Avviisiin olj räntätty jotta pitäjän ulukovalasjtus muljaatettaan energijapihimmäks.
Hetsillään loehtimisessa on katottava, jotta ulukovaloloella ee suotta lentoväälijä ennee yritetä valasjta.
Jonniivverran oon niitäe näkymijä katelluna ja tiijän ettei lentoväölälöellä alakuunkaan tarvita minkäällaesta keinovalasjtusta ko siellähän niäs lentee loemotettaan enimmäkseen sokkoloena, sokkolentoo, eli ihammuut konstit on käätössä.
Ee ennee lisävalloo lentoväälälöelle.
Siilijjärveh ulukovalloen uusiminen
Anonyymi-ap
3
444
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kenelle valoja tarvitaan.
- Anonyymi
Entäs ravintolasta lentoväölän vallaestus, vaekka kuataatuuhan se juoppo kyllä ylleesä muata kohti vaekkei valoja oeskaan.
- Anonyymi
Suunnittellooko ne Siilinjärvellä sotilaallista operaatiota, ku ketjussa puhutaan Siilinjärven ulukovaltojen uusimisesta...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921516
- 831042
- 67937
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su365885Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177874- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63586
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta147540- 37538