Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Olen kauhajokinen, mutta en ole ikinä käynyt Ruokamessuilla.

Anonyymi-ap

En vaan ole koskaan siellä käynyt, kun mun lapsuudenkotona sitä pidettiin ja pidetään edelleenkin typeränä, että mahdollisuudesta ostaa ruokaa joutuu maksamaan pääsylipun.

13

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syöminkien yö pitäisi saada takaisin!!!! Ruokamessuista mulla sama ajatus kuin aloittajalla

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­N­y­­­m­­f­o­m­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      No onhan sielä muutakin kuin ruuan ostamista esim. maistiaisia ja tuote-esittelyjä ja ohjelmaa. Lapsuudenkotoa saadut opit voi aina uudistaa.

    • Anonyymi

      Totta turiset!
      Ainakin jos on kerran käynyt, ei ole järkevää syytä mennä uudelleen!

    • Anonyymi

      Kävin monen vuoden tauon jälkeen. Ja aivan turha käynti. Tuskin meen enää millpinkaan.

    • Anonyymi

      Kauhajokiset veronmaksajat taitaa maksaa ison laskun en toki tiedä mistä varmaan on konsulttia yms muita hyväosaisia ottamassa osansa teltat ainakin pystytetään talkooväellä

      • Anonyymi

        Suojatyöpaikoja on kyllä muutamia. Enemmän nämä on kyllä markkinat kuin messut. Markkinoille ei myidä lippuja. Nyt piti maksa kympin, että pääsi ostoksille.


    • Anonyymi

      Kauhajoella usein käyneenä, ei oo tullu koskaan käytyä näillä messuilla. Kuulemani mukaan, siellä on kovasti tarjolla teollisesti valmistettuja einesroska ruokia ?? Kertokaa, jos oon väärässä. Ja toinen juttu ... saako siä kunnolla maistella eri tuotteita ??

      • Anonyymi

        Mitään kunnolla ei voi maistella, koska maistiaispalat on pikkuhilkkuja eli mitättömiä.

        Ja itse rakennuksissa on enemmän hometta kuin kaupasta ostetusta sinihomejuustosta.

        Einesroskasta en tiedä, mutta varmaankin tehty isoissa sarjoissa ja hintapyyntö suuri.


    • Anonyymi

      Joko ne teltat purettu pois?

    • Anonyymi

      Joo, kaupasta saa halvemmalla.

    • Anonyymi

      Lellavan lelunukke aikoo pistää kojun pystyyn seuraaviin kemuuhi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe