Kyllä on historian mukaan ainakin.
Pohjola leirillä olleet ja erityisesti ekaan majuun valitut saavat prioriteetin omissa seuroissaan tästä eteenpäin: suuri peluutus; vanhempaan ikäluokkaan siirto ja siellä kärkiketjuissa peluutus, vaikka taidot eivät riittäisi; lisätreenit talenttiryhmissä jne.
Ainahan joku nousee näiden liian aikaisin tehtyjen priorisointien ohi, mutta se vaatii poikkeuksellista sitoutumista ja sisua harjoitella itsekseen.
onko syytä huoleen, jos kutsua Pohjola-leirille ei tule?
5
1452
Vastaukset
- Anonyymi
Tänne kyllä valitaan suurseuroista niin liikaa pelaajia et suurin osa ei kuulu... seurat vaan pyörittää liittoa
- Anonyymi
Kyllä se menee niin kuin kuvasit. Käytännössä ainoa edessä oleva vaihtoehtoinen reitti on pitkä tie alasarjojen kautta, ehkä 25-28 vuotiaana pääsarjoihin.Vaikea,kallis,harva onnistuu. Toinen reitti on lopettaa.
- Anonyymi
Kyllä se suomessa alkaa siinä olla. Herrat määrää. Ollaan pojan kanssa vaihtoa tekemässä ruotsiin. Siellä saa kaikki tasavertaisesen mahdollisuuden uraan
- Anonyymi
Kyllä se jotain kertoo, jos ei Pohjolaleirille pääse. Mutta ei tarvi huolesta, katsoo vaan peiliin niin siellä on se kaveri, joka voi auttaa sinut sinne majuun tai mihin ikinä haluatkaan.
- Anonyymi
Mieti tarkkaan millasta vastinetta saat rahalle ja saako jostain muualta parempaa vastinetta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2293215Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162279Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4411476Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221386Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161351Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5351276- 1091238
- 1121212
- 46964
- 66954