Jo toinen auto romuksi kiviaidan kulmaan

Anonyymi-ap

https://lvs.fi/2023/09/01/autoilija-tormasi-kiviaitaan-vesilahden-kirkonkylalla/

Silloin kun tielinja vietiin kirkon kivimuurin puolelle vanhan kyläkaupan kohdalla tässä joitain vuosia sitten jätettiin homma vähän niin kuin kesken. Siihen olisi pitänyt asentaa maantiekaiteen pätkä joka estää suoran törmäyksen kivimuurin kulmaan ilman että tulee äkkipysäys, mutta kun ei taas kukaan valvoja ilmeisesti käynyt paikalla . Nyt siihen on laitettu muovinen sumupaalu joka ei estä sitä jos jonkun auto esim talvella vastaantulevan väistötilanteessa tai muusta syystä törmää kivimuurin kulmaan. Nyt on ainakin 2 autoa mennyt lunastuskuntoon samassa paikassa jotka olen onnettomuuspaikassa nähnyt lojuvan. Pitääkö ensin jonkun loukkaantua vakavasti tai pahemmassa tapauksessa kuolla ennen kuin tienpidosta vastaavat vievät asian eteenpäin että tarttis tehdä jotakin .

11

673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen aina kiertänyt sen, näin ei tule matkaan viivästyksiä.

• Anonyymi

Vesilahtelaisen valioyksilön lyhyt ja ytimekäs mielipide . Mutta onhan se jonkun puusilmän suunnittelema kohta Rautialantillä.

• Anonyymi

On muuten kaunista seutua tuo kirkon ympäristö harjun päällä.

• Anonyymi

Kirkonkylä ja Narva on rakennettu ylös, mikä on tietysti ihan järkevää. Siis mäelle ja harjulle. Liekö samaa on harrastettu muissakin kylissä?

• Anonyymi

Kannattaa kääntää rattia...vauhti ei ole kova.

• Anonyymi

Miten aidalle kävi?

• Anonyymi

Estääkö sumupaalu seuraavan törmäyksen.

• Anonyymi

ei vaaraa, alueella on 40 rajoitus

• Anonyymi

Kännissä ja ylinopeutta ei saa ajaa, selvinpäin ja rajoitusten mukaan on mahdotonta törmätä aitaan.

• Anonyymi

Voi siihen selvinpäinkin törmätä jos ei malta jättää sen puhelimen kanssa räpläämistä ajaessa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      170
      8436
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      452
      7590
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3874
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      160
      3652
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      118
      3044
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2775
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      43
      2050
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2046
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1883
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1731
    Aihe