https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aa64caa7-6c81-4ca7-a402-28baf2626e4a
Vuoden sijoittaja sai köyhille lapsiperheille tarkoitetun loman.
Voiko ihmistä sanoa köyhäksi jos käyttää 500-1000 euroa kuukaudessa sijoittamiseen?
Itse aiheutettua "köyhyyttä" jos vinkuu että rahat loppu kun käyttää 500-1000 euroa kuussa sijoittamiseen eikä vaikkapa maksa omalle perheelle niillä rahoilla vaikkapa sitä kylpylälomaa!
Kuinka moni Suomalainen on köyhä jos käyttää 500-1000 euroa kuussa sijoittamiseen?
10
138
Vastaukset
- AnonyymiEn pidä tästä touhusta. 
 Tuo on loisimista.- AnonyymiPerskokkarismia siis 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Perskokkarismia siis Niinpä! 
 Viedään köyhiltä lapsiperheiltä mahdollisuus lomaan kun itse väittää olevansa köyhä!

- AnonyymiSuurin osa suomalaista ei ole köyhiä. Se on totta. Suomessa on kumminkin ihmisiä, jotka ovat köyhyysrajalla, vaarassa ajautua köyhyyteen ja oikeasti köyhiä. Perheille, joissa on lapsia se voi olla aika vakava asia. - AnonyymiMutta onko perhe köyhä jos käyttävät 500-1000 euroa kuussa sijoittamiseen? 
 Siis jos Suomalainen keskituloinen perhe käyttäisi 500-1000 euroa kuussa sijoittamiseen niin aika harva Suomalainen perhe ei olisi köyhä.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mutta onko perhe köyhä jos käyttävät 500-1000 euroa kuussa sijoittamiseen? 
 Siis jos Suomalainen keskituloinen perhe käyttäisi 500-1000 euroa kuussa sijoittamiseen niin aika harva Suomalainen perhe ei olisi köyhä.Jos on varaa 500-1000 Euroa kuussa sijoittamiseen, ei ole köyhä, mutta saattaa silti valittaa köyhyydestä. Se on heidän henk.koht. ongelma. Keskituloinen ei ole köyhä, vaan keskiverto. Köyhä on se, jonka tulotaso on reilusti alle keskitulon. 
 Osa ihmisistä saa tonnin pari kuussa. Jotkut saavat kymppitonnin tai muutaman. Kaikista tulotasoisya sitten lasketaan keskimääräinen tulo.
 Kansanedustajatkin saavat aika reilusti. Saavat vielä varsin hyvän sopeutuskorvauksen , kun jäävät pois eduskunnasta, eikä tarvitse osoittaa aktiivisuutta työnhaussa.

- AnonyymiJos käyttäisi kalja- ja tupakkarahat sijoittamiseen ei olisi köyhä enää 10 vuoden päästä. - AnonyymiEli sinusta ok että loisitaan ja sitten elellään sijoitustuloilla herroiksi? 

- AnonyymiJos lakkaa syömästä kokonaan niin säästyisi rahaa tosi hyvin! 
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424935
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862680
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161713
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161556
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011438
- 1521321