Saattaa olla turhaa näpertelyä, sillä työperäisen maahanmuuttajien täytyisi kotoutua jouhevasti valtaväestön kristinuskon antamaan vakauteen.
Niinpä Ukrainan pakolaisväestö on lähinnä jotka eivät aiheuta rasismi väkivaltaa.
On huomioitava mihin esim Ruotsin maahanmuutto on johtanut.
Rasismisopu!
7
281
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalaiset ovat sisäänpäin lämpiäviä ihmisiä. Päivittäisissä keskusteluissa tulee ilmi suomalaisten rasismi. Ei hyväksytä ulkoapäin tulevia henkilöitä. Ja näitä on paljon, muitakin kuin persuja. Tarvitaan suuri muutos ajattelutavassa. Tummat vie meiltä hyvinvoinnin ja ukrainalaiset jotka on lähteneet sotaa pakoon tulevat elätiksi. Tätä ajattelua on paljon. Itsekkyys on suuri ja tyhmyys vielä suurempaa.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17994744Z
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Se määrä ulkoista työvoimaa tarvitaan mitä lapsiholokaustissa on menetetty.
Jumala on vanhurskas kaikessa sallimuksessa, niinpä tarvittava ulkoinen työvoima on siten myös muslimimaista, ja oikea muslimi noudattaa islamilaissääntöjä, jotka mielletään radikalisoitunut kiihkomuslimi.
Mitä ihminen kylvää sitä hän myös niittää, tosin suomalaiset ovat jo hieman sisäsiittoisia.
Uutta verta "hihnoihin" kaivataan jo terveys syistä.- Anonyymi
Tämä on oiva mahdollisuus kertoa muslimeille kristinuskosta, ja olla heille esimerkkinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on oiva mahdollisuus kertoa muslimeille kristinuskosta, ja olla heille esimerkkinä.
Olen lukenut, tästä on jo vuosia, saattoi olla pääkaupungin kerrostalon asukkaista, jossa muslimi nainen osoitti ilkeyttä suomalaista naista kohtaan haitaksi asti.
- Anonyymi
Rasismi on pop aihe mediassa nyt, miten sellaista järkevän sietokyky kestää?
- Anonyymi
Eiköhän tällä hetkellä tämä työperäinen maahanmuutto ole turhaa vouhotusta. Työväkeä löytyy nyt ihan vaan suomalaisitakin.Turhaa tänne on raahata ainakaan juuri nyt ketään ulkomailta työttömäksi, koska ennusteiden mukaan lamakin on tulossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882