euroa kuussa sijoittamiseen niin aika harva Suomalainen perhe ei olisi köyhä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta onko perhe köyhä jos käyttävät 500-1000 euroa kuussa sijoittamiseen?

Siis jos Suomalainen keskituloinen perhe käyttäisi 500-1000 euroa kuussa sijoittamiseen niin aika harva Suomalainen perhe ei olisi köyhä.

Jos on varaa 500-1000 Euroa kuussa sijoittamiseen, ei ole köyhä, mutta saattaa silti valittaa köyhyydestä. Se on heidän henk.koht. ongelma. Keskituloinen ei ole köyhä, vaan keskiverto. Köyhä on se, jonka tulotaso on reilusti alle keskitulon.

Osa ihmisistä saa tonnin pari kuussa. Jotkut saavat kymppitonnin tai muutaman. Kaikista tulotasoisya sitten lasketaan keskimääräinen tulo.

Kansanedustajatkin saavat aika reilusti. Saavat vielä varsin hyvän sopeutuskorvauksen , kun jäävät pois eduskunnasta, eikä tarvitse osoittaa aktiivisuutta työnhaussa.

• Anonyymi

Jos käyttäisi kalja- ja tupakkarahat sijoittamiseen ei olisi köyhä enää 10 vuoden päästä.

• Anonyymi

Eli sinusta ok että loisitaan ja sitten elellään sijoitustuloilla herroiksi?

• Anonyymi

Jos lakkaa syömästä kokonaan niin säästyisi rahaa tosi hyvin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kaivatustasi jotakin mukavaa.

Itse aloitan: hyvännäköinen ja ahkera ❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      1947
    2. Missä päin suomea kaivattusi asustelee?

Oma kaivattuni (mies(J) asuu Uudenmaan läänissä.
      Ikävä
      87
      1488
    3. Tietääkö kaivattusi

Että kaipaat häntä?
      Ikävä
      61
      1004
    4. Koulutus ja parisuhde

Haluatko että sun kumppani on korkeasti koulutettu?
      Ikävä
      111
      954
    5. Paljonko on sinun ja kaivattusi välimatka?

Kuinka paljon on matkaa hänen syliin?Vastaan 165km 😪💔🚙
      Ikävä
      57
      878
    6. Minä haluan sinut

Rakkaakseni... Vain sinut kukaan muu ei kelpaa olet sydämeni valittu rakas rakastan sinua. 💗
      Ikävä
      31
      869
    7. Hurraa! Olen alkanut tulla järkiini.

Minulla on vielä kuukausi aikaa yrittää unohtaa sinut, mies. Sitten kun tapaamme, en tarvi teeskennellä neutraalisuutta,
      Ikävä
      66
      852
    8. Donald Trump joutui ammutuksi vaalitilaisuudessaan

Näin se näyttää olevan, että Trumpilla on niin kannattajia kuin vastustajiakin. Hengissä käveli pois, ilmeisesti jokin
      Maailman menoa
      114
      834
    9. Tänään rohkaisin

Mieleni (tai siis eilen jos tarkkoja ollaan ja kävelin ihan sun kodin ohi molemmin puolin 😂😆🤭 katelin tarkkaan ympäri
      Ikävä
      69
      811
    10. Mitäs mä oon sanonnu

"Kaupungissa asuminen lisää tutkimusten mukaan mielenterveyden ongelmia." https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/24b
      Sinkut
      178
      805
    Aihe